Millainen on unelmamies?
- luonne?
- ulkonäkö?
- pukeutuminen?
- perhetausta?
- ammatti ja koulutus?
- erityispiirteet?
Kommentit (51)
luonne: rauhallinen, tasapainoinen, jopa ujo, koti-ihminen, kiltti, liikunnallinen
ulkonäkö: lyhyet siistit hiukset, ei partaa, eikä viiksiä, normaalipainoinen tai vähän roteva, hymykuopat on söpöt
pukeutuminen: osaa pukeutua käytännöllisesti ja tilanteen mukaan, farkut ja t-paita, huppari ihan ok
perhetausta: ei väliä
ammatti ja koulutus, ei väliä, kunhan on jonkun ammatin hankkinut peruskoulun jälkeen ja käy töissä
erityispiirteet: ei halua (enää) lapsia, asuttaisiin eri talouksissa, joku yhteinen harrastus ja samat mieltymykset sängyssä
Rehellinen ja huumorintajuinen. Ei nipota eikä kitise. Vastuuntuntoinen. Uskollinen. Älyää antaa toiselle oman rauhan ja vapauden.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ja huumorintajuinen. Ei nipota eikä kitise. Vastuuntuntoinen. Uskollinen. Älyää antaa toiselle oman rauhan ja vapauden.
Lisäys : itsenäinen. Ei roiku koko ajan kintereillä.
Vierailija kirjoitti:
pitkä, yli 185cm, komea, tumma, sänkiparta, lihaksikas, matala ääni, korkeakoulutettu, mielummin johtaja tai muuten kunnianhimoisessa työssä. Aaah :)
Kas aakkospojat riensivät esittelemään oman unelmamiehensä. 🙂
Pssst, laatikkopää unohtui.
Normaali mies, mutta ulkonäössä on oltava sen lisäksi jotain, joka mua kiehtoisi. En innostu mistään pienipäisistä silmälasit omaavista hoikista nörteistä ollenkaan. Ei tarvitse olla varakas, mutta ei mikään ihan persaukinenkaan.
Petturit ja aseksuaalit ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitkä, yli 185cm, komea, tumma, sänkiparta, lihaksikas, matala ääni, korkeakoulutettu, mielummin johtaja tai muuten kunnianhimoisessa työssä. Aaah :)
Kas aakkospojat riensivät esittelemään oman unelmamiehensä. 🙂
Pssst, laatikkopää unohtui.
Näyttää siltä, että ne aivan into pinkeänä spämmää ketjuun postauksia omasta unelmamiehestään. Ihan hirveän stereotyyppinen maku niillä näyttää olevan, ja kovin, kovin ulkonäkö- ja materiakeskeinen. Semmoiset fantasiat niillä sitten taas.
Minun unelmamieheni on sellainen ihminen, joka ei ensisijaisesti ole MIÄS ja jolle minä en ensisijaisesti ole p*llu. Se saa olla sen näköinen ja kokoinen kuin on, kunhan palikat korvien välissä ovat kohdillaan. Viisas, lämmin, empatiaan kykenevä ja vastuullinen aikuinen jos on, niin alkaa kuulostaa tosi hyvältä.
Täällä oli vuosi sitten ketju, joka lähti liikkeelle pohdinnalla mitä se vaimomatsku oikein on. Ei mennyt aikaakaan, kun ketjuun rynnisti mammoja julistamaan, että kyllä mikä tahansa nainen on vaimomatskua ja muun ajatteleminen on väärää. Eiköhän se nyt ole siten niin, että mikä tahansa mies kelpaa unelmamieheksi, muita kriteereitä ei sovi asettaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3015560/mita-se-vaimomatsku-sitten
https://www.vauva.fi/comment/31519224#comment-31519224
Heh heh. Varokaa mammat unelmoimista.
Iih tämä on vaikea :) pitkä,.tumma ja komea
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kättä kiinni isossa kyrvässä. Muuta torsoa ei saa olla. Kädet sen takia että toteuttaa kaikki itsekkäät haaveeni ja tekee määräämäni tehtävät. Erillinen aukko joka sylkee seteleitä ja kolokoita rajattomasti käyttööni aina kuin haluan. Nyökyttelee vain kyllä-vastauksia kysymyksiini.
Tietysti sillä pitää olla minun makuni mukainen unelma-asunto, iso pankkitili ja minun makuni mukainen auto tai useampikin.
-avmamma-
Haaveiletko sä siis liikkeenjohdon konsultista?
Älkääs nyt. Kyllä jokaisen teistä haaveena on nimimerkki joka esittelee ikänsä varsin hankalasti.
Vierailija kirjoitti:
Iih tämä on vaikea :) pitkä,.tumma ja komea
Poikaseni, sinulta unohtui monta tärkeää asiaa: laatikkopää (tämä on ihan ensiarvoinen asia!), matala ääni, jykevä leuka, metsästäjän silmät, isot lihakset, mediaseksikäs ammatti, paksu lompakko. Fantasiasi ei näköjään ole vielä kehittynyt täydelliseksi ja puhjennut kukkaan, mutta kyllä se siitä. Älä lannistu. :)
Vierailija kirjoitti:
Oli ennen kaverini. Mut ei enää. Sai haluamani naisen. Minä otin kauhean akan itselleni kun en muuta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten unelmamies on tällainen:
Korkea status, itsevarma, lihaksikas, pitkä ja tumma, naista vähintään pari vuotta vanhempi, hyvätuloinen, isomunainen, suosittu muiden naisten keskuudessa ja osaa käsitellä naisia, mutta silti yksiavioinen ja valinnut juuri sinut, vaikka saisi vaikka Miss Suomen.
Tirsk. En varmaan ole nainen.
Korkea status: ei mitään merkitystä. Kuuluisuus täysi dealbreaker, en itse halua mitään julkisuutta.
Itsevarma: epävarmuudet on inhimillisyyttä. Ei tarvi pärjätä joka tilanteessa.
Lihaksikas: vähemmän on enemmän. Ennemmin hintelä kuin joku poke.
Pitkä ja tumma: ei kun lyhyehkö ja vaalea. Max 10 cm pitempi kuin minä (olen 167). Yli 180 on täysi turn-off.
Naista vähintään pari vuotta vanhempi: mieluummin nuorempi, miehet äijääntyvät ja vanhentuvat niin paljon nopeammin kuin naiset.
Hyvätuloinen: ei väliä, tienaan itse ihan kivasti. Kunhan tekee jotain eikä vaan makaa ja valita (kapitalismista ja riistäjistä).
Isomunainen: kunhan kuuntelee mua sängyssä niin koolla ei ole mitään merkitystä. Homma saadaan toimimaan, koska tiedän itse, mitä olen tekemässä.
Suosittu muiden naisten keskuudessa ja osaa käsitellä naisia: eli tulee toimeen mun kavereiden kanssa niin, ettei mun tarvi hävetä tai piilotella koko tyyppiä, se riittää. Normaalit sosiaaliset taidot siis ok.
Silti yksiavioinen ja valinnut juuri sinut, vaikka saisi vaikka Miss Suomen: jos naistyyppi on missiluokkaa niin tuskin olisimme törmänneet koskaan... olen meinaan ihan perusnätti, mutta arvoni ovat ihan muualla kuin ulkonäössä. Yksiavioisuudesta sen sijaan voin joustaa, jos mies haluaa - en ole ihan varma, uskonko itsekään sellaiseen.
No joo. Miehillä ja naisilla on niin eri mielipiteet näissä asioissa, että miesten nyt ihan ylipäänsä on vähän turha luetella naisten kriteereitä ja minun naisena naureskella näitä. Meni vain niin sivu joka kohta, että oli pakko kommentoida.
Latelenpa omina kriteereinä perinteiset: älykkyys, keskustelutaito, mielen sivistys. Vielä jos on hauska, siis oikeasti eikä vain sillä lailla kuten kaikki miehet luulee olevansa, niin olen ihan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Tumma ja tulinen
afrikka.lainen
Rikas ja iso peenis. Ei kovin älykäs.
Ulkonäöllisiä seikkoja en voi luetella muuta kuin että on terve (suht. normaalipainoinen) ja hygieninen, ja pukeutuu siisteihin vaatteisiin.
Noin muuten:
-Pitää löytyä jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Esimerkiksi jotain samoja suosikkibändejä tai elokuvaohjaajia, harrastuksia jne.
-Samanlainen huumorintaju on aivan ehdoton.
-Täytyy olla itsenäinen ja oma elämä hallussa, eikä saa olla peukalo keskellä kämmentä tai "mammanpoika"
-Hyvät käytöstavat on tärkeä seikka, sekä kunnioitus minua kohtaan
-Vuorovaikutustaidot ovat tärkeät, ja se, että nauttii keskustelemisesta, ja kykenee keskustelemaan monista topikeista ja osaa näyttää tunteensa
-On hyvä sängyssä (sängyssä voi olla hyvä monella eri tavalla)
-On siisti (siivoaa omat jälkensä) ja osaa tarvittaessa laittaa ruokaa edes jotenkuten
-Jokseenkin samat arvot, kuin minulla
-Luotettava ja uskollinen
-Osaa selvittää konfliktitilanteet kanssani
-Nauttii läheisyydestä
-Ei liian omistushaluinen tai mustasukkainen
-Sopivalla tavalla lapsenmielinen
-Osaa pitää huolta minusta, jos sitä tarvitsen
Mutta onneksi mulla on jo tuollainen poikaystävä. Toki hänessä on piirteitä, jotka ärsyttävät, mutta nuo tärkeät positiiviset seikat hänestä kuitenkin löytyvät :)
Av-mammat siis tahtovat isomunaista ja harteikasta miestä. Noh täällä olis liki 5 cm paksu patukka 18 cm stondiksella. Olisko ottajia?
Semmonen tavallinen ihana mies on paras! 185-195cm pitkä, veistetty leukalinja, rouhea huoliteltu parta, tuplamaisteri (KTM + DI) tai erikoistunut lääkäri, pukeutuu kalliisiin mutta hienoihin vaatteisiin, vie syömään kaks kertaa viikossa, ei omia mielipiteitä (paitsi että tykkää viinistä, matkustelusta ja fitnessistä ja on vegaani ja vihreä), on mies, osaa ottaa naisen, osaa loitsia taikoja jne