Vierailija

Olen kokenut tämän-peukutusketjusta :( Että joka neljäs :o OMG!!!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllähän ne leviää, kun ihmiset ei osaa edes kondomia käyttää! Ihmettelen suuresti, että miten voi olla ehkäisykeinona pelkästään e-pillerit jos harrastaa irtoseksiä. Kun ei ne e-pillerit tauteihin mitään auta.

Muutenkin jokaisein aikuisen ihmisen pitäisi käydä edes joskus testeissä ja ainakin silloin kun vaihtaa kumppania.

Vierailija

Mulla oli parikymppisenä klamydia. Epäilen sen aikaista poikakaveriani tartuttajaksi vaikka tietenkään en voi todistaa.

No, klamydia lähti yhdellä golfpallon kokoisella antibiootilla ja eksä pian sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis herranjumala oikeasti, kyllä mä ainakin vaadin että uusi kumppani käy sp-testeissä ennen kuin paljaalla aletaan jyystämään. Itsekin olen käynyt aina välillä testeissä, vaikka ei noita kumppaneita kauheasti ole edes ollut.

Vierailija

Mulla ei ole ollut, vaikka nuorena olin kyllä enemmän kuin vastuuton, varmaan 70-80 seksikumppania, ja pillereillä mentiin. Ihmettelen todella! Monella mun kunnollisella kaverilla on ollut, yleensä "lahjana" seurustelukumppanilta.

Kiitän todella onneani, etten tuossa itsetuhoisessa vaiheessa koskaan saanut mitään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.