Vierailija

Olen joskus historian saatossa ostanut ex-naisystävälle alusvaatesettejä, jotka sisältävät sukkanauhavyön. Tästä oli aina keskusteltu ennakkoon ja asia oli hänelle ok. Oli jopa innoissaan noista. Kun hän sitten "spesiaali-iltana" sonnustautui noihin niin hän jätti sukat kokonaan pukematta - joka kerta. Kerran hän pyynnöstä laittoi nekin, mutta jätti sitten kiinnittämättä solkiin. Latisti tunnelmaa ja tuli pettynyt olo, koska minun mielestäni tuo viehkeä juju on juuri noissa kireissä sukkanauhoissa.

Nyt kun katselee musiikkivideoita, alusvaatemallien mainoskuvia jne. niin sama toistuu toisinaan. Sukkanauhat puetaan ilman sukkia. Mitä järkeä tuossa on? Pelkkä vyö ilman mitään käytännön merkitystä.

• ylös 60
  • alas 0

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Täytyy kyllä näin sukkanauhaliivejä ja varsinkin sukkia harrastavana naisena sanoa että en ymmärrä.

Liivin käyttö ilman sukkia on vähän sama kuin käyttäisi pelastusliivejä aavikolla, voihan niitä käyttää, mutta ei siinä mitään järkeä ole :D

• ylös 79
  • alas 1
Vierailija

Oli joskus samantyyppisiä kokemuksia. Ex-vaimon kanssa hotelliviikonloppu vieraassa kaupungissa. Oli tarkoitus, että hän kävisi alusvaateostoksilla ja yllättäisi minut hotellihuoneessa. Sukkanauhat oli, mutta niiden kanssa oli stay-upit. Ei sitten ollut viitsinyt kiinnitellä niitä solkia kännipäissään... Perusteli sen sillä, että stay-upit pysyy ylhäällä ilmankin. Mietin siinä sitten, että piti sitten mennä ostamaan neljänkympin sukkanauhaliivi...

• ylös 27
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko sukkanauhat miehellä ihan hirveät, kun joskus kotona pidän. Vaimo kyllä nauraa, mut antaa akan kotkottaa.

• ylös 23
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sukkanauhat miehellä ihan hirveät, kun joskus kotona pidän. Vaimo kyllä nauraa, mut antaa akan kotkottaa.

Mikähän näitä transvestiitteja vaivaa? Pitää oikein etsiä keskusteluja, joihin voisi olla jotain kommentoitavaa.

Tähän ei olisi ollut. Ei ollut puhetta miesten epänormaalista aluspukeutumisesta.

• ylös 16
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikähän näitä transvestiitteja vaivaa? Pitää oikein etsiä keskusteluja, joihin voisi olla jotain kommentoitavaa.

Tähän ei olisi ollut. Ei ollut puhetta miesten epänormaalista aluspukeutumisesta.

Mikä on normaalia? Kuka sen määrittää? Kovin on seksististä ja sortavaa puhetta. Voisi puhua ennemminkin ihmisten alusvaatepukeutumisesta. En ole transu, vaikka tykkään sukkanauhoista ja pidän niitä. Tosin haluaisin olla jonkun vaimo.

• ylös 25
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä on normaalia? Kuka sen määrittää? Kovin on seksististä ja sortavaa puhetta. Voisi puhua ennemminkin ihmisten alusvaatepukeutumisesta. En ole transu, vaikka tykkään sukkanauhoista ja pidän niitä. Tosin haluaisin olla jonkun vaimo.

Alkuperäinen kommentointisi ei liittynyt aiheeseen.

Mitä tulee normaaliin: jos haluat niin minä voin määrittää. Tuo ei ole normaalia.

• ylös 10
  • alas 25
Vierailija

Ne sukat on yleensä hiton vaikea kiinnittää niihin liiveihin (tämä sille, jonka vaimoke ei kännissä ollut laittanut). Omasta mielestäni myös ne ilman sukkia roikkuvat sukkanauhat ovat esteettiset, ehkäpä joidenkin muidenkin mielestä. Mutta jos mies välttämättä haluaisi sukat, ähräisin ne päälleni, vaikka omat fiilikset vähän menisivätkin.

• ylös 41
  • alas 4
Vierailija

Sukkanauhaliivit on jäänne jostain 80-luvulta. Kulli menisin varmasti kuolioon, jos vaimo pukisi tuollaiset päälle. Sen sijaan stay-upit saa kyllä kikin kovaksi. 

• ylös 7
  • alas 55
Vierailija

No on ihan älytöntä. Sama kuin ostaisi rintsikat joissa on irrotettavat olkaimet, jotta voisi laittaa vaan ne irtonaiset olkaimet roikkumaan harteille...

• ylös 50
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on sairaan vaikea kiinnittää sukkiin. Suosittelen kokeilemaan.

Ei ole vaikeaa nehän sulahtaa lähes itsekseen napakasti kiinni, sulla on huono liivi jossa vielä huonommat sukkanauhat.

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se neljäkymppiä iso raha

Noitahan sais alta kympin tarjouksesta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se neljäkymppiä iso raha

Noitahan sais alta kympin tarjouksesta. 

Mutta kympillä ei useinkaan saa sitä laatua vaan niitä muovisolkisia rimpuloita. Olen samaa mieltä edeltävän vastaajan kanssa, että tasokkaan liivin pukeminen on helppoa.

Suosittelen kokeilemaan myös kuusinauhaisia liivejä. Sukat pysyvät paremmin paikallaan.

En itse nyt ihan päivittäin käytä, mutta usein silloin kun työtehtävät vaativat muodollisempaa pukeutumista. Tietysti silloin kun tiedossa on kahdenkeskinen ilta mieheni kanssa.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Myös mies voi kiinnittää ne, käy kivasta esileikistä. Ja sitten huom! ne mahdolliset pikkuhousut laitetaan sukkanauhojen päälle, niin voi tarvittaessa ottaa ne pois ja nussia sukkanauhaliivit jalassa.

t. m-50

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Vaimo joskus käyttää sukkanauhoja minun iloksi. Tietää, että silloin mies käy vielä kuumempana. Pikkuhousut tosiaan nauhojen päälle. Todella kiihottavaa vetää esileikin aikana hitaasti stringit jalasta.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Sukkanauhojen käyttö on todella seksikästä ja naisellista. Olen aivan myyty jos nainen käyttää sukkanauhoja laadukkaiden sukkien kanssa. Naiset eivät tiedä kuinka ison vaikutuksen tekevät jos pukeutuvat seksikkäästi.

• ylös 32
  • alas 4
Vierailija

Miksi muutama nauha lantiolla ja sukat voi olla niin seksikästä miesten mielestä. Itse käytän joskus ja mieheni tykkää kovasti, siis alkaa pullotta housuissa jos huomaa mitä olen laittanut päälle.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi muutama nauha lantiolla ja sukat voi olla niin seksikästä miesten mielestä. Itse käytän joskus ja mieheni tykkää kovasti, siis alkaa pullotta housuissa jos huomaa mitä olen laittanut päälle.

No miksipä eivät kiihottaisi? Jotkut pitää kontion kumisaappaita seksikkäinä, se on mielestäni hieman oudompaa.
Kauniit asut on seksikkäitä. 

• ylös 25
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.