AXL instassa päivitti
Kommentit (23)
Ei tule videota mut tulee onneks.vou.
No nyt oli fiksu veto, kun vaan pysyy lupauksessaan olla jatkossa tekemättä noita selittelyjä.
Jankjanjankjank. WÄNKWÄNKWÄNK. Jankajankajankutijank. WÄNKWÄNK.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävän pahalta tuntuu sen puolesta. Liian kovasti lyöty.
Juu, mä oon järkyttynyt että tälläkin palstalla sitä on verrattu jopa raiskaajiin ja pedofiileihin. Jotain rajaa nyt oikeasti. :/
Oijoi, kun nyt vaan pääsisi nopeasti jaloilleen. Kylläpä oli pysäyttävä nähdä, kun kuvankin oli päivittänyt mustaksi...
Ei käy sääliksi, oma moka kun "ei tiennyt" seksin salakuvaamisen olevan rikos. Google anyone? Ihme tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy sääliksi, oma moka kun "ei tiennyt" seksin salakuvaamisen olevan rikos. Google anyone? Ihme tyyppi.
Täytyy olla aika tunteeton ihminen, jos ei vähääkään tunne empatiaa kärsivää ihmistä kohtaa.
Voi mammaraukkoja. Eivät päässeet rinkirunkkaamaan axlin uusille selityksille.
Muijat sai 15min of fame, mikä ongelma? Ihan oma moka, jos lähtisin panemaan randomia niin ymmärtäisin, et kaikkea voi käydä...
Vierailija kirjoitti:
Muijat sai 15min of fame, mikä ongelma? Ihan oma moka, jos lähtisin panemaan randomia niin ymmärtäisin, et kaikkea voi käydä...
Joo, joo. Olet sanonut. Monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se Harry Potterin kotitonttu, joka mätki itse itseään päähän.
O boy we love to see stars rise, but more we love to see them fall.
Vieläkään en ymmärrä miksi naisten vastuu tässä sivuutetaan? Miksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksi??
Mihin Sexl Smithin ketjut ovat kadonneet?
joo ei tule videota, kun poliisi on takavarikoinut ne kaikki
Olisiko Sexlilla annettavaa aikuisviihdepuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään en ymmärrä miksi naisten vastuu tässä sivuutetaan? Miksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksimiksi??
Mikä tarkalleen ottaen on naisen vastuu tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään en ymmärrä miksi naisten vastuu tässä sivuutetaan?
Asiaa ei ehkä pysyt esittämään niin yksinkertaisesti, eikä vika ole selittäjässä.
Axl on ihan itse vastuussa omista teoistaan.