Vierailija

Onko mielestänne ok että kesken asiointini virkailijan työkaveri kysymyksineen aloittaa toistuvasti pitkähköjä neuvotteluja minun virkailijani kanssa, joiden aikana minä muutun näkymättömäksi. Eikä edes minkäänlaista pahoittelua.

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä pitää pahoitella häiritsemistä. Hänhän tuli keskeyttämään asiointisi. Itse asiassa sinulta pitäisi kysyä lupa siihen, voiko välissä pyytää neuvoja tai ohjeita jostakin.

Vierailija

Tuntuu olevan vakiintunut tapa pankeissa, siis tuo, että toinen virkailija häiritsee asiakkaan asiointia.

Vierailija

Näin että olit tuonut hiekkaa marmorilattioillemme ja kysyin työkaveriltani siivoaako asiakas itse vai vähennetäänkö siivouskulut suoraan tililtäsi.

T. Pankkitäti

Vierailija

Yksi mahdollisuus on tietysti koulutus ja tekniikan opiskelu, uudet ohjeet ja niiden sisäänajo tms. Työpaikoillahan kaikki on muutoksessa, myös ihmisiä lähtee ja uusia tulee. Syitä on monia. Tarkkaavaisuutta vaativassa työssä voi unohtua asiakkaan huomioiminen sanoin, vaikkapa "Voitko odottaa hetkisen" tms. Kokeneet konkarit osannevat tämänkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.