Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 22-vuotias miesneitsyt mielestänne vanha?

Vierailija
17.03.2016 |

Miten on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaahan se olla aika paljon vanhempi kuin keskimääräinen neitsyyden menettäjänsä.

Mutta väliäkö sillä?

Vierailija
2/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluatko olla neitsyt? Jos et, niin miksi luulet että olet? Onko sulla naispuolisia kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Koita vain olla kokeileva ensimmäisellä kerralla. Voisit jopa käydä ensin tyhjentämässä kassit vessassa, ettet ruiki reisille. Nuole naista, myös anuksesta, jos nainen ei vetäydy pois mennessäsi sitä kohti. Lähetyssaarnaaja on useimpien mielestä huono, varioi tai ota suoraan sivulta. Ota ohjeita tai pyydä naista näyttämään sinun sormillasi, kuinka hän haluaa, että häntä hierotaan. Pysy ennen kaikkea rauhallisena, älä hermostu, jos nainen on sinun kanssasi sänkyyn päätynyt, on turha alkaa hermoilemaan. Parhaassa tapauksessa jollekin mokalle (joita sattuu kaikille) tulee naurettua yhdessä. Seksin ei tarvitse olla vakavaa.Nuoremmille annetaan kömpelyys helposti anteeksi, sinulle ei. Muuten neitsyydessä 22-vuotiaana ei ole mitään kummallista eikä mitään vikaa. Miehessä tai naisessa. 

Vierailija
4/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan 22- vuotias ole vanha.

Vierailija
5/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelisin jo maksullisia. Ei se ilmaisen huoran sen kummempi ole.

Vierailija
6/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan 22-vuotias ole vielä kovin vanha, oli neitsyt tai ei. 

Vierailija
7/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vanha neitsyt oli sitten mies tai nainen... Mitä väliä. Ei neitsyyden "menettäminen" mikään mitta ole.   

Vierailija
8/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 45% miehistä on neitsyitä yli 20 vuotiaina joten ei ( jos tutkimukset sanovat muuta niin johtuu ettei kehdata tunnustaa nimettömänäkään

Vierailija
10/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kylläkään voi olla neitsyt. Ethän sinä sentään neiti ole. Oikea termihän on poikuus.

Vierailija
11/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.

Vierailija
12/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tilastollisesti vanha neitsyeksi vaikka kukaan 22v ei olisikaan vanha. Onko 22v vanha menettäessään ensimmäisen hampaansa tai oppiessaan ajamaan pyörällä? Aivan.

Vierailija
13/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tilastollisesti vanha neitsyeksi vaikka kukaan 22v ei olisikaan vanha. Onko 22v vanha menettäessään ensimmäisen hampaansa tai oppiessaan ajamaan pyörällä? Aivan.

Lisään vielä, että eihän sillä ole väliä eikä sitä tarvitse kenellekkään huudella tuskin sinussa mitään vikaa on.

Vierailija
14/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta näyttää. Käy maksullisissa tai yritä nuorempia naisia.

M25

Vierailija
15/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha, mutta naiset ei tykkää kokemattomista miehistä ja ikäisesi naiset on todella harvoin enää neitsyitä.

Vierailija
16/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Neitsyys ei ol mikään mittari hyvälle seksille. Toivoisin useamman olevan ja ei turhaan kiirehtivät tai ottavan paineita. . Monet on kännissä neitsyyden antaneet mennä, kun se on niin korostettu juttu. 22 v on vielä hyvin nuori muutenkin. Saa olla sellainen luin on. Ole itsellesi salliva, armollinen ja ymmärtävä. Monilla on muita juttuja kuin seksi mikä painottuu ja siksi tulee sitten ajallaan. Ehkä voisi uskaltaa tutustua kiinnostaviin ihmisiin. Ihmisinä...ja se seksi tulee sitten, jos on tullakseen. Ei jokaisen kiinnostavan kanssa kuitenkaan tule seksiä. Jonkun kanssa varmaan kyllä.

Vierailija
17/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana neitsytpojuna voin vain sanoa, että on. Se ikä ei vielä ole toivoton, mutta fakta on se, että alkaa olla jo melko pahasti jäljessä niitä muita samassa iässä olevia. Naisia varsinkin, koska aika moni 22-vuotias nainen on jonkinlaisen seksikokemuksen saanut.

Luulen, että naiset luulevat myös miesten saavan seksiä yhtä helposti kuin mitä itse saavat. Ainakin se tuntuu monelle naiselle olevan melkoinen ihmetys jos tulee ilmi ettei mies ole parikymppiseksi mennessä harrastanut seksiä. Nainen on kuitenkin todella usein se jota lähestytään ja se nainen voi tehdä sen valinnan miehen suhteen. Tietty mies tekee valinnan sen suhteen ketä lähestyy, mutta nainen tekee sen lopullisen valinnan mitä jatkossa tapahtuu tai on tapahtumatta. Ja kun monia naisia sitten pyörittää ne samat pelimiehet niin se vääristää sitä kuvaa, että miehet saa muka suunnilleen saman verran seksiä kuin naiset. Totuus on se, että parikymppisiä ja kokemattomia miehiä on siellä niiden panomiesten takana yllättävän paljon, ja syitä niiden miesten kokemattomuuteen on myös yhtä paljon kuin on niitä miehiäkin.

Itse olen jo luovuttanut, mutta siihen on niin paljon muitakin syitä kuin se, että olen 22v ja neitsyt. Elämäni on hyvin pitkälti paskaa ja olen luonteeltani ja olemukseltani sellainen ettei kukaan selväjärkinen nainen minua kahdesti katso. Minulta puuttuu kunnianhimoa ja muita naisille tärkeitä ominaisuuksia, joten tuntuu ihan helvetin tyhmältä lähteä edes tarjoamaan itseään kenellekään. Vähän sama kuin möisi jollekin moottoripyöräjengiläiselle polkupyörän joka on naamioitu prätkäksi, sillä hetkellä kun tekee kaupat niin tietää, että menee muutama päivä ja on sellaisessa kusessa ettei sieltä ilman kyyneleitä selvitä. Parempi vaan pysyä erossa prätkäjengeistä ja naisista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
18/23 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

22-vuotiaana neitsytpojuna voin vain sanoa, että on. Se ikä ei vielä ole toivoton, mutta fakta on se, että alkaa olla jo melko pahasti jäljessä niitä muita samassa iässä olevia. Naisia varsinkin, koska aika moni 22-vuotias nainen on jonkinlaisen seksikokemuksen saanut.

Luulen, että naiset luulevat myös miesten saavan seksiä yhtä helposti kuin mitä itse saavat. Ainakin se tuntuu monelle naiselle olevan melkoinen ihmetys jos tulee ilmi ettei mies ole parikymppiseksi mennessä harrastanut seksiä. Nainen on kuitenkin todella usein se jota lähestytään ja se nainen voi tehdä sen valinnan miehen suhteen. Tietty mies tekee valinnan sen suhteen ketä lähestyy, mutta nainen tekee sen lopullisen valinnan mitä jatkossa tapahtuu tai on tapahtumatta. Ja kun monia naisia sitten pyörittää ne samat pelimiehet niin se vääristää sitä kuvaa, että miehet saa muka suunnilleen saman verran seksiä kuin naiset. Totuus on se, että parikymppisiä ja kokemattomia miehiä on siellä niiden panomiesten takana yllättävän paljon, ja syitä niiden miesten kokemattomuuteen on myös yhtä paljon kuin on niitä miehiäkin.

Itse olen jo luovuttanut, mutta siihen on niin paljon muitakin syitä kuin se, että olen 22v ja neitsyt. Elämäni on hyvin pitkälti paskaa ja olen luonteeltani ja olemukseltani sellainen ettei kukaan selväjärkinen nainen minua kahdesti katso. Minulta puuttuu kunnianhimoa ja muita naisille tärkeitä ominaisuuksia, joten tuntuu ihan helvetin tyhmältä lähteä edes tarjoamaan itseään kenellekään. Vähän sama kuin möisi jollekin moottoripyöräjengiläiselle polkupyörän joka on naamioitu prätkäksi, sillä hetkellä kun tekee kaupat niin tietää, että menee muutama päivä ja on sellaisessa kusessa ettei sieltä ilman kyyneleitä selvitä. Parempi vaan pysyä erossa prätkäjengeistä ja naisista.

Terveisin Naispelko22

miksi sun elämä on paskaa?

Vierailija
19/23 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä naisena hätkähtäisi 22-v neitsyttä. Täysin mahdollinen tilanne mielestäni.

Vierailija
20/23 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin 45% miehistä on neitsyitä yli 20 vuotiaina joten ei ( jos tutkimukset sanovat muuta niin johtuu ettei kehdata tunnustaa nimettömänäkään

Tutkimukset tosiaan sanovat ihan muuta. 

Onko sinulla jokin salainen lähde tälle "tiedolle"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän