Kommentit (6)

kyllästynyt

Ei se väsymys neuvolatädin kanssa juttelemalla menee. Kun ei saa lasten takia nukkua, niin silloin ei auta kun valvoa. Kaikki vanhemman väsymyksestä totta ja unettomuudesta muutenkin. Olen pian 11v nukkunut lääkkeillä 5-6 h unia. Elimistö on romahtanut jo. Kunta kyllä tarjosi apua:3h/vko perhetyöntekijän käynti. Joten voisko näissä lehdissä jo lopettaa "valistamisen" unen tärkeydestä. Kun vanhempi ei saa nukkua ihan vaan sen takia, että on hoidettavana lapsia, niin nä ei auta/tue. En tulkitse lasten nukkuvan huonosti tmv., mutta ei ole kiva, jos joku nyt siitäkin kokee syyllisyyttä. Unettomuudesta ja väsymyksestä puhutaan paljon, muttei ne puhumalla häviää.

Vierailija

kyllästynyt kirjoitti:
Ei se väsymys neuvolatädin kanssa juttelemalla menee. Kun ei saa lasten takia nukkua, niin silloin ei auta kun valvoa. Kaikki vanhemman väsymyksestä totta ja unettomuudesta muutenkin. Olen pian 11v nukkunut lääkkeillä 5-6 h unia. Elimistö on romahtanut jo. Kunta kyllä tarjosi apua:3h/vko perhetyöntekijän käynti. Joten voisko näissä lehdissä jo lopettaa "valistamisen" unen tärkeydestä. Kun vanhempi ei saa nukkua ihan vaan sen takia, että on hoidettavana lapsia, niin nä ei auta/tue. En tulkitse lasten nukkuvan huonosti tmv., mutta ei ole kiva, jos joku nyt siitäkin kokee syyllisyyttä. Unettomuudesta ja väsymyksestä puhutaan paljon, muttei ne puhumalla häviää.

Et tietenkään nuku noin pitkän käytön jälkeen unilääkkeellä 5-6 tuntia pidempään. Unilääkkeet on tarkoitettu tilapäiseen, korkeintaan muutaman viikon käyttöön, ei suinkaan yli 10 v jatkuneeseen käyttöön. Siinä ajassa sinulle on kehittynyt bentsoriippuvuus, eikä lääkkeillä ole mitään merkitystä, kaipaat vain tupla- tai tripla-annosta lääkettä. Itse päätit hankkia lapsesi, ilmeisesti useammnakin, et voi syyttää kuntaa siitä, ettei se ota hoitaakseen univajettasi. Kaivat kukkaroa ja hankit yöhoitajan.

Vierailija

Itselläni viime lokakuussa hankittu aktiivisuusranneke paljasti miehelleni kuinka todella huonosti nukuin, synkassa lapseni kanssa.

En tarvinnut vihanhallintakurssia, ainoastaan unta. Pari yötä hotellissa teki ihmeitä, aktiivisuuusranneke osoitti että nukuin kuin tukki ilman vastuuta lapseni yöstä

Vierailija

Mun nukkumiset loppui siihenkun pikkukakkonen syntyi. Heräsi 3v saakka 4-7 kertaa yössä vatsavaivoihin ja myöhemmin ihan tuohon rytmiin tottuneena.

Itse en ole 33 vuoteen nukkunut kuin max 2-4h yhtäjaksoista unta, loput 15-30 min pätkiä ja ylös yleensä 5-6 maissa. Tätä on yritetty nyt 25v tutkia ja "hoitaa" mutta apua en ole saanut. Rem unta tulee yön aikana tutkimusten mukaan n 90 minuuttia. En käytä unilääkkeitä kun ne eivät auta.

Nyt 50+ terveys on mennyt ja työkyky samoin, ihan vaan uupumuksesta ja unettomuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kyllästynyt kirjoitti:

Et tietenkään nuku noin pitkän käytön jälkeen unilääkkeellä 5-6 tuntia pidempään. Unilääkkeet on tarkoitettu tilapäiseen, korkeintaan muutaman viikon käyttöön, ei suinkaan yli 10 v jatkuneeseen käyttöön. Siinä ajassa sinulle on kehittynyt bentsoriippuvuus, eikä lääkkeillä ole mitään merkitystä, kaipaat vain tupla- tai tripla-annosta lääkettä. Itse päätit hankkia lapsesi, ilmeisesti useammnakin, et voi syyttää kuntaa siitä, ettei se ota hoitaakseen univajettasi. Kaivat kukkaroa ja hankit yöhoitajan.

Kylläpä kommentoit ikävästi toisen väsymystä! Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin parempi olla hiljaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat