Mitä tapahtuu, jos lakkaan laihduttamasta ja keskityn syömään hyvin sekä treenaamaan?
Kysymys otsikossa.
Taustalla siis se, että ylipainoa mulla on noin kymmenen kiloa mutta en saa mitään dieettiä käyntiin.
Hyvin syömisellä tarkoitan laadukasta, puhdasta, ravinnerikasta ruokaa, mutta ei laskemista vaan intuitiivisempaa syömistä.
Olen laihduttanut niin pitkään, että pelkään lihovani entisestään jos nyt höllään...
Kommentit (14)
No voit syödä hyvin ja laihtua samalla jos alat vegaaniksi.
Todennäköisesti jaksaisit treenata hyvin ja tulisit timminpään kuntoon 😊
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi syödä vielä paremmin ja syödä kasvispainotteisesti ja jonkin verran lihaa, kalaa, munia ja maitotuotteita. Höttöhiilarit pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi syödä vielä paremmin ja syödä kasvispainotteisesti ja jonkin verran lihaa, kalaa, munia ja maitotuotteita. Höttöhiilarit pois
Ja kuolla sydänkohtaukseen 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaankin "riutua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuolla sydänkohtaukseen 50-vuotiaana.
:D ai kaikki paitsi vegaanit kuolee nuorena sydänkohtaukseen? Juu varmasti
Jos syöt enemmän kuin kulutat lihot edelleen.
Paino nousee mutta kroppa muuttuu hieman tiiviimpään muotoon.
Vähän outo kysymyksen asettelu, kun otsikossa aiot lopettaa laihduttamisen, mutta sitten kerrot, ettet ole edes aloittanut mitään dieettiä.
Kilot eivät itsekseen tule eivätkä ainakaan pelkästään treenaamalla lähde ( jos ei nyt 8 tuntia joka päivä treenaa).
Vähän perspektiiviä treenaamisen tehokkuuteen saa, kun pitsan kalorit saa kulutettua juoksemalla maratonin
Itse tein 2kk sit saman ja kolme kiloa olen lihonut... On nyt siinä pisteessä että lipsun täysin liikunnasta ja syön karkkia päivittäin. 167/70 mitat. Vaatteet päällä kivan näkönen, mut alasti löysä ja selluliittia.
Luultavasti sinusta tulee hoikempi, parempikuntoinen ja iloinen ihminen. Mielestäni liikunnan lisääminen on ainut hyvä keino laihtua. Kun kuntoilet, ei jää niin paljon aikaa mutustella. Ja kun liikut säännöllisesti, se lisää haluasi liikkua. Kun kroppasi tottuu liikkumaan, normaali nälkä alkaa säädellä syömistäsi. Pääset vuodessa eroon ylipainostasi ja olet tehnyt pysyvän elämäntapamuutoksen.
Mä ainakin olen vaan lihonut. Liikunta aiheuttaa mulle ihan jäätävän nälän ja voin ihan sitä terveellistäkin ruokaa syödä aivan liian paljon. Ja silti on nälkä.
Luulisin, että tulet hyvään kuntoon.