Vierailija

Varsinkin runsaan juomisen jälkeen?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin näen, tai oikeastaan näin. On syystä tai toisesta loppunut, ainakin toistaiseksi. Mulla kasvot ikäänkuin "tulostui" osa kerrallaan, alkaen aina suusta. Siihen tuli ilmeitäkin ja loppui aina irvistykseen, ennen kuin katosi. Nämä näyt olivat aina pään sisällä.

Tuosta huolimatta, en ole mielestäni hullu, olisiko johtunut stressistä? Nykyään näen helposti esim. puiden lehdissä erilaisia hahmoja.

Vierailija

Tämä on tuttu ilmiö. Nään itse silmiä ja joskus kokonaisia kuvia, joissa on ihmishahmoja, rakennuksia yms. Kuvat häviävät heti kun yritän katsoa tarkemmin mitä niissä näkyy. Jos en näe kuvia, näen värejä, muotoja ja fraktaaleja, jotka muuttuvat koko ajan.

En käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä ja olen nähnyt kuvia pienestä lapsesta asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on tuttu ilmiö. Nään itse silmiä ja joskus kokonaisia kuvia, joissa on ihmishahmoja, rakennuksia yms. Kuvat häviävät heti kun yritän katsoa tarkemmin mitä niissä näkyy. Jos en näe kuvia, näen värejä, muotoja ja fraktaaleja, jotka muuttuvat koko ajan.

En käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä ja olen nähnyt kuvia pienestä lapsesta asti.

Sama. Aina ollut.

Itse asiassa se on ihan mun viihdettä unta odotellessa, katsella niitä kuvia...

Vierailija

Näen usein nukkumaanmennessä sellaisia liikkuvia vaaleita läikkiä, jotka muuttaa muotoaan. Ei liity alkoholiin. Nyt jos suljen silmät, niitä ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä mahtaa johtua...?

Olet elossa ja aivosi toimivat. Näethän varmasti uniakin. Nämä kuvat ovat eräänlaista valveunta. 

Olen aina nähnyt ja päihteillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ennustavat usein nukahtamista. Eli kuvat ovat vahvimmillaan vähän ennen uneen vaipumista. 

Vierailija

Ihmisen aivot ovat kyllä ihmeelliset. Nuorempana minulle kävi usein niin, että kun olin heräämäisilläni, mutta osittain vielä unessa, niin aivoni alkoivat purkaa tekstiä metrikaupalla. Se tuli niin nopeasti, että pystyin sieppaamaan vain sanan sieltä ja täältä. Joskus mietin, että jos sen saisi kirjoitettua paperille, niin mitähän pölinää mahtoi olla.

Koko juttu muistutti sellaista, kun joku kone suoltaa katkeamatonta liuskaa. Lopahti sitten, kun heräsin kunnolla.

mie

Mulla sama ennen nukahtamista. Yleensä erilaista ihmisvilinää, ajattelen näkeväni toisen ihmisen silmien kautta.

Vierailija

Tuttu juttu! Kaikkein parasta on kun on päivän onkimassa tai sienimetsällä niin se ongenkoho tai tatit pomppivat silmissä vielä illallakin :D

Jos ei ole mitään pitkäkestoisia ärsykkeitä kuten yllämainitut niin näen juuri kasvoja, värejä, kuvioita ym. Kasvojen ja silmien näkeminen baari-illan jälkeen kuulostaa loogiselta.

N31

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.