Vierailija

Ompelin farkkutakin johon kiinnitin pieniä niittejä. Näiden kiinnittämiseen niitä tarvitsee napauttaa pari kertaa vasaralla jotta lukittuvat paikalleen. Tein tämän puoli kuuden aikoihin iltapäivällä ja aikaa meni kymmenisen minuuttia. Naapuri alkoi hakata seinää vimmatusti tämän takia. Mitä teen? Voinko laittaa loputkin niitit paikalleen vai jääkö ne oikeasti laittamatta sen takia että vasaroinnista kuuluu kovahko ääni joka ilmeisesti kantaa naapuriin saakka. En keksi miten ne saisi paikalleen hiljaisemmin. Miten toimisitte?

• ylös 25
  • alas 2

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Normaalit elämisen äänet kuuluvat kerrostaloelämään ja päiväsaikaan. Vasarointi silloin tällöin kuuluu tähän luokkaan.

Naapurillasi on ongelma, ei sinulla.

• ylös 62
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voit laittaa. Veemäinen naapuri. Kerrostalossa pitää sietää möykkää, mikäli se ei ulotu hiljaisuusaikaan. Tuo seinien hakkaaminen on kyllä älyttömän lapsellista. Koita kestää! Mulla on myös vähän samanlainen naapuri, tiedän miten rasittavaa se on.

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Anna naapurin hakata seinää, mitä siitä välität. Jos tulee ovelle valittamaan niin kerrot vaan mitä teet ja sanot että hiljaisuus alkaa kymmeneltä. Mun toinen seinänaapuri porannu koko päivän ja toisella puolen paukutetaan vasaraa eihän tuo kivaa oo mut se on vaan kestettävä.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Ota jämerä leikkuulauta tai muu puinen pölkky polviesi päälle ja vasaroi siinä. Ei kuulu pauke naapuriin asti. Minä olen aina kiinnittänyt niitit ja painonapit sekä nahkavaatteiden liimatut saumanvarat tällä tavalla - siis en minkään lattiaa vasten olevan kaikuvan huonekalun päällä. Jos ei ole pakko häiritä naapureita, en häiritse. Elämä on sillä lailla mukavampaa kaikille.

• ylös 9
  • alas 14
Vierailija

Ei ketään saa hakata seinään! Se on vähintään pahoinpitely. Koeta hillitä itseäsi.

Vierailija

Et varmaan hakkaa niitä niittejä joka päivä tai tuntikausia putkeen? Kyllä satunnaisesti saa metelöidä, jos on tarpeen. Mieluiten tietysti päivällä. Enpä ymmärrä ihmisiä, jotka hakkaavat seiniä heti, jos jonkun äänen kuulee.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Saaahan sitä taulunkin naputella seinään, rempoista puhumattakaan. Anna mennä vaan. 

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Lopeta ennen 20.00. Jos siellä seinän takana on pikkulapsia jotka nukkuvat jo, niin jatka huomena.  Tuollainen satunnainen käsityö pitää hyväksyä. Meillä yksi naapuri teki myyntiin puutöitä, niin hän sai huomautuksen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota jämerä leikkuulauta tai muu puinen pölkky polviesi päälle ja vasaroi siinä. Ei kuulu pauke naapuriin asti. Minä olen aina kiinnittänyt niitit ja painonapit sekä nahkavaatteiden liimatut saumanvarat tällä tavalla - siis en minkään lattiaa vasten olevan kaikuvan huonekalun päällä. Jos ei ole pakko häiritä naapureita, en häiritse. Elämä on sillä lailla mukavampaa kaikille.

Entä jos molemmat jalat amputoitu kokonaan onnettomuuden vuoksi :/

Vierailija

Millaista alustaa käytit? Laudanpätkä froteenpyyhkeen päällä lattialla on suht hiljainen ratkaisu.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä olet varmaan mun 16v poikani. Sillä on aina joka asiaan syy miksi joku ei ehkä voi tehdä jotain. Tyyliin jospa sen pää on amputoitu ja se on lisäksi sokea =)

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Mä olisin varmaan ihan kauhea naapuri kerros- tai rivitalossa =) Kävellä tömistän (en sentään kengät jalassa), pesen pyykkiä öisinkin, imuroin koskasattuu, teen äänekkäitä käsitöitä, pudottelen tavaroita vahingossa. Onneksi asun keskellä tiluksiani ihan keskenäni.

Sinuna minä antaisin naapurin hakata seinään. Äänet kuuluu normaaliin elämään päiväsaikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa vasarointipölkyn voi asettaa vaikka sohvalle tai lattialle sohvatyynyn päälle. Tekstiilien vasaroinnista pehmeähkön puun päällä muuten jää parempi jälki kuin superkovalla alustalla.

Minkähän vuoksi olen saanut liudan miinuksia ehdotukseni perään? Siksikö, etten olen mieluummin häiritsemättä ihmisiä kuin häiritsen heitä? Kyllä minusta on kivempi vasaroida äänettömästi naapurin mummon päivätorkkujen aikaan kuin herättää hänet ikävästi, mutta ehkä te muut olette toista mieltä. Pitäähän sitä nyt meteliä pitää, kun se kerran järjestyssäännöissäkin sallitaan, vai mitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa vasarointipölkyn voi asettaa vaikka sohvalle tai lattialle sohvatyynyn päälle. Tekstiilien vasaroinnista pehmeähkön puun päällä muuten jää parempi jälki kuin superkovalla alustalla.

Minkähän vuoksi olen saanut liudan miinuksia ehdotukseni perään? Siksikö, etten olen mieluummin häiritsemättä ihmisiä kuin häiritsen heitä? Kyllä minusta on kivempi vasaroida äänettömästi naapurin mummon päivätorkkujen aikaan kuin herättää hänet ikävästi, mutta ehkä te muut olette toista mieltä. Pitäähän sitä nyt meteliä pitää, kun se kerran järjestyssäännöissäkin sallitaan, vai mitä?

Niittiähän ap vasaroi eikä mitään tekstiiliä. Sohvatyynyn + leikkuulaudan tms päällä niittien tai farkunnappien vasaroiminen on ihan hanurista kun tyyny joustaa alla.

Kyllä joskus voi metelöidä. 

Vierailija

Olisikin tuollainen satunnainen paukuttelijanaapuri, mutta ei. Mulla on yläkerran naapuri sellanen joka alottaa elämisen yöaikaan niin yritä siinä töminässä ja paukkeessa sitten nukkua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.