Hei sinä asiakaspalvelutyössä oleva sinkku...
oletko joskus mennyt pokaamaan kiinnostavaa asiakasta vai kieltävätkö työpaikan säännöt? entä mitä ajattelisit, jos kiinnostava asiakas lähestyisi sinua?
Kommentit (10)
Ei, EIEIEIEIEIEIEIIIIIIIII....... Ei taas.
Uskokaa nyt jo. Kun asiakaspalveluhenkilö on työssään häntä EI mennä pokaamaan. Tässä aiheesta klassikko.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477592/mies_29v_1v_miettii_menin_kauppa…
Minut "pokattiin" työpaikalta. Totta kai saa pyytää ulos ja vaikka jättää puhelinnumeronsa. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta.
Asiakaspalvelussa ollaan vähän niin kuin opaskoirat. Vaikka olis kuinka söpö ja kiva, niin ei mennä rapsuttelemaan. Sitten kun työvaljaat otetaan pois, niin voi tulla heittelemään palloa.
Olen myyjä, joten pakkohan sitä myyntiä on saada aikaan. Kyllä sen näkee myyntiluvuissa, että paremmin minä saan pesukoneita myytyä kuin mieskollegat. Flirttailen aika avoimesti, mutta se kuuluu kuvaan :)
Äitini oli kirjastossa töissä 90-luvulla. Eronnut viisikymmpinen silloin.
Rohkea mies Lauttasaaresta pyysi treffeille ihan lainaamisen lomassa. Ovat yhdessä edelleen 70-vuotiaina.
Eli totta kai saa yrittää asiallisesti. Ei työpaikka ole mikään "kielletty alue" asiakaspalvelutyössäkään. Mutta pitää muistaa hienotunteisuus potenissin sata lähestyessään työntekijää.
Kyseessä ei ole baari.
Naiset eivät ole henkisesti yhtä vahvoja kuin miehet ja naisten syytöksiä uskotaan helposti. Sen takia asiakaspalvelutyössä olevan miehen pokaaminen on suht turvallista (vaikka mies ei kiinnostuisi, hän suorastaan pyytelee anteeksi kiinnostuksen puutetta nöyränä ja imarreltuna), mutta miehen kannattaa varoa naisten kanssa juottoloiden ulkopuolella ainakin jossakin mielessä. Varsinainen suurempien seurausten riski lienee todella pieni, mutta naiset osaavat juoruta ja tehdä miehelle huonon omatunnon varsin pienestäkin syystä jos mies vain on tarpeeksi empaattinen mennäkseen mahdolliseen vedätykseen mukaan.
Olen töissä kassalla, ja kerron kyllä ihan rohkeasti ja kuuluvasti olevani vapaa, kun joku kiinnostavan näköinen mies osuu näköpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä kassalla, ja kerron kyllä ihan rohkeasti ja kuuluvasti olevani vapaa, kun joku kiinnostavan näköinen mies osuu näköpiiriin.
Mahtava idea :D
Olen hoitaja ja mua on yritetty iskeä monta kertaa. Imartelevaahan se vaan on. Itketään sitten kun se loppuu, koska silloin tietää olevansa vanha ja rupsahtanut.
Voi jumalauta, ei kiinnosta mitkään "hauskat" setämiehet, jättäkää jo rauhaan. Samoin kaikki jantterit voi painua hevonkuuseen. Olen töissä, en hakemassa seuraa, haaskaat kaikkien aikaa jos yrität tulla rupattelemaan turhia.