Haluan sut. Miksi sulla pitää olla vaimo. :(
Eihän ne pennutkaan ole sun omia. Miten sä jaksat tuollaista? Meillä kahdella olisi yhdessä kaikki paljon ihanammin... Tuu edes nussimaan mua, tule please tule! <3
Kommentit (16)
Miehet on kuin vessoja, ne on joko varattuja tai täynnä paskaa.
Koska rakastuin häneen. Hänen pilkkeeseen silmäkulmissa, nauruun, tapaan, jolla hän vetää villasukkiaan polviin saakka ja ääneen, joka lumoaa. Ja hänen lapsiinsakin kai tavallaan. Niihin kahteen pieneen ihmiseen, joilla on vielä kaikki edessä ja paljon kysyttävää. Näiden kanssa minä haluan viettää elämäni loppuun saakka. Toivottavasti sinäkin löydät sen ihmisen, kenen kanssa voit kokea saman. Vaikka tämä ei minulle ollutkaan tarkoitettu halusin silti vastata, koska rakastuessaan varattuun hakee aina syitä, miksi asiat olisivat paljon paremmin juuri sinun kanssasi. Minulla ei olisi. Minulla on vaimo, koska olen saanut kunnian jakaa elämäni hänen ja hänen lastensa kanssa ja koska rakastan heitä kaikkia ominani.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset on käsilaukkuja täynnä kakkaa.
HEL-NYC kirjoitti:
Mistäpäin ko. mies on?
Jos Helsingistä, about 40 komea jenkkimies, niin kaikesta huolimatta, lapset ovat hänen. Enkä usko, että hän haluaisi vaihtaa elämäänsä. Toki voit kysyä, mutta hän ei kyllä av:ta lue.
Ajattele, kuinka kiva sun olisi tulla työpäivän jälkeen mun lämpimään syleilyyn eikä mennä kotiin hapannaamaisen yh-mutsin ja sen riehuvien kauhukakaroiden luo. :) :) Mitä sä muuten näet siinä muijassa? Ei se osaa huolehtia susta eikä pitää sua hyvänä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks-kakkaa, kaks-kakkaa, akka pökäleen laukkuun nakkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks-kakkaa, kaks-kakkaa, akka pökäleen laukkuun nakkaa!
:D
Olen niin huolissanikin susta. :( Miten sua stressaa tuollainen elämä... ap
sori vaan, mut santtu on mun.
anna leuhka ämmä jo olla!!!! mee rikkomaan jonkun toisen suhde, äläkä enää tekstaile santulle
Haistapa huo ra pitkä vit tu! Vai että nussi maan pitäisi tulla, sähän jaat itseäsi kaikille, jotka kehtaa pyytää, olet tautinen jakari.
Yst.terv. Se mies
Kuinka epätoivoiselta tyrkyltä AP kuulostaa? :(