klo 15:38 | 7.4.2016
Onko mielestänne ok että kesken asiointini virkailijan työkaveri kysymyksineen aloittaa toistuvasti pitkähköjä neuvotteluja minun virkailijani kanssa, joiden aikana minä muutun näkymättömäksi. Eikä edes minkäänlaista pahoittelua.
Ei ole, olisi pitänyt pahoitella ainakin
Vähintään polvilleen tuosta olisi langettava..?!
Kyllä pitää pahoitella häiritsemistä. Hänhän tuli keskeyttämään asiointisi. Itse asiassa sinulta pitäisi kysyä lupa siihen, voiko välissä pyytää neuvoja tai ohjeita jostakin.
Kuka vielä käy pankissa viemässä hiekkaa lattioille?
Tuntuu olevan vakiintunut tapa pankeissa, siis tuo, että toinen virkailija häiritsee asiakkaan asiointia.
http://aijaa.com/wzFCkn
Näin että olit tuonut hiekkaa marmorilattioillemme ja kysyin työkaveriltani siivoaako asiakas itse vai vähennetäänkö siivouskulut suoraan tililtäsi.
T. Pankkitäti
Yksi mahdollisuus on tietysti koulutus ja tekniikan opiskelu, uudet ohjeet ja niiden sisäänajo tms. Työpaikoillahan kaikki on muutoksessa, myös ihmisiä lähtee ja uusia tulee. Syitä on monia. Tarkkaavaisuutta vaativassa työssä voi unohtua asiakkaan huomioiminen sanoin, vaikkapa "Voitko odottaa hetkisen" tms. Kokeneet konkarit osannevat tämänkin.