Kuinka paljon olette laittaneet pääsiäistä?
Minä en yhtään. Täällä on sen näköistä, niin kuin pommi olis viskattu. Enkä rairuohoakaan muistanut. Ei tipuja ei noitia eikä mitään keltaistakaan edes missään.
Joskus harmittaa, kun en osaa laitella taloa juhlapyhien ja muiden sesonkien mukaan niin kuin äitini aina laittoi, kun olin pieni. Olis kiva antaa omillekin lapsille sellaista, mutta en vaan koskaan muista. Monta jouluakin mennyt nyt niin, että suurinpiirtein vasta aatonaattona huomaan, että hups, sehän on joulu.
Jos edes mämmiä muistais tänään ostaa.....
Kommentit (8)
Pääsiäinen ei kyllä herätä mitään muistoja.. Vai onko se se blondi Riihimäeltä, koska sitä on kyllä laittanut kaikki? Ehkä kerran tai kaksi, näin netissä voin myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen ei kyllä herätä mitään muistoja.. Vai onko se se blondi Riihimäeltä, koska sitä on kyllä laittanut kaikki? Ehkä kerran tai kaksi, näin netissä voin myöntää.
Siitä puhe mistä puute, joten sä tuskin olet laittanut yhtään ketään.
Vaihdoin havukranssin joulukoristeet pois.
Tilalle mämmiaskista leikattu keltainen pahvitipu :).
Tänään 😕 jo ... :)
En ole koskaan ollut stressaajatyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute, joten sä tuskin olet laittanut yhtään ketään.
Uuu. Watch out, we have a badass over here.
Mä oon laittanut niin ajoissa että ohrat on jo ylikasvaneita. Mutta onneksi on pupua ja munaa eri muodoissa ja tietenkin koristeltuja pajunoksia maljakoissa. Tänään vielä illalla askarrellaan yhdessä pääsiäisjuttuja.
Luotan siihen, että lapset tuovat koulusta ja päiväkodista jotain pääsiäisaskarteluja. Niin, ja onhan meillä muutama virpomisvitsa maljakossa 😊 Tänään töiden jälkeen nappaan kaupasta narsisseja matkaan ja jokusen pääsiäismunan. Riittää meille! Vapaat vietämme kuitenkin pitkälti ulkoillen ja kyläillen, joten en ota stressiä.
En lainkaan, kuten en jouluna tai juhannuksenakaan. Töissä aina pyhät.
En yhtään. Mutta eilen vaihdoin uudet keväiset (menevät myös kesällä) verhot oh/keittiöakselille ja sohvatyynyjen kankaat, peitteet yms. Ostan kyllä jonkun kivan kukka-asetelman tms huomenna ruokapöytään ja ruokia mietin. Marraskuussa vaihdan jouluiset verhot (harmaavalkoiset), tabletit ruokapöytään, sohvajutut jne. Syksyllä syksyn värejä.