Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko käydä yksin kaljalla?

Vierailija
19.03.2016 |

En ole pitkään aikaan ollut "ulkona", mut nyt tekis mieli käydä parilla. Ei oo oikein ketään nyt ketä pyytää mukaan, joten voisiko sitä pistäytyä yksin? Tuntuu jotenkin nololta...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaan. Voit vaikka saada baarista seuraa.

Vierailija
2/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitää olla hyvä syy, muuten poliisi vie putkaan.

"Jaha. Taas nainen yksinään menossa 'kaljalle'. Julkinen ruoskinta torilla 2 viikon päästä!"

Vierailija
4/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä mietin usein just tota. miten te muut teette, jos ei oo just sillä hetkellä mukaanlähtijöitä? ootteko yksin kotona vai lähdettekö yksin ulos?

Vierailija
5/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa, sä soitat sen sijaan mulle ja mä kerron sulle niin hauskoja juttuja, että sua naurattaa vielä aamullakin, kun me herätään vierekkäin samasta sängystä niin paljon, että meidän kymmenennestä rakastelusta ei meinaa tulla mitään.

Vierailija
6/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähibaari vai yökerho?

Vierailija
7/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yleensä yksin. Näin jo nuorena. 

En koskaan ole edes ajatellut, että noloa. Paljon hauskempaa on aina ollut yksin, kun ei tarvitse olla hetkeäkään yksin :D

Se riippakivi naisseuralainen vain haittaa menoa. Koko ajan pitää näön vuoksi nyrpistellä nokkaa joka miehelle. 

Vierailija
8/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähibaari vai yökerho?

Lähellä oleva "rokkibaari", joka istuskelupaikka. Yläkerrassa myös yökerhonn puoli, jota en aatellut

ap

Vierailija
9/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäänhän ei sanottu, että ap on nainen, mutta tässä mielenkiintoinen klippi ylen arkistoista:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/paaseeko-nainen-yksin-ravintola…

"Ravintolassakäyntiin liittyvät rajoitukset puhuttivat suomalaisia 1960- ja 1970-luvulla. Esimerkiksi naisten ei ollut soveliasta käydä yksin ravintolassa.

Sukupuoleen kohdistuvan rajoituksen syynä oli pelko, että "tietynlaiset" naiset etsivät ravintolasta miesseuraa."

Vierailija
10/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänään menossa yksin yökerhoon. Jännittää, mutta uskon, että tulee olemaan mukavaa. Saa ainakin mennä ihan omasa mielensä mukaan eikä tarvitse koko ajan miettiä kavereita.

Vierailija
11/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tänään menossa yksin yökerhoon. Jännittää, mutta uskon, että tulee olemaan mukavaa. Saa ainakin mennä ihan omasa mielensä mukaan eikä tarvitse koko ajan miettiä kavereita.

Missä kaupungissa?

Vierailija
12/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa?

Tampere

Vierailija
13/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäänhän ei sanottu, että ap on nainen, mutta tässä mielenkiintoinen klippi ylen arkistoista:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/paaseeko-nainen-yksin-ravintola…

"Ravintolassakäyntiin liittyvät rajoitukset puhuttivat suomalaisia 1960- ja 1970-luvulla. Esimerkiksi naisten ei ollut soveliasta käydä yksin ravintolassa.

Sukupuoleen kohdistuvan rajoituksen syynä oli pelko, että "tietynlaiset" naiset etsivät ravintolasta miesseuraa."

Nainen olen :) Ois voinut mainita alotuksessa. Mielenkiintoista historiaa. Mua aina mietityttää lähinnä onko yksin oleva ihminen säälittävä, kun ei oo mitään valtavaa kaveriremmiä mukana. Yksinäisten sosiaalisten tilanteiden pelko tai jotain

ap

Vierailija
14/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jano.

Vierailija
15/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungissa?

Tampere

Mihin yökerhoon?

Vierailija
16/16 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä mietin usein just tota. miten te muut teette, jos ei oo just sillä hetkellä mukaanlähtijöitä? ootteko yksin kotona vai lähdettekö yksin ulos?

No jos tuntuu siltä, että tekis mieli juoda olut tai kaksi, niin en minä kyllä lähtemättä jätä siksi että ei olisi kaveria lähdössä mukaan, osaan juoda olutta tarvittaessa yksinkin.

Ajattelen asiasta kuten "There are no strangers here; Only friends you haven't yet met. "  britti- ja irkkupubeissa yleinen kyltti toteaa. Joukkoon vaan niin siellä niitä ystäviä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan