Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden puolisot kuuluvat johonkin moottoripyörä kerhoon?

Vierailija
22.04.2016 |

Jäin miettimään asiaa liittyen tuohon Arman keskusteluun ja jotenkin se ohjelma ja siitä käyty keskustelu olivat aika epärealistista. Oma mieheni kuuluu tiettyyn kerhoon, rakastanut aina hd pyöriä ja kaikkea niihin liittyvää, minkälaista sitten meidän elämä on? No ihan tavallista. Ollaan oltu yhdessä kohta jo 15v, kymmenen niistä naimisissa, kolme lasta, molemmat käydään töissä, omakotitalo, onnellinen avioliitto. Harrastetaan lukemista ja minä puutarhan hoitoa ja mies pyöriä. Käydään joskus yhdessä kerholla kun anoppi vahtii lapsia, kivaa on, muiden emäntien kanssa jutellaan ihan normaaleja juttuja. Joskus mieheni käy yksin, joskus minä käyn yksin viihteellä. Jotenkin tuntuu että cb ohjelmasta sai sen vaikutelman kuin kerho olisi koko elämä, ei se ole, se on vaan yksi osa elämää. Mieheni ei käytä liivejä kun käy kaupassa tai vie lapsia harkkoihin, siinä on vanhat adidaksen kollarit passelit, hän käyttää liivejä viihteellä tai kun pukeutuu ns paremmin. Liivit eivät kerro hänestä muuta kuin harrastuksen. Onko hän rikollinen? Ei mielestäni, nuorena istunut joskus jostain, ikivanhoja juttuja, nuoruuden typeryyttä löytyy aika monelta. Onko hän ihana aviomies ja isä? On, ehdottomasti, hauska, suojeleva, keskusteleva, hassu äijä. Kannattaa oikeasti tutustua ihmiseen ja sitten vasta tuomita. Arman antoi todella väärän kuvan. Onko muita liiviläisten puolisoita jotka kokevat samoin? Muuten en koe olevani ns tossun alla, ihan yhdessä tätä elämää eletään.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä tuo ukko käy tuolla MC Donaldsissa aika usein.

Vierailija
2/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkiin terveisiä, niin mekin. Mua vaan jäi ohjelmassa ärsyttämään se ihme teko meininki mikä niillä oli siinä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moottoripyöräkerhojakin on niin monenlaisia.

On ihan viattomia ja harrastuspohjalta toimivia kerhoja, joissa ajelu, pyörät ja yhteiset vapaa-ajan aktiviteetit ovat se pääasia. Näihin kerhoihin tai niiden toimintaan ei liity mitään rikollista, korkeintaan yksilötasolla joku voi olla tuomittu jostain.

Sitten on näitä hyvin pitkälle järjestäytyneitä rikollisorganisaatioiksi profiloituneita kerhoja, joiden toiminta rahoitetaan erilaisin laittomin keinoin. Tietenkin nämä kerhot väittävät, että rikollisuutta on korkeintaan yksilötasolla ja että kerho ei harjoita rikollisuutta. Silti jatkuvasti kerhoilla on ongelmia virkavallan kanssa ja jäseniä istuu pitkiä tuomioita.

Tietämättä ei tietenkään pidä ihmistä tuomita, mutta silti oikeaa rikollisuutta ei pitäisi romantisoida tai vähätellä. Kaikki rikokset kun eivät ole mitään pikku juttuja.

Vierailija
4/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitää vielä lisätä että mun mies ei todellakaan kiroile koko ajan. Ap

Vierailija
5/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Armanin ohjelma antoi väärän kuvan?

Minusta ohjelma oli aika löysin rantein tehty, ilman mitään syyllistämistä.

Vierailija
6/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on ollut vankilassa, ja pidät sitä jollain tavalla normaalina?

Vierailija
7/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyttää liivejä, kun pukeutuu paremmin", yeah right.

Vierailija
8/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liivimiehet esiintyivät ohjelmassa vapaaehtoisesti ja omilla kasvoillaan. He itse kertoivat tekemisistään ja ajatuksistaan.

Eikä Arman edes kysellyt vaikeita, vaikka olisi hyvin voinut hiillostaa.

Vierailija
9/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni kuuluu kyllä kerhoon joiden jäsenistä useampi on vankilassa mutta se ei kyllä vaikuta meidän elämäämme mitenkään. Jokainen tekee omat valintansa, monelle liivit nousee aluksi päähän, ikä tekee tehtävänsä. Me rahoitamme elämämme ihan työllä. Ap

Vierailija
10/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäm_koulussa se on meriitti! Muuten ei tiedä elämästä mitään.

Vierailija
11/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne liivimiehet esiintyivät ohjelmassa vapaaehtoisesti ja omilla kasvoillaan. He itse kertoivat tekemisistään ja ajatuksistaan.

Eikä Arman edes kysellyt vaikeita, vaikka olisi hyvin voinut hiillostaa.

Jos Arman olisi kysellyt ihan mitä tahansa, niin homma olisi kyllä loppunut siihen ja Arman saanut turpaan.

Vierailija
12/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiset liivimiehet eivät puhuneet tosissaan, vetivät vaan ihme showta. Arto Nyberg hoiti keskustelun ohjelmassaan paljon paremmin. Itse Arman jakson jälkeen olin vaan että täh.. Ap

Vierailija
13/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu Halavatun Pappoihin. Liivi päällä paremmissa menoissa. Kuseksii ohi pöntöstä.

Vierailija
14/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolisoni kuuluu kyllä kerhoon joiden jäsenistä useampi on vankilassa mutta se ei kyllä vaikuta meidän elämäämme mitenkään. Jokainen tekee omat valintansa, monelle liivit nousee aluksi päähän, ikä tekee tehtävänsä. Me rahoitamme elämämme ihan työllä. Ap

No mikä sitten on ongelma? Jos kerran haluatte tuollaisissa piireissä pyöriä niin mikäs siinä. Kuten itse sanoit, jokainen tekee omat valintansa. Te olette valinneet kuulua porukkaan jossa on rikollisia. Se, että te rahoitatte elämänne työllä, ei välttämättä tee kerhosta vähemmän rikollista.

Vierailija
15/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäm_koulussa se on meriitti! Muuten ei tiedä elämästä mitään.

joo, elämän kova koulu ja sen koululaiset  - LOL - facebookin tyhmin ihmisryhmä

Vierailija
16/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikkihan nuorena vähän hölmöilee :o)

Vierailija
17/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole meriitti että on ollut vankilassa, siitä on ikuisuus, moni hölmöilee nuoruudessaan, kuitenkin ihan veroja maksava kansalainen kyseessä. Pointtini oli se kuinka oudon kuvan koko ohjelma antoi ihan tavallisista ihmisistä. Ne liivimiehet vetivät ihme teatteria. Ap

Vierailija
18/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseiset liivimiehet eivät puhuneet tosissaan, vetivät vaan ihme showta. Arto Nyberg hoiti keskustelun ohjelmassaan paljon paremmin. Itse Arman jakson jälkeen olin vaan että täh.. Ap

Seli seli.

Sinua vaan taitaa hiertää se kun ei tullut ohjelmasta niin glamouria tihkuvaa kuvaa moottoripyöräkerhoista, kuin olisit toivonut.

Vierailija
19/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy veljeni kanssa pörisemässä mökkitiellä pappatuntureilla. Eivät kuulu mihinkään mopokerhoihin. Toisaalta eivät käytä liivejä eivätkä ole istuneet vankilassakaan..

Vierailija
20/88 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä on kerhossa ja ihan normaali ihminen on. Mutta tietyt moottoripyöräkerhot vetävät aikamoista huumebisnestä esimerkiksi.