Onko 40 neliön asunto mielestäsi tilava?
Iltasanomien mukaan on
"Smith osti tilavan, Helsingin ydinkeskustan liepeillä sijaitsevan kerrostaloyksiön elokuussa 2010. Valoisassa kaupunkiyksiössä on vuokrailmoituksen mukaan 40 asuinneliötä."
Kommentit (25)
Mulla on 30 neliöö ja tääkin on jo ihan mukavan kokonen yhdelle.
Avaruuteen vaikuttaa mun mielestä huonekorkeus myös, jos normaalia korkeampi niin pienempikin luukku vaikuttaa avarammalta.
Olen joskus asunut miehen kanssa 24 neliön yksiössä kaksin muutaman kuukauden, se alkoi jo ollakin melko pieni.
Suomessa asutaan kanikopeissa, koska tonttimaasta on kaavoituksen vuoksi pulaa. Kaikki muut maankäyttömuodot ovat kunnallispamppujen mielestä tärkeämpiä.
Me asuttiin dinkkuina ja vähän aikaa vauvan synnyttyä 40-neliöisessä yksiössä. Usein kaipaan niitä aikoja, kun oltiin aina lähekkäin, vaikkei koko ajan yhdessä oltukaan. Kun muutimme siitä seuraavaan, 83-neliöiseen kämppään, tuntui että eteiskäytävää joutuu kävelemään loputtomasti ennen kuin pääsee minnekään. Ja piti huudella huoneesta toiseen, kun ei nähnyt missä toinen on. Nykyinen kämppä on vielä pahempi, ääni ei tahdo kulkea kerrosten välillä, jos ei mene portaikkoon huutamaan. Haaveilen pääseväni taas pienempään asuntoon, kunhan lapsi on lähtenyt maailmalle.
Yhdelle hengelle 40 neliötä on hulppean iso, kahdelle juuri passeli.
Pelkkä neliömäärä ei kerro mitään. Veljelläni on 45m2 kaksio joka on todella huonosti tehty, pienen oloinen vaikka asuu yksin, kaikki jotenkin väärässä paikassa, kauheena hukkaneliöitä. Meillä on 42m2 kaksio jossa asuu kaksi aikuista ja kaksi lasta ja erittäin toimiva jossa neliöt on suunniteltu fiksusti :)
Mitä katselin Axlin asunnosta kuvia niin ihan tilava yhden ihmisen asunto se oli.
No on, minä, mies ja 2kk lapsi asutaan 42 neliössä, yksin tää ois valtava.