Mies, josta varoittelin ystävääni, on nyt pahoinpidellyt hänet. Poliisia tarvittiin...
En voi peitellä vahingoniloani. "Ystävä" nimittäin laittoi minuun välit poikki, koska olen ilkeämielinen ja hänen onnensa esteenä.
Noh... kosti vieläpä minulle pahimmalla mahdollisella tavalla. Tiesin heti, että tämä mies on rikollista ainesta jo naamasta. Nyt se sitten on todennettu.
Turha tulla minulle ruikuttamaan!
Kommentit (28)
Eli vanha ystäväsi on pahoinpidelty, mutta olet vain vahingoniloinen ja tunnet iloa siitä, että satuit olemaan oikeassa? Vai mikä on tämä "pahin mahdollinen tapa"?
Ei se ystäväsi varmaan hirveästi tuossa välirikossa kuule menettänyt.
Ihan helkkarin hyvä että laittoi välit poikki. Olet yököttävä, toivottavasti muutkin tekee samoin
Jep... Mun exä valehteli sen uudelle tyttöystävälle että yritän vonkaa sitä takas. No tää tyttö soitti mulle että pidä näppis erossa. Kerroin vähän totuuksia ja sanoin että pidä hyvänäs. Noh meni alle puol v kun tämä tyttö tuli ruikuttaa multa apua ja tukea...
Oletpa tosiaan "ystävä". Hyh! Ällöttäviä ovat ihmiset, joille tärkeintä maailmassa on kellistellä omahyväisyydessään ja oikeassa olemisessaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli vanha ystäväsi on pahoinpidelty, mutta olet vain vahingoniloinen ja tunnet iloa siitä, että satuit olemaan oikeassa? Vai mikä on tämä "pahin mahdollinen tapa"?
Kyllä olen nimenomaan vahingoniloinen.
Hän kosti "sanomiseni" lapseni kautta. Eli järjesti lapselleni ikävät oltavat, koska minä olin sanonut hänen miesystävästään pahasti.
Menetti tai ei minussa mitään. Mutta olen tyytyväinen siihen, että olin täysin oikeassa. Paheksu vain!
Hauskoja nää moraalisaarnaajat! Jos olisitte itse samassa tilanteessa kun ap nin varmasti tuntisitte itsekkin hyvää tunnetta siitä että olitte oikeassa, minä ainakin. Muijat on niin tyhmiä ku kokee toiset naiset vaan uhkana ku vois kokea vaikka apuna.
Tässä tilanteessa vaikuttaa tää tyty niin tyhmälle et tuskin ees oppi tapauksesta mitään. Tietysti pahoinpitely oli väärin, mutta häntä oli ainakin varoitettu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen nimenomaan vahingoniloinen.
Hän kosti "sanomiseni" lapseni kautta. Eli järjesti lapselleni ikävät oltavat, koska minä olin sanonut hänen miesystävästään pahasti.
Menetti tai ei minussa mitään. Mutta olen tyytyväinen siihen, että olin täysin oikeassa. Paheksu vain!
Sairas sä oot päästäs vitun lehmä.
Pääsiäisen ilosanomaa puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nää moraalisaarnaajat! Jos olisitte itse samassa tilanteessa kun ap nin varmasti tuntisitte itsekkin hyvää tunnetta siitä että olitte oikeassa, minä ainakin. Muijat on niin tyhmiä ku kokee toiset naiset vaan uhkana ku vois kokea vaikka apuna.
Tässä tilanteessa vaikuttaa tää tyty niin tyhmälle et tuskin ees oppi tapauksesta mitään. Tietysti pahoinpitely oli väärin, mutta häntä oli ainakin varoitettu....
En tosiaan saisi mitään kiksejä siitä että joku mies on hakannut naisen. Eikä perusteluni oli luokkaa "näen jo naamasta"
En yhtään ihmettele että Ap:n ystävä ei ole häntä uskonut kun on Ap on oikeasti ilkeämielinen ja varsinkin jos on perustellut että näkee naamasta, ihminen on sairas jos sa toisen hakkaamisesta mielihyvää
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tosiaan "ystävä". Hyh! Ällöttäviä ovat ihmiset, joille tärkeintä maailmassa on kellistellä omahyväisyydessään ja oikeassa olemisessaan.
Jos tietäisit, mitä hän teki niin saattaisit olla eri mieltä.
Mutta valitettavasti tämän kertominen vaatisi niin paljon tunnistettavia koordinaatteja, että olen varovainen.
Perusasetelma kuitenkin se, että yritin varoitella tästä tyypistä. Kaikki hänen historiansa viittasi täysin arvaamattomaan sekopäähän.
Minä sain syyt niskaani siitä, että olin puhunut totta. Eikä siinä kaikki, vaan järjesti minulle todella ikävät oltavat. Onneksi asia on osittain selvinnyt.
Eli edelleen korostan, että olen ehdottoman tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ap:han tässä on tukena ja apuna toiselle naiselle kun täällä ilkkuu vahingoniloisena? Outo käsitys avusta sulla.
Itse ap:na tietysti olisin kaverin tukena, ihmiset tekee virheitä ja rakkaus sokaisee joten unohtaisin erimielisyydet ja kaverin 'mokan'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan saisi mitään kiksejä siitä että joku mies on hakannut naisen. Eikä perusteluni oli luokkaa "näen jo naamasta"
En yhtään ihmettele että Ap:n ystävä ei ole häntä uskonut kun on Ap on oikeasti ilkeämielinen ja varsinkin jos on perustellut että näkee naamasta, ihminen on sairas jos sa toisen hakkaamisesta mielihyvää
Ei mitään sairaalakuntoa nyt ole, mutta kunnon musta puolikas naama. En nyt ehkä tuntisi näin, jos ihan ambulanssilla olisi kiidätetty.
Tai en tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ap:han tässä on tukena ja apuna toiselle naiselle kun täällä ilkkuu vahingoniloisena? Outo käsitys avusta sulla.
Itse ap:na tietysti olisin kaverin tukena, ihmiset tekee virheitä ja rakkaus sokaisee joten unohtaisin erimielisyydet ja kaverin 'mokan'.
Olin alun perin apuna. Hoidin lapsia ja koiria ja aina olin se kuunteleva osapuoli.
Mutta sitten, kun sanoin poikkipuolisen sanan tästä uutuudesta, niin olin kateellinen ja ilkeämielinen paska. Sanoin sitten, ettei tässä tarvitse sitten sen enempää olla yhteyksissä. Tämän jälkeen levitti minusta törkeän huhun, joka ei pitänyt edes alkuunkaan paikkaansa. Seurauksena lapseni sai kärsiä.
Eli ilolla nyt otin vastaan tietoisuuden siitä, että naama mustana.
Paheksukaa nyt lisää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin jo naamasta, se on totuus.
Mutta kaikki informaatio tästä tyypistä oli myös negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helkkarin hyvä että laittoi välit poikki. Olet yököttävä, toivottavasti muutkin tekee samoin
Mitä helvettiä? Yököttävä siksi, kun varoitteli ystäväänsä tuosta miehestä? Ilmeisesti mielestäsi tuollaiset varoittelijat ovat vain kateellisia ja katkeria toisten "onnesta", vaikka nämä varoitetut saavat sittemmin turpaansa.
Tuota noin eikös ap:n entinen ystävä ole ollut ilkeä, kun on kostanut vaikka ap on kertonut rehellisen mielipiteen. Aplläkö ei ole oikeutta omiin tunteisiin. Kyllä myönnän, että itsekin olisin hieman vahingoniloinen ja varsinkin, kun oma lapsi asiaan sekoitettu ja pahaa aiheutettu.
Todella fiksuilta ihmisiltä vaikutatte molemmat. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Monesti kyllä ihmisen naamasta, olemuksesta ja käyttäytymisestä huomaa tai aistii, että tuo henkilö ei tiedä hyvää. On luonnollista varoittaa lajikumppaneitaan mahdollisesta vaarasta, ja vältellä tuollaisia henkilöitä.
Ah tiedän tuon tunteen. Komea kusipääkaverini sai aina kaikki naiset ja sitten petti niiti. Muistan vieläkin naisten ruikutuksen :D no siperia opettaa, ehkä myös ex-ystävääsi