Mies mustasukkainen kun lähden laivalle
Apuja,neuvoja?
Kyseessä siis yöristeily naispuoleisen kaverin kanssa joka aiemmin pettänyt kumppaniaan ja mieheni ei tykkää siitä että lähden e päluotettavan ihmisen kanssa.
Kommentit (59)
Otatko pikkumatkalaukkuusi mukaan kaikki ne miestäsi kiihottavat hepeneet, joita hän ei ole päälläsi nähnyt ja joita kun hän on ehdottanut yllesi, olet haukkunut vaikka miten ja syöksynyt vessaan "hyi kakomaan?
Miksi aiheuttaa rakkaalleen turhaa huolta, kun se kerta tavallaan on "aiheellista" (löyhämoraalinen kaveri)? Näytä hänelle, että valitset hänet. Seuraavalla kerralla ehkä suhtautuu jo rauhallisemmin, kun olet jonnekin lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä turhaan kutsuta Porauslautoiksi.
Usko tai älä, niin olen sinkkunakin käynyt monta monituista kertaa laivalla ihan ilman että on tullut mieleenkään pokata sieltä joku pano. Nyt olen parisuhteessa eikä kummallakaan tulisi mieleenkään kieltää toista lähtemästä sen paremmin laivalle, muille reissuille tai työmatkoille.
Vaimon ensimmäinen pettämiskerta tapahtui juuri Porauslautalla.
ja koska sinun vaimosi petti laivalla niin oletat että kaikki naiset pettävät kun kerrankin laivalle pääsevät?
En oleta mitään kerron vain mitä meillä kävi.
Niin. Päästit laivalle.
Sano sille miehelle, et varaa kahdenviikon reissun itselleen Phukettiin tammikuussa! Pääset koko miehestä eroon sen myötä loppuelämäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Minudta työpaikkojen risteilyt ovat vielä inhottavampua puolison kannalta.
Ei risteilyissä tai matkoissa ole mitään inhottavaa puolison kannalta, kun valitsee oikean puolison.
Noi laivat on kauheita ja niissä on kauheeta porukkaa. Käyn sen toteamassa kerran viidessä vuodessa kunnes taas unohdan ja voin todeta saman.
Pettämisestä tai pettämättä jättämisestä riippumatta en tiedä voisinko olla pidemmässä suhteessa ihmisen kanssa joka nauttii risteilyistä.
Sen verran wt-amistouhua.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex kävi risteilyillä yksin kavereiden kanssa, mutta ei päästänyt minua koskaan minnekään ilman häntä. Onnea hänen uudelle akalleen!
Tämä pitää kyllä usein paikkansa, että pettäjä on itse mustasukkainen ja kontrolloiva, koska tekee niin itse ja tietää miten helppoa se on. Siksi luulee, että kaikki muutkin pettävät heti tilaisuuden tullen.
Exä jäi kiinni pettämisestä, kun paljasti ensin kaikki kikkansa miten vahti minua. Esim. kyyläsi aina kaikki löytyneet kuittini (kauppakuitit, laskut, kaikki irtolaput). Opin tekemään saman perässä ja sit hän kärähti.
Mä en noita risteilyjä tajua mikä siinä on se juttu. Lähdetään jonnekin tunkkaiselle laivalle vellomaan ja dokaamaan. Pakko olla kännissä, koska muuten on helvetin tylsää. Hirveetä kännistä porukkaa yökerhot ja käytävät täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele..
Minä ihmettelen miksi ap:ta syytetään toisen tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse vähän alle kolmekymppinen mies ja ajattelin lähteä lähiaikoina yksin risteilylle vaan nauttimaan merestä, mukavasta laivamiljööstä, buffetin herkuista ja tekemään jouluostokset tax freehen. Ehkä tää pitää salata mun naisystävältä kun hän on ihan super mustasukkainen, luulee aina että mulla on toinen nainen ja että mä vetäisin naisia puoleeni, vaikkakin hän on mun eka kumppani ja alettiin seurustella vasta kun mä olin 27-vuotias. Sitä ennen mulla on takana luja putki vauhdikkaiden ja villien opiskeluvuosien, joina kukaan muija ei kiinnostunut minusta.
Taisi olla liian vauhdikasta ja villiä opiskelijaelämää, minkä takia naiset ei oikein kiinnostuneet :) Kukapa nyt sellaista hurjaa juoppoa juhlijaa poikakaveriksi ottaisi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan pariskuntia jotka eivät haluaisi päästää puolisoaan laivalle. Aika heppoisella pohjalla ollaan jos pitää heti miettiä sitä että toinen pettää.
No on se melko kummaa, jos yksin lähdetään laivalle tanssimaan.
Les lähtee huomenna laivalle yksin. Taidan pian muuttaa kodistamme pois. Minua ei enää käsitellä.tällä.tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Pettää voi missä ja milloin vain, ei siihen laivaa tarvita. En usko että parisuhde on kovin hyvällä tolalla jos miehesi ei luota sinuun edes sen vertaa että laivalle menosta pitää olla mustasukkainen.
Parisuhde ei ole hyvällä tolalla kun pitää tuollaiseen reissuun lähteä
Jarski kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella av-mammalla on käsitys, että jos mies tai nainen menee ilman puolisoaan jonnekin, heti ollaan housut pois ja panoseuraa hakemassa. Todennäköisesti he puhuvat omista toiveistaan tai kokemuksistaan.
Laivoilla tehdään muutakin, kuin juodaan itsensä tolkuttomaan humalaan ja lähdetään kenen tahansa mukaan.
Kun minä ja ystävättäreni lähdemme laivalle, nautimme kiireettömästä syömisestä, käymme ostamassa kosmetiikkaa ja saatamme istua yökerhossa, jos siellä on joku hyvä show ja jopa tanssiakin.
Menemme kuitenkin ajoissa nukkumaan, koska meillä on aina "parempi aamiainen" varattuna ja sitä syödessä katselemme ihanaa saaristomaisemaa. Kun laiva tulee Tukholmaan, lähdemme kaupungilleshoppailemaan tai museoihin/näytelyihin. Syömme hyvän lounaan, kahvittelemme ja palaamme laivalle lepäämään.
Illalla taas hyvä illallinen ja ehkä vielä tuliaisostoksia. JaMitä ihmettä, eihän aloittaja ketään ole pettänyt. Tällä tasollako Suomessa on lukutaito?!!
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä tai pettämättä jättämisestä riippumatta en tiedä voisinko olla pidemmässä suhteessa ihmisen kanssa joka nauttii risteilyistä.
Sen verran wt-amistouhua.
No nyt kuuli palstallakin jotain uutta!
Vierailija kirjoitti:
Voit joko lähteä ja jättää miehen kiukuttelemaan ja voit pysyä kotona ja samalla näyttää miehelle miten helposti hän saa tahtonsa läpi vähän kiukuttelemalla.
Tai voit palata risteilyltä huomataksesi, että lukot on vaihdettu ja tavarasi on läheisessä ojassa.
APUA, ihmisillä ei ole kyllä mitään luottamusta toisiinsa