Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avain onneen

Vierailija
21.02.2006 |

Heip kaikille!

Olen 31v kahden lapsen äiti, kärsinyt usein voimakkaasta ahdistuksesta ja mulle on vasta äskettäin valjennut vastaus ikuiseen kysymykseen, kuinka tulla onnelliseksi/ kuinka olla onnellinen? Haluan sen nyt jakaa muiden, joskus myös rankkaa elämää elävien pienten lasten vanhempien kanssa. Uskokaa pois epäilijät, tässä on ainoa oikea vastaus.

Eräänä pimeänä talviaamuna heräsin laittamaan 7 vuotiaan tyttäreni kouluun ja jatkoin siitä aamua 8kk poikani kanssa, itse kovassa flunssassa ja väsyneenä lapsen yöheräilystä. Sain pojan aamupäiväunille, keitin itselleni teetä, ulkona oli harmaata, istuin sohvalle ja hymyilin elämälle, minulla oli hyvä olla!

Miksi?

Vastaus onneen!?

;Kun pääset tasapainoon oman itsesi kanssa, vain silloin voit olla onnellinen. Unohdat jatkuvan taistelun oman itsesi/itsekkyytesi kanssa, unohdat täydellisyyden tavoittelun ja näet lähemmäksi. Huomaat onnen, elämän ilon pienissä arjen asioissa, ei turhissa unelmissa. Vain silloin voit olla onnellinen, koska täydellisyys on harhaa.Usko niihin pieniin hetkiin kun näet keväällä ruohon kasvavan, kesällä vain auringonpaisteen, syksyllä kuulaan ilman ja loistavan ruskan, talvella loistavan hangen, keväällä elämän heräämisen. Usko aina siihen hetkeen kun voit katsoa maailmaa ja hengittää hetken elämän iloa, koska ne hetket on todellista onnea, kaikki muu on pelkkää harhaa. Nuo hetket ovat pieniä, kestävät vain hetken, mutta sitäkin voimakkampia, todellisempia. Kunpa meistä jokainen saisi rauhan itsensä ja maailman kanssa, unohtaisi hetkeksi hetkisen elämän ja voisi rauhoittua vain oman onnensa saavuttamiseen. Valitettavasti minäkään en ole vielä kyllin vanha ja viisas saavuttamaan tuota jatkuvana, en ehkä koskaan olekaan, mutta kunhan muistan mitä onni on, mitä tällä elämällä on tarjottavana ja unohdan sen kaiken turhan, kenties minä olen onnellinen, hetkittäin läpi tämän elämän!" !!!

Nimimerkkisi:

Kirjautuminen

Tunnus:

Salasana:

Rekisteröidy

Uastaus.

Eräänä pimeänä t

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vastaisi niin hyvä olisi,tietäisin että hyvä kiertää

Vierailija
2/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on näin, huomaat kuinka hyvin asiat on, mä luulen et se on koko elämän salaisuus, olla tavoittelematta mitään sen suurempaa...

ja siinä on kaikki..!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIP!

KUN ELÄMÄ HYMYILEE, SE ON NIIN!

Vierailija
4/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onni tulee pienistä hetkistä pusu lapselta yhteinen lukutuokio tms

nautitaan elämästä niin kauan kuin saadaan

Vierailija
5/6 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 37-vuotiaana alkaa jo tajuta elämän rajallisuuden. Joskus tämä loppuu. Tärkeää on elää ja nauttia, rakastaen.

MUistan kymmenen vuotta sitten erään keskustelun ex-työkaverin (viisikymppinen mies) siitä, mikä elämässä on tärkeintä. " Rakkaus" , vastasi tämä kaveri.

Vierailija
6/6 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun unohtaa kaiken mallisen ja turhan, ehkä onnen helmasta saa kiinni raapastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi