Oletko saanut tänään viestejä miehiltä nainen?
Itse olen saanut kolmelta mieheltä jotain"Mitäs kuuluu?"jne. Ihan kuin en arvaisi, että ne on näin sunnuntaina krapuloissaan vailla seuraa. Miehetkin saa vastata, montaako yritit tänään? :D
Kommentit (17)
En ole. Tai miespuolinen kaveri tais skypessä jotain viestitellä.
Aika ylimielinen asenne sinulla. Tässä oli minun viestini sinulle.
Kyllä. Eräs kuuma ukkomies, jonka kanssa siis pannaan salaa viikoittain laittoi että on tänään kiimainen.
Olen saanut kolmelta eri mieheltä viestiä, mutta he ovat kaikki sellaisia joille tekstaan muutekin, ja jotka muuten asuvat kaikki eri paikkakunnalla (eli eivät ole krapulaseuran perässä)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
No en ole kyllä yhtään ylimielinen vaan ennemminkin kypsä miehiin, koska heillä näyttää olevan vain yhtenä päivänä viikossa"asiaa" minulle. Miten sellainen kovin ylentävältä voisi tuntua? -ap
Ei ole tullut viestejä :( Eipä minulla olekaan kuin yksi mies, joka voisi tuollaista laittaa, eikä taida häntäkään enää kiinnostaa. Tosin hänellä ei krapulaa todennäköisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kyllä yhtään ylimielinen vaan ennemminkin kypsä miehiin, koska heillä näyttää olevan vain yhtenä päivänä viikossa"asiaa" minulle. Miten sellainen kovin ylentävältä voisi tuntua? -ap
Mitä sinä ihmisten krapuloista tiedät? Minä ainakin nukuin viime yönä. Ja sen lisäksi oletat että mies voi vain lähettää viestejä, mutta ei saada.
En. Whatsappikin ollut hiljaa koko päivän.
Ei parane lähetellä enää kun ei niihin kukaan vastaa mitään.
Ol
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ihmisten krapuloista tiedät? Minä ainakin nukuin viime yönä. Ja sen lisäksi oletat että mies voi vain lähettää viestejä, mutta ei saada.
Mene muualle jankuttamaan. En ole väittänyt yhtään mitään, tässä oli tarkoitus kysellä muiden kokemuksia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eräs kuuma ukkomies, jonka kanssa siis pannaan salaa viikoittain laittoi että on tänään kiimainen.
No ottaako päähän kun ei tänään sitten päässyt luoksesi vaan rakasteli vaimonsa kanssa sillä aikaa kyn lapset olivat virpomassa. Se on paha juttu kun joutuu tyytymään vaan kerta viikkoon hoiteluun.
työkaverimieheltä tuli viesti että virpoo ajatellen mua
Mullakin on tuommoinen yksi "mitä kuuluu" joka vuosikausia on yritellyt aina silloin tällöin, mutta häviää äkkiä kun en lämpene. Nyt odotin että kehtaako kääntää puheen seksiin kun kerroin etten ylös pääse kun on selkä paskana. Naureskeli vaan että "jaa ei voi hurjastella", ihme ettei enempää, mutta selvää on että tuokin tarkoitti seksihurjastelua.
Tulis varmaan viivana jos sanoisin että tule panemaan, mutta ei tasan toisi ruokakassia tullessaan.
Kolmelta tänään, viikonlopun aikana yhteensä viideltä. Viikonloppuisin on kieltämättä usein aktiivisempaa tuo yhteydenotto. Tietää kyllä kun puhelin alkaa perjantaisin piippailla että minkälaisia viestejä tinderissä tai whatsapissa odottaa. Aina sais kun haluais :D
No isältä tuli viestiä. Pyysi tuomaan lääkettä, on sen verran heikossa kunnossa (influenssa) ettei pysty lähtemään apteekkiin.
Yhtään en ole yrittänyt, eikä ole naisiltakaan yhtään viestiä tullut. Vähän kyllä panettais.