Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko iso moka jos lähetin työhakemuksen vahingossa vapaa ajan sähköpostiosoitteellani?

Vierailija
15.04.2016 |

Siinä on nimestäni joku lempinimen kaltainen nimenä :D huoh tajusin vasta kun painoin lähetä nappulaa. Ansioluettelossa on asiallinen työsähköpostiosoitteeni. Uutta ei voi enään lähettää kun hakemusaika umpeutunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on joku tyyliin Samantha95 tai MrHotHot, niin kyllä hävettäisi. 

Vierailija
2/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin :/ virhe paljastui vasta, kun kävin läpi koulusähköpostia, että milloinkohan sen työhakemuksen lähetin ja huomasin, että se onkin lähetetty omasta vapaa-ajan sähköpostista, lempinimellä, kyllä! Vakituinen paikka kyseessä ja tein mielestäni nasevan hakemuksen mutta harmi, jos tsäänssit meni tuossa "väärässä" sähköpostissa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moka on joo, mutta ei nyt mikään jättimäinen. Todennäköisesti joku hr-henkilö tai assari printtaa CVn tulevan esimiehen nähtäväksi ja mikäli asioissa edetään niin kommunikointi varmaan pääasiassa hoidetaan puhelimitse.

Vierailija
4/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on käyttää privaattipostia, jos se osoite ei ole ihan höntti.

Vierailija
5/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä, tuskin ne edes huomaa. Joku assari sen tosiaan printtaa ja vie managerille ja sillähän on koko ajan kiire.

Vierailija
6/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsittelijä on mies, se vaan innostuu sun kuumakissa80@jotain osoitteestasi :D

Vierailija
7/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli viaton mielestäni, ei sentään mitään sexybejbe tai muuta samankaltaista :D nimestäni siis vähän pidennetty muoto mitä joku kaveri voisi käyttää ei kuitenkaan sellainen jota voisi nähdä oikeana nimenä.

Vierailija
8/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli hakemus sähköpostiosoitteesta tyyliin mahtisonni@jotain. Se jo pikkaisen hymyilytti.

Vierailija
9/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän aina kaikki tällaiset privaattiosoitteestani, en koskaan työsähköpostista. Työsähköpostia käytän vain ja ainoastaan työhön liittyviin asioihin. Mutta privaattisähköpostini onkin ihan asiallinen, ei mikään lempinimi eikä Hotmail-osoite.

Vierailija
10/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähetän aina kaikki tällaiset privaattiosoitteestani, en koskaan työsähköpostista. Työsähköpostia käytän vain ja ainoastaan työhön liittyviin asioihin. Mutta privaattisähköpostini onkin ihan asiallinen, ei mikään lempinimi eikä Hotmail-osoite.

En minäkään käyttäisi työsähköpostia työnhakuun. Ainakaan jos haen töitä kilpailijalta tai muuten olen jättämässä nykyisen työnantajan. Eri asia tietysti jos hakee paikkaa firman sisällä.

Vierailija
11/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän privaattisähköpostia henkilökohtaisiin asioihin ja työsähköpostia työasioihin. Toki henk.koht. sähköpostiosoitteena on minun oma nimi - luonnollisesti. 

Sähköpostia nyt tarvitsee aika moniin virallisiin yhteyksiin, joten näissä ei voi edes työ-/ opiskelusähköpostia käyttää, koska sillion eri paikkoihin jää yhteystiedot, jotka vanhenee, kun työpaikka vaihtuu tai opiskelu päättyy. 

Vierailija
12/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko laatia ihan asiallinen privasähköpostiosoite. Minulla on kaksi, toinen on mainossälälle, jota tulee kun netistä tilaa jotain, ja toinen ihan asiallisille asioille (wilma-viestit, sukulaisten viestit ym).

Vierailija
13/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on hotmail-osoitteessa? Mikä osoite on parempi?

Vierailija
14/14 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on Samantha93 sähköpostiosoitteessa?:D mullakin on yksi sähkäri vaan etunimellä ja synttäripäivällä..