Kommentit (12)

Vierailija

No tein tuon kolme kertaa (koska kolme raskautta) ja tuloksena on se, että minulla pitäisi olla kolme tyttöä. Noh, nyt taloudessa on kaksi poikaa ja yksi tyttö.

Vierailija

Entä jos tulee intersukupuolinen? Entä jos lapsen biologinen sukupuoli ei osu yhteen oikean sukupuolen kanssa ja korjaakin sukupuoltaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En juurikaan näihin muuten usko mutta vatsan malli paljastaa kyllä yllättävän usein lapsen sukupuolen :)

Tähän vaikuttaa kyllä ihan muutkin seikat kuin vauvan sukupuoli. Ihan on kiinni miten kohtu on naisen sisällä. Ei kai joku vielä vuonna 2016 luule, että mahan muoto johtuu siitä onko vauvalla pippeli vai pimppa?

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut saman mallinen vatsa ja lapsia on kumpaakin sukupuolta.

Vierailija

Ei tarvinnu kauaa pähkäillä kumpi kun kävin istukkanäytteessä ja tulos on satavarma. Poika ja olin niin happy ja pitihän se asia kertoa heti . 

Vierailija

Sormustaika: pyörii, tyttö, heiluu poika. Ja tämän tekemiseen ei tarvita raskausmahaa. Voidaan tehdä ihan ennustuksena kädensyrjästä. Näyttää koko lapsikatraan, kun tekee useamman kerran peräkkäin, lopulta pysähtyy. Itselleni näyttää TPT. Monelle tehty ja toiminut.

pirittt

9-5 pojalle ja tyttö tuli.
Työkaveri teki tuon sormus-jutun kun odotin, hän oli oppinut nuo toisin päin; pyörii ympyrää = tyttö ja heiluu edes takaisin = poika, joten sen jätin laskuista pois (heilui edes takaisin minulla)
Ultrassa luvattiin kans poikaa täällä koti terveyskeskuksessa, ja Rovaniemellä keskussairaalassa ei sanottu juuta eikä jaata kun napanuora meni jalkojen välissä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan näihin muuten usko mutta vatsan malli paljastaa kyllä yllättävän usein lapsen sukupuolen :)

Tähän vaikuttaa kyllä ihan muutkin seikat kuin vauvan sukupuoli. Ihan on kiinni miten kohtu on naisen sisällä. Ei kai joku vielä vuonna 2016 luule, että mahan muoto johtuu siitä onko vauvalla pippeli vai pimppa?

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut saman mallinen vatsa ja lapsia on kumpaakin sukupuolta.

Kyllä muuten uskoo! Oli niin rasittavaa kuulla kuinka mahani perusteella on tulossa tiettyä, jopa ultran päänmuodosta oli kuulemma niin selvästi tyttö. Kuulemma pojalla ei voisi niin pyöreää päätä olla. Hoh hoijaa, poika hän nyt kuitenkin oli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat