Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä VÄLINEIlläÄ voisin tehdä itsetyydytystä? Ei nyt millään liikkeistä ostetuilla tai sormilla! Mitä kotikonsteilla löytyy? Oon tyttö :)

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Helminauhan kun pitää niin tiukalla ettei helmet pääse liikkumaan ja sillä hieroo klitorista pitkittäin niin on aikamoisen ihanan tuntuista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No miten kävi sen eilisen yhdynnän kanssa, joka teillä oli suunnitteilla poikaystäväsi kanssa? Vai etkö sittenkään ole pieni tyttö, vaan pedofiili, joka tekee näitä samanlaisia aloituksia ihan yhtenään. Tämä taisi olla viides samansisältöinen aloitus samalta käyttäjältä, jonka luin.

Vierailija kirjoitti:
No miten kävi sen eilisen yhdynnän kanssa, joka teillä oli suunnitteilla poikaystäväsi kanssa? Vai etkö sittenkään ole pieni tyttö, vaan pedofiili, joka tekee näitä samanlaisia aloituksia ihan yhtenään. Tämä taisi olla viides samansisältöinen aloitus samalta käyttäjältä, jonka luin.

Tosiaan, olen tehnyt monta tälläistä juttua, että moni löytäisi ja auttaisi! En TODELLAKAAN ole pedofiili!!! Pakko syyttää, jos kysyy neuvoa muilta...

Teri

Sormet on parhaat. Tänäänkin suihkussa käynnin yhteydessä runkkasin. Mulla paisuu klitoris aika isoksi kiihottuneena ja parhaat orkut saan ihan runkkaamalla. Saan emätinorgasmeja yhdynnästä, mutta ei ole runkkaamisen voittanutta. :) 

Vierailija

Jos omistaa silmälasit tai aurinkolasit, saa ihan parhaat orkut, mulla toimii joka kerta ja tuntuu hyvälle. Eli otat lasit, putsaat sen tangon pään mikä menee korvan takse ja alan tunkee sitä sisääs. Ai että <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
suihkun letkulla nin et suihkupää on irti! painetta saa hyvi säädeltyä. tällä joskus 13v nä alotin :) ! taivaallista.

Yli stimuloi, etkä enää saa kalun kaa orkkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sauvasekoittimella saat kyydit mitä et unohda

Ikävää, että täällä on tällaisia ohjeita. Joku on joskus oikeasti käyttänyt jotain vispilää ja loukannut pahasti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos omistaa silmälasit tai aurinkolasit, saa ihan parhaat orkut, mulla toimii joka kerta ja tuntuu hyvälle. Eli otat lasit, putsaat sen tangon pään mikä menee korvan takse ja alan tunkee sitä sisääs. Ai että <3

Ja sitten se putsaus varsinkin sen toimenpiteen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suihkun letkulla nin et suihkupää on irti! painetta saa hyvi säädeltyä. tällä joskus 13v nä alotin :) ! taivaallista.

Yli stimuloi, etkä enää saa kalun kaa orkkua.

kuka niin väitti? veikkaa että kehittyi varmaan herkemmäks kun tulee välillä nykysin ihan ajatuksen voimallakin ilman kosketustakaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat