Vierailija

Joka vuosi joku onneton jää rannalle ruikuttamaan jo tässä vaiheessa. Kertokaa toki myös mihin haitte. Ap haki kauppikseen.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna laitan vasta, olen kahden vaiheilla minkä laitan ykköseksi.

Mä aattelin hakea vasta viikon päästä, kun nyt vähän laiskotti. 

Vierailija

Vähän kaikkeen, mut enimmäkseen ruotsiin. Ykköseksi laitoin maa-metsiksen markkinoinnin, mut saa nähdä jaksanko lukea. 

Vierailija

Mä aattelin ens viikolla ihan soittaa sinne kouluun, et olisin tulossa pääsykokeisiin.

Vierailija

Psykologiaa hain opiskelemaan. Heikolta näyttää, mutta ajattelen pienenä voittona jo sitä, että muistin hakea ajoissa. \o/

Vierailija

Jostain syystä olin käsityksessä, että yhteishaku loppuu vasta 9. päivä. Onneksi satuin tänään lukemaan iltalehdestä haun päättymisestä. 

Pirrre.

Mä en muistanut koska olin Peran kanssa läheisessä PönttöPubissa! No nyt oon sitte koko vuoden taas työtön enkä saa vielä korkeakulu ammattia josta saa rahaa!! 

T: Pirre

Vierailija

Mää hain kauppa korkea kouluun, lääke titeelliseen ja okiseen. Tai en oo varma kusiinä kysyttii nii vaikeita.

Vierailija

Oulussa kiersi joskus huhu että joku nainen olisi tullut syyskuun 1.päivä ilmoittautumaan yliopistoon. Siis ihan vaan kertomaan että hei ilmottaudun nyt tälle alalle. Ei ollut hakenut mihinkään keväällä tai käynyt pääsykokeissa. En tiedä onko tämä totta mutta ois kyllä noloa.

Vierailija

En unohtanut. Harkitsin asiaa ja päätin jättää väliin. Olen onneksi niin vanha että kukaan ei oleta minun hakevan noissa vaikka voisin hyvin hakeakin. Ehkä ensi vuonna  :)

Vierailija

Miten tuollaisen asian voi unohtaa? :D Unohdatteko te mennä työhaastatteluihinkin jos sellaisia on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen asian voi unohtaa? :D Unohdatteko te mennä työhaastatteluihinkin jos sellaisia on?

Kyllä vaan on. Viime vuonnakin täällä joku (vaikutti olevan tosissaan) itki menetettyä mahdollisuuttaan ja aikoi soittaa hakutoimiston sihteerille ja keksiä jonkun ymmärrettävän syyn. Pari kaveriakin on joskus tehnyt samat. Samoista syistä myöhästytään busseista, lentokoneista, kokouksista... Syyn nimi on tyhmyys.

Vierailija

Jotkut unohtavat myös vastaanottaa opiskelupaikan. Hakijoita on niin monta, että mukaan mahtuu kaikenlaista.

Vierailija

Helppoahan se on unohtaa, jos on vaikka vähän kahden vaiheella haun suhteen. Itse unohdin hakea viime vuonna! Siis olin miettinyt hakemista, mutta en ollut vielä päättänyt asiaa kumpaankaan suuntaan. Sitten tuli jotain tärkeämpää ja unohdin koko jutun, kunnes muistaakseni hakuajan umpeutumisen jälkeisenä päivänä huomasin, että eilen olis sitten pitänyt hakea. Tänä vuonna hain, mutta en ole vielä varma menenkö pääsykokeisiin. Hain myös maisteriohjelmaan, jonne on pelkkä paperihaku, mutta en varsinaisesti usko sinne pääseväni sisälle. Maisteriohjelman lisäsin hakemukseeni varttia ennen hakuajan umpeutumista :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.