Vierailija

Olen seurustellut yli vuoden ja vakavasti kivan, hauskan ja erittäin reilun miehen kanssa. Ollaan samalla alallakin, mikä on liittänyt meidät vieläkin tiukemmin yhteen. Eri työpaikat kuitenkin onneksi.

No niin, asiaan. Miehellä on kaksi sisarta, jotka ovat ihan järkyttävän kateellisia ja ilkeitä minulle. He haukkuvat minua päin naamaa, piilovittuilevat ja levittävät ilkeitä juoruja selkäni takana. Ovat siis todella, todella ilkeitä.

Päällimäisenä heistä paistaa kuitenkin suunnaton kateus. Ihan objektiivisesti olen paremman näköinen ja paljon kivempi kuin he, mulla on parempi koulutus ja työ, enemmän varallisuutta ja kavereita. Mutta en ole mitenkään tuonut näitä asioita esille enkä ansaitse tällaista kohtelua.

Yksi esimerkki: Pääsiäisenä miehen vanhemmat ja sisaret oli perheineen minun luona kylässä. Paikalla oli myös minun kaveri lapsineen. järjestin lapsille yllätyksenä pääsiäusmunien etsinnän, eli kätkettiin pihalle suklaamunia, pääsiäiskoristeita ja kaikkea pientä lasten etsittäväksi. Miehen siskon lapset oli ihan haltioissaan ja menivät näyttämään äidilleen löytämiään suklaamunia. Niin tämä otti munat lapsilta pois heitti ne maahan ja tiuskaisi: Hyi ei saa ottaa, ne on likaisia! Kun lapset alkoivat itkeä, sisar meni kertomaan minun miehelle että itketän hänen lapsiaan. Tämä on vaan yksi esimerkki enkä jaksa kertoa enempää, vaikka niitä riittää miten paljon tahansa.

Olen kertonut miesystävälle asiasta, mutta hän ei ota sitä vakavasti. On täysin sokea siskojensa kamalalle käytökselle. Samoin hänen äitinsä, jonka kanssa tulen mainiosti juttuun.

Mitä voisin tehdä. Miten vakuuttaa miehelle, että hänen siskojensa käytöksen pitää muuttua? Olen kohta valmis laittamaan suhteen jäähylle tämän takia, en vaan jaksa jatkuvaa kiusaamista, jota tapahtuu sekä irl että somessa.

• ylös 32
  • alas 7

Kommentit (19)

Vierailija

Sano miehelle että nyt on jo korkea aika puuttua siskojensa käytökseen. Mitä jos estäisit sisaret somessa?
Tuli paha mieli lasten puolesta tuon pääsiäisjutun perusteella. Ei kuulosta terveen aikuisen puuhalle pilata lasten ilo tuolla lailla. Tuskin on kotonakaan kovin lämmin ihminen. Kannattaa yrittää jättää tuollaisten ihmisten käytös omaan arvoonsa ja olla kutsumatta heitä enää teille. Somessa mollaaminen on kyllä todella noloa ja eivätköhän kaikki huomaa kuinka typeriä sisaret ovat. Tsemppiä jos teillä on muuten hyvä suhde turha antaa tuollaisten tyhjäpäiden pilata sitä.

• ylös 35
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Munaton mies, pistä pihalle.

86 pistettä? (terveisiä vaan referenssin spottaajille :-)...)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaton mies, pistä pihalle.

86 pistettä? (terveisiä vaan referenssin spottaajille :-)...)

Voitko vähän avata, kiitos? Ap

Vierailija

Somesta ulos. En olisi tekemisissä enempää kuin pakko. Ei niiden kanssa tartte kaveerata. Itse näen miehen siskoja vain juhlissa tai jos hänen vanhemmillaan syödään tms. Tosin he ovat ihan normaaleja eikä mitään hirviöitä :D

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

oho.

ehkei kannata olla tekemisissä.... ethän heidän kanssaan seurustele. toi on niin brutaalia, että tyhmähän sä taidat olla, jos tuommoseen alistut. kyllä sä keinot keksit, kun tännekin kirjoitat. sanot suoraan asiasta tai sit omat kuviot. tai molemmat.

se ulkonäköasia vähän outo perustelu sulla tällaiseen...kuulostat aika pinnalliseslta

Vierailija

Voin toki poistaa heidät fasesta ja muualta. Surettaa vaan kun tiedän, että jatkavat minun haukkumista ja pilkkaamista selän takana.

Mitä miesystävään tulee, niin olen kyllä selittänyt tilanteen hänelle juurta jaksaen moneen kertaan. Viimeksi pääsiäisen katastrofin jälkeen. Mutta hän nyt on joko täysin sokea tai täysin välinpitämätön siskojensa käytökselle. Kun nuorempi sisko sanoi mulle kerran että onko mulla joku sairaus, kun näytän niin väsyneeltä ja aneemiselta ja minun tukkani on ohentunut, niin mues sanoi vaan, että sisko jaksaa aina välittää kaikista ihmisistä ja eläimistä. Siis mitä v****a??!!

Miten tämän tilanteen saisi väännettyä rautalangasta hänelle?

• ylös 11
  • alas 0
Nimimerkki

Sa äijälle että sinä tai siskot ja tehosta uhkausta nukkumalla pari yötä josdain muualla

Vierailija

Miten aikuisella miehellä voi olla napanuora siskoihinsa???? Ihmettelen noita ihmisiä, jotka aina vaan pysyttelevät jotenkin mamman sylissä vaikka ovat jo miehen iässä. Sinuna hankkiutuisin eroon tuollaisesta tyypistä kokonaan.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Jospa puhuisit miehelle suoraan että tuo käytös loukkaa sinua todella paljon eikä sinun tarvitse joutua sietämään tuollaista. Jos asia ei muutu mihinkään, niin et osaa kuvitella teille yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija

Pääsiäisen katastrofi? Hiukan nyt kyllä mielestäni liioittelet.

Eihän sinun tarvitse sisarten kanssa olla tekemisissä, en tajua mikä ihmeen ongelma tälläinen edes on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisella miehellä voi olla napanuora siskoihinsa???? Ihmettelen noita ihmisiä, jotka aina vaan pysyttelevät jotenkin mamman sylissä vaikka ovat jo miehen iässä. Sinuna hankkiutuisin eroon tuollaisesta tyypistä kokonaan.

missasit koko pointin sillä kyse ei ollut miehestä vaan miehen siskojen käytöksestä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

se ulkonäköasia vähän outo perustelu sulla tällaiseen...kuulostat aika pinnalliseslta

Joo ymmärrän tämän, mutta ihan oikeasti en ole yhtään pinnallinen. Nämä kaksi vaan koko ajan kommentoivat ulkonäköäni kun olen heidän kanssaan tekemisissä. Ihan koko ajan jotain, ja aina asioista, jotka minussa on positiivista nähdään negatiivisena:
- eiks olekin hyvä tsägä että löysit miehen, kun olet tollanen kukkakeppi. Yleensä miehet ei tykkää noin pitkistä.
- blondit näyttää aina siltä, että ne käy vähän hitaalla
- sun kasvot on epänormaalin näköiset ja ilmeettömät, liian symmetriset.
Tässä jotain "makupaloja" heiltä, eli se pinnallisuus on kyllä muualla kuin minussa.

Ups! Ruokatunti loppuu, kurjoitelkaa, palaan palstalle illalla! Ap

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Mun veljen panot ei ikinä pääse mun face-kavereiksi! Jotenkin hullua, että olisin missään tekemisissä veljen naisten kanssa muutenkaan ennen kuin suhde on vakiintunut. Siksi ap:n kirjoitus tuntuu ihan utopialta.

• ylös 0
  • alas 15
Vierailija

Miksi ihmeessä oot kaveri facebookissa, poista tollaset tyypit heti kavereista. Eikä sun tarvi nähdä niitä jos et halua. Mitä sitten vaikka puhuisivat selkäsi takana? Anna puhua itsensä ne siinä vain nolaavat ja eikai teillä nyt niin paljon yhteisiä tuttuja edes ole että jaksaisivat kovin kauaa sua haukkua. Itse en jaksais sellasia ihmisiä kuunnella jotka puhuvat pahaa muista ihmisistä, alan välttelemään sellasten ihmisten tapaamista.

Vierailija

Saanen kysyä, oliko ne pääsiäismunat kui/ollankaan likaisia? Kyllä itsekin parkaisin että hyi jos niissä olisi koiranpaskaa, mutta jos ne olisi kunnolla suojattu tai yleensä puhtaita, niin ihmettelen heidän käytöstään suuresti.

Vierailija

Vältä heidän seuraa, kerro miesystävällesi, ettet halua olla heidän kanssaan tekemisissä. Vapaus valita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.