Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (4)

Väsynyt

Täällä myös yksi äiti joka on kokenut samaa. Vauvaa kannettu tuntikausia sylissä ja vaunuissa keinuteltu ym ja vauva vain itkee. Ainoa jossa vauva nukkui paremmin oli tärisevä sitteri. Nyt lapsi 2v 3kk ja edelleenkään ei nuku öitänsä aina kunnolla. Usein valvotaan ja huudetaan tai kitistään öisin. Siihen uhma vielä päälle. Itse väsyneenä ei todellakaan jaksaisi joten hermot kireänä. Asiaa pahentaa vielä että miehellä pinna kiristyy nopeammin ja purkaa sen minuun. -_-"

lastenhoitajan tarve yöksi

Hei,

Tarjoan perheille (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen ja lähialueet) lastenhoitoa yön yli perheen kotona tai omassa kodissani Töölössä. Olen 26-vuotias nuori nainen ja minulla on hyvin kokemusta niin vastasyntyneistä kuin isommistakin vauvoista, taaperoista, leikki-ikäisistä ja koululaisista. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja. Olen toiminut myös 7 vuotta MLL:n lastenhoitajana.

Yön yli hoidon lisäksi olen vapaana satunnaiseen hoitoon iltaisin ja viikonloppuisin, sekä tarvittaessa myös satunnaisesti arkiaikaan päivästä riippuen.

Kerron mielelläni lisää itsestäni ja voin antaa myös suosittelijoita. Perhe pystyy halutessaan varmistamaan henkilöllisyyteni MLL:n lastenhoitajavälityksestä veloituksetta, annan mielelläni tähän ohjeet sähköpostitse perheen niin halutessa.

Minut tavoitatte aluksi sähköpostilla luonnonystava90@outlook.com. Voimme sitten keskustella lisää ja halutessanne vaihtaa yhteystietoja. Odotan yhteydenottoanne.

Yt. Anna

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat