Vierailija

Voi tätä ilon päivää! Nyt on kaikki neljä lasta saaneet kesätöitä. Toiseks nuorin soitti juuri koululta että kesätyöpaikka on varmistunut ja menee hyppytunnilla allekirjoittamaan työsopparin. Tämä mamma on nyt hyperiloinen lasten puolesta!

• ylös 19
  • alas 5

Kommentit (13)

Vierailija

Onneksi olkoon! Olen kade, mutta en sillä tavalla, ettenkö sinulle iloa soisi (minulla kaksi täysi-ikäistä työtöntä ja olen itsekin työtön, kun edes noi nuoret saisivat työtä, olisin minäkin superiloinen).

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

haista p...a!

tulee tänne lesoamaan kun mami ja papi ovat hankkineet jessicamussukoille työpaikat ja kultalusikan anukseen

• ylös 5
  • alas 16
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Laiskoista Palsta Valaista ei olisi koskaan töihin eikä olisi heidän lapsistaankaan. Silti kiukuttelevat ja kadehtivat täällä ahkeria ja fiksuja ihmisiä ja alapeukuttavat, jos joku on saanut työpaikan.

Vierailija

Onnea! Harvinainen saavutus näinä aikoina. Minkä ikäisiä lapset ovat ja millaisia hommia saivat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Olen kade, mutta en sillä tavalla, ettenkö sinulle iloa soisi (minulla kaksi täysi-ikäistä työtöntä ja olen itsekin työtön, kun edes noi nuoret saisivat työtä, olisin minäkin superiloinen).

Ohis, mutta sinä kuulostat hienolta ihmiseltä. Tsemppiä työttömyyteen ja toivon teille kaikille löytyvän työpaikat!

Vierailija

Hienoa. Minunkin esikoinen 14v pääsi tutustu ja tienaa kesätöihin nyt kesäksi ja olen siitä jo iloinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnea! Harvinainen saavutus näinä aikoina. Minkä ikäisiä lapset ovat ja millaisia hommia saivat?

Nuorin on 15 v ja menee 1,5 kuukaudeksi kiinteistönhoitohommiin kunnalle. Toiseks nuorin on 17 v eli just tämä joka nyt viimeks ilmoitti saaneensa työpaikan ja hän menee nyt sellaiseen isoon vaatetukun varastoon. 19-v menee Prismaan laskutukseen ja 22-v toimittajien kesäsijaiseksi paikalliseen sanomalehteen. Kaks vanhinta saa jo ihan kunnon liksaakin töistään, kun tekevät ns. oikeita sijaisuuksia ja samoja hommia kuin vakityöntekijätkin.

Nää kesä duunit on nuorille niin monella tavalla älyttömän tärkeitä! Voi kun kaikki nuoret sais kesätyötä mut tiedän, että se on mahdottomuus. :=(

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
haista p...a!

tulee tänne lesoamaan kun mami ja papi ovat hankkineet jessicamussukoille työpaikat ja kultalusikan anukseen

Aina on kaunista katsella, kun kateelliset itkevät :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haista p...a!

Aina on kaunista katsella, kun kateelliset itkevät :)

Jep! Tällä palstalla ihmisten on mahdoton tajuta, että jotkut hankkivat työnsä oma-aloitteisesti ja ihan itse ilman kenenkään apua. Täällä pyörii sitä porukkaa, joka luulee, että heille tullaan kotiin tarjoamaan johtajanpaikkoja 10 000 euron kk-palkalla, vaikka ei ole edes peruskoulua saatu suoritettua. Sitten haukutaan työkkäriä ja sen työntekijöitä, kun työtä ei ole. Vaikka todellisuudessa kukaan näistä valittajista ei ikinä edes ottaisi työtä vastaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.