Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies mustasukkainen kun lähden laivalle

Vierailija
19.03.2016 |

Apuja,neuvoja?

Kyseessä siis yöristeily naispuoleisen kaverin kanssa joka aiemmin pettänyt kumppaniaan ja mieheni ei tykkää siitä että lähden e päluotettavan ihmisen kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä turhaan kutsuta Porauslautoiksi.

Jep, jep.

Vierailija
22/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, niin olen sinkkunakin käynyt monta monituista kertaa laivalla ihan ilman että on tullut mieleenkään pokata sieltä joku pano. Nyt olen parisuhteessa eikä kummallakaan tulisi mieleenkään kieltää toista lähtemästä sen paremmin laivalle, muille reissuille tai työmatkoille.

Vaimon ensimmäinen pettämiskerta tapahtui juuri Porauslautalla.

ja koska sinun vaimosi petti laivalla niin oletat että kaikki naiset pettävät kun kerrankin laivalle pääsevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini täytti 30 vuotta ja pyysi paria muuta työkaveria ja minut mukaan laivaristeilylle. En päässyt lähtemään migreenin vuoksi.

Kuulin myöhemmin, että kunnollinen ja tunnollinen naimisissa olevatyökaverimme (ei juhlija), parin lapsen 30+-vuotias äiti oli raahannut yhteiseen hyttiimme jonkun miehen ja harrastanut hänen kanssaan seksiä - muiden läsnäollessa.

Onneksi en lähtenyt, koska tilanne olisi ollut todella kuvottava. 

Harrastakoon irtosuhteita, jos haluaa, mutta ei todellakaan muiden läsnäollessa. 

Vierailija
24/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa vaimon, ei laivahuoraa. JSMAP!

Vierailija
25/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella av-mammalla on käsitys, että jos mies tai nainen menee ilman puolisoaan jonnekin, heti ollaan housut pois ja panoseuraa hakemassa. Todennäköisesti he puhuvat omista toiveistaan tai kokemuksistaan.

Laivoilla tehdään muutakin, kuin juodaan itsensä tolkuttomaan humalaan ja lähdetään kenen tahansa mukaan.

Kun minä ja ystävättäreni lähdemme laivalle, nautimme kiireettömästä syömisestä, käymme ostamassa kosmetiikkaa ja saatamme istua yökerhossa, jos siellä on joku hyvä show ja jopa tanssiakin.

Menemme kuitenkin ajoissa nukkumaan, koska meillä on aina "parempi aamiainen" varattuna ja sitä syödessä katselemme ihanaa saaristomaisemaa. Kun laiva tulee Tukholmaan, lähdemme kaupungilleshoppailemaan tai museoihin/näytelyihin. Syömme hyvän lounaan, kahvittelemme ja palaamme laivalle lepäämään.

Illalla taas hyvä illallinen ja ehkä vielä tuliaisostoksia. Ja aamulla olemme pirteitä, kun puolisot ovat satamassa vastassa.

Näin toimivat normaalit ihmiset ja laivoilla matkustavista valtaosa on normaaleja pariskunyia, perheitä tai ystäväporukoita.

Vierailija
26/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, niin olen sinkkunakin käynyt monta monituista kertaa laivalla ihan ilman että on tullut mieleenkään pokata sieltä joku pano. Nyt olen parisuhteessa eikä kummallakaan tulisi mieleenkään kieltää toista lähtemästä sen paremmin laivalle, muille reissuille tai työmatkoille.

Vaimon ensimmäinen pettämiskerta tapahtui juuri Porauslautalla.

ja koska sinun vaimosi petti laivalla niin oletat että kaikki naiset pettävät kun kerrankin laivalle pääsevät?

En oleta mitään kerron vain mitä meillä kävi.

Vierailija
27/59 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkäis jos mun mies lähtis laivalle. Ja ymmärrän tavallaan tuon miehesi pointin kaveristasi. Hän voi ylipäätään olla huolissaan siitäkin jos muut miehet yrittelisivät sua, ei tuollanen oo kivaa, vaikka luottaiskin toiseen. Sinuna en lähtis, mutta miehelle samat säännöt. Toisaalta jos ootte jo matkan varanneet niin en ehkä lähtis perumaan, juttele seuraavalla kerralla miehen kanssa ennen kuin suunnittelet.

Vierailija
28/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella av-mammalla on käsitys, että jos mies tai nainen menee ilman puolisoaan jonnekin, heti ollaan housut pois ja panoseuraa hakemassa. Todennäköisesti he puhuvat omista toiveistaan tai kokemuksistaan.

Laivoilla tehdään muutakin, kuin juodaan itsensä tolkuttomaan humalaan ja lähdetään kenen tahansa mukaan.

Kun minä ja ystävättäreni lähdemme laivalle, nautimme kiireettömästä syömisestä, käymme ostamassa kosmetiikkaa ja saatamme istua yökerhossa, jos siellä on joku hyvä show ja jopa tanssiakin.

Menemme kuitenkin ajoissa nukkumaan, koska meillä on aina "parempi aamiainen" varattuna ja sitä syödessä katselemme ihanaa saaristomaisemaa. Kun laiva tulee Tukholmaan, lähdemme kaupungilleshoppailemaan tai museoihin/näytelyihin. Syömme hyvän lounaan, kahvittelemme ja palaamme laivalle lepäämään.

Illalla taas hyvä illallinen ja ehkä vielä tuliaisostoksia. Ja aamulla olemme pirteitä, kun puolisot ovat satamassa vastassa.

Näin toimivat normaalit ihmiset ja laivoilla matkustavista valtaosa on normaaleja pariskunyia, perheitä tai ystäväporukoita.

Niinpä....

Mutta jos vaimo on kerran jo jäänyt kiinni siitä että on nainut kylillä luottamuksensa.

Kyllä minäkin miettisin kaksi kertaa mitä laivalla tapahtuu....

Vierailija
29/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
30/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi kattella miestä joka arvioi minua tässä tapauksessa uskollisuutta sen perusteella mitä ystävät tekevät.

Vierailija
31/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta lähtevillä paateilla ei oo kyllä mitään pelkoa, että pettäis miestään. En tiedä, mistä ne äijät sinne tulee pikkujouluja viettämään, mutta tack och adjö. Varmaan tulevat jostain kauempaa ja ovat jo valmiiksi sellaisessa liiskassa, että ihme, ku pääsevät paattiin.

Vierailija
32/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään 15-70 vuotias mene laivalle nauttimaan ruoasta, maisemista ja mukavasta tunnelmasta ellei hänellä sitten ole lapsia mukana. Kyllä sinne mennään pämppäämään ja harrastamaan nopeita mukavia laivaromansseja. :D Nyt varsinkin siellä on jos minkälaista työporukkaa, joilla on puolisot jääneet kotiin, joten laivalla on erittäin hyvät mahdollisuudet löytää uusia ystäviä. Hytitkin ovat kätevästi siinä lyhyen kävelymatkan päässä joten mikäs siinä mennessä.

Ostapa ap nyt kortsupaketti ja näytä se miehellesi. Sano, että huolehdit niiden käyttämisestä tarkkaan ja katsot, että kun kotiin tulet, niin sinussa ei näy mitään kauaksi huutavia pettämisenjälkiä.

Vierailija
33/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini täytti 30 vuotta ja pyysi paria muuta työkaveria ja minut mukaan laivaristeilylle. En päässyt lähtemään migreenin vuoksi.

Kuulin myöhemmin, että kunnollinen ja tunnollinen naimisissa olevatyökaverimme (ei juhlija), parin lapsen 30+-vuotias äiti oli raahannut yhteiseen hyttiimme jonkun miehen ja harrastanut hänen kanssaan seksiä - muiden läsnäollessa.

Onneksi en lähtenyt, koska tilanne olisi ollut todella kuvottava. 

Harrastakoon irtosuhteita, jos haluaa, mutta ei todellakaan muiden läsnäollessa. 

Sama kokemus kun olimme ystävän kanssa laivareissussa. Me muut lähdimme tosin hytistä pois kun toiminta alkoi. Että sellainen kolmen lapsen uskollinen äiti. Villi arvaus, että myös näillä uskollisilla perheenisillä on siellä sama toimintakaava. Miehen kanssa käydään pariskuntana tai perheen kesken, mutta ei erikseen. Edes työristeilyllä.

Vierailija
34/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta. Minä olen TÖISSÄ laivalla. Ja mulla on niin tyhmä mies, ettei ole pätkääkään mustasukkainen. Koska ei ole syytä.

Et varmaankaan ole koko aikaa kännissä siellä laivalla. Monestihan nuo pettämiset "vain tapahtuvat" kun ollaan kännissä ja se on sitten helppo selitellä, että olin humalassa ja siten oikeastaan minua ei voida syyttää tapahtuneesta.

Vierailija
35/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat laivalle?

Vaivattomasti vieraisiin. Yksi yksityisetsivä kertoi pitävänsä laivakeikoista paljon. On suhteessa helppoa rahaa ja työhön ei usein tarvitse kovin paljon uhrata, kun todisteet on kasassa, joten jää aikaa itsekin ottaa rennosti.

Nyt muuten nuo etsivät on kaikki varattu pikkujoulusesongin ajaksi.

Sanoi muuten, että jokainen laivakeikka on johtanut käryyn.

Vierailija
36/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tuollainen mustisukko, pitäisi nyt kyllä ymmärtää oman naaraansa TARPEET!

Vierailija
38/59 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa!?!?  Mieheni on myös jostain syystä mustasukkainen kun lähden naiskavereiden kanssa risteilemään. Osaan kuitenkin peittää jälkeni hyvin. Minulla on mm. kahdet vara pikkarit mukana. Eli voin heittää spermaiset pikkarit roskiin. Peseydyn myös hyvin, että pimpissäni ei ole enää vieraiden miesten spermoja kun tuleen kotiin. Tai ainakin vähintään sitä ei valu reisille. Eli miehelläni ei ole mitään syytä olla mustasukkainen pikkujouluristeilystä. 

Vierailija
39/59 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse vähän alle kolmekymppinen mies ja ajattelin lähteä lähiaikoina yksin risteilylle vaan nauttimaan merestä, mukavasta laivamiljööstä, buffetin herkuista ja tekemään jouluostokset tax freehen. Ehkä tää pitää salata mun naisystävältä kun hän on ihan super mustasukkainen, luulee aina että mulla on toinen nainen ja että mä vetäisin naisia puoleeni, vaikkakin hän on mun eka kumppani ja alettiin seurustella vasta kun mä olin 27-vuotias. Sitä ennen mulla on takana luja putki vauhdikkaiden ja villien opiskeluvuosien, joina kukaan muija ei kiinnostunut minusta.

Vierailija
40/59 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi mieheni lähtevän laivalle. Onneksi meistä kumpikaan ei ole laiva tai baari-ihminen, siksi kai olemmekin yhdessä.

Et siis luota häneen.