Pitääkö miehellä olla sixpack?
Rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus, kiitos.
Onko "pakollinen" vai riittääkö että on urheilullinen vartalo ja muuten hyväkuntoinen?
Kommentit (25)
Ei missään nimessä sikspäkkiä! Mitä isompi maha sen parempi ;)
Eikä ollut sarkasmia..
Ei ole pakollinen, mutta onhan se pieni plussa - ja mielellään itseasiassa 8-pack, on kivamman näköinen.
Entä pitääkö naisella olla isot tissit?
Vastaus on ei.
Ei tarvii olla sixpack.. musta se ei oo edes kovin sexy
Mulle kelpaisi tavallinen mukava mies. Urheilullisuus on plussaa. Sixpack ei todellakaan kuulu vaatimuksiin.
Ei tarvitse jos on muuten jännä ja rikollinen mies. Sixpack jollain kiltillä miehellä ei sytytä.
Kyllä vähintään salkku pitää olla. Eli 24-pack.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähintään salkku pitää olla. Eli 24-pack.
Ehe ehe
Kyllä nää vastaukset mieltä lämmittää :D T: mies jolla just ja just 4-pack
Sixpack on neideille, tosimiehellä on koko laatikko.
Ei ole pakollinen, kuten ei myöskään urheilullinen vartalo.
Makunsa ja vaatimuksensa kullakin, mutta minun mielestäni ei pidä jos oon muuten timmissä kunnossa. Itse en edes viitsisi vaatia mitään sixpackeja kun urheilu on mielestäni kamalaa.
Jos sitä miestä oikeasti rakastaa niin eiköhän ne sixpackit ole vaan joku bonus joka on jos on.
Ei tarvi. Semmonen perus hoikka masu on nam<3
Mikään sikspäkki. Munpa miehellä on koko tynnyri!
Ei tarvitse olla kansikuvamiehen vatsalihaksia, kunhan on terve ja muuten urheilullisessa kunnossa. Kuitenkaan mikään langanlaiha hongankolistajakaan ei ainakaan itseäni sytytä, pitää olla hieman atleettisuutta ja kuntoa.
Myös näin btw, vatsalihakset eivät ole kaiken A ja O. Itse ainakin arvostan ehkä enemmänkin lihaksikkaita käsivarsia ja pohkeita.
Vierailija kirjoitti:
Entä pitääkö naisella olla isot tissit?
Vastaus on ei.
Totta helvetissä pitää. Ja mies tarvii sixpäkin lisäksi luonnollisesti kunnon kaapin jossa sitä säilyttää. Sixpäk kyniksellä on kuin tissit läskillä, niitä ei lasketa.
Pitää