ihana naisellinen nainen löytynyt!ottakaapas tästä mallia.hyvä että sanoi suorat sanat!
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001139424.html
itse muutan kauas pakoon, jos suomesta tulee pellemaa missä on vain yksi sukupuoli.on toi vaan niin ällöttävää.itse haluan olla nainen, enkä mikään mies tai jotain siltä väliltä.
N19
Kommentit (24)
Kukaan ei ole kyseenalaistamassa kahta yleisintä sukupuolta. Se, että vähemmistöille annetaan samat oikeudet ja arvot kuin enemmistölle, ei huononna enemmistön asemaa.
Tai sitten jokainen voi olla millainen kokee olevansa? Nainen, mies tai siltä väliltä. Ajatelkaa muitakin kuin itsestänne.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten jokainen voi olla millainen kokee olevansa? Nainen, mies tai siltä väliltä. Ajatelkaa muitakin kuin itsestänne.
*itseänne
"Enää ei saisi olla miesten ja naisten töitä."
Mitähän tuollakin mahtaa tarkoittaa?
Minne ajattelit muuttaa nauttimaan oikeana naisena olemisesta? Venäjälle? Saudi-Arabiaan? Kenties Kiinaan? Länsimaihin on turha jäädä, kehitystä ei voi pysäyttää :)
Vierailija kirjoitti:
"Enää ei saisi olla miesten ja naisten töitä."
Mitähän tuollakin mahtaa tarkoittaa?
Haikailee kaiketi takaisin 50-luvulle.
Kiitos nykyisen tasa-arvon, arvon neiti/rouva saa olla se kodin hengetär jos haluaa mutta turha pakottaa muita siihen rooliin.
Mitä jos tämä Nainen isolla ännällä olisikin syntynyt miehen ruumiiseen? Jotkut ei koskaan ymmärrä, jos ei satu omalle kohdalle ja toisilla taas on sellainen asia kuin empatiakyky.
On muka miesvaltaisella alalla. Jätti vain mainitsematta, että on sihteeri?
Suomessa on tärkeää että saa avioitua eläimen kanssa.
Terve jäbä!
No siis. Ei noi mee läpi. Teillä miesasiamarisjoilla on joku harhaluulo että noi "olen tavallinen suomalainen nainen..." on uskottavia. Ei ole.
Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin itse haluaa, ei se kuulu muille. Jos Mikaela tykkää pyykätä, kokata, leipoa, siivota ja tehdä kaikkia "naisten" töitä ja hänen miehensä sitten vaihtaa ne auton renkaat, niin se on ihan ok. Varmaan Mikaelan mielestä on myös ok, että hän lähes yksin hoitaa ja kasvattaa heidän lapsensa, jos heillä sellaisia on tai tulee olemaan, sekinhän on perinteisesti ollut "naisten" hommia. Sääli vaan hänen miestään, joka sitten jää vähän huonolle osalle vanhempi-lapsi-suhteessa.
Minäkin tykkään olla nainen, tykkään kun saan meikata ja laittaa hiuksia ja pukeutua mekkoihin ja käyttää joskus korkkareita. Tykkään myös pyykätä ja silittää, leipominen on kivaa ja kokkauskin ok. Mutta tykkään myös tehdä lumitöitä ja heilua lapionvarressa, pilkkoa puita ja tehdä remppahommia. Siivousta inhoan. Tällaista on minun naiseuteni.
Mieheni tykkää olla mies, hän tykkää kalastaa ja rakennella kaikenlaista, häntä ei kiinnosta vaatteet tai kodin sisustaminen, mutta onneksi hänestä siivoaminen on ihan ok. Lisäksi hän tykkää kovasti kokkaamisesta.
Olemmekohan me oikean- vai vääränlaisia naiseksi ja mieheksi? Entä kun tuttavapariskunnan poika tykkää kovasti nukeista ja pehmoleluista ja hänen lempivärinsä on pinkki? Saako hän olla sellainen? Ennenkuin avaa suutaan mistään asiasta, olisi syytä perinpohjin miettiä asiaa, johon aikoo ottaa kantaa. Saattaa jäädä moni asia kommentoimatta. Sillä tavalla moni tyhmäkin vaikuttaa ihan fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Terve jäbä!
No siis. Ei noi mee läpi. Teillä miesasiamarisjoilla on joku harhaluulo että noi "olen tavallinen suomalainen nainen..." on uskottavia. Ei ole.
olen hyvin perinteinen ja naisellinen 19-vuotias.olen aikaisemmin kertonut mielipiteitäni täällä.
ap
Feministit haluavat kohta varmaan miehille ja naisille urheilussakin samat sarjat, koska tasa-arvoistaminen. Kyllä tämä tasa-arvoistaminen on karannut jo täysin käsistä.
Mistä tiedetään, missä ammatissa miehet ovat parempia ja missä naiset? Aiemmin varmaan olisi sanottu, että miehet on parempia lääkäreitä, mutta nykyisin enemmistö koulutettavista on tainnut jo hyvän aikaa olla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minne ajattelit muuttaa nauttimaan oikeana naisena olemisesta? Venäjälle? Saudi-Arabiaan? Kenties Kiinaan? Länsimaihin on turha jäädä, kehitystä ei voi pysäyttää :)
Luulen, että hän tarkoitti Afganistania. Suomessa on niin kamalaa, kun ei saa olla Nainen! Miksi tuo neitokainen edes käy töissä? Eikös miehisen miehen kuuluisi elättää naisensa, joka saisi keskittyä ihan täysillä siihen Naisena olemiseen ;DDD
Vierailija kirjoitti:
On muka miesvaltaisella alalla. Jätti vain mainitsematta, että on sihteeri?
Ja odottaa, että miehet kantavat hänelle töissäkin raskaat tavarat, availevat ovet ja tarjoavat lounaat. Jepjep. Varmaan hän keittelee miehille myös kahvit ja siivoaa sekä tiskaa näiden jäljet. Miten ihanan naisellista!
Eiköhän tuokin mielipide ole lähtöisin miesasiamiesten kynästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tämä Nainen isolla ännällä olisikin syntynyt miehen ruumiiseen? Jotkut ei koskaan ymmärrä, jos ei satu omalle kohdalle ja toisilla taas on sellainen asia kuin empatiakyky.
Ei kai tämä maaginen empatiakyky kuitenkaan rajoitu vain transsukupuolisiin? Riittääkö ymmärrystä esimerkiksi otherkin:eille?
Vierailija kirjoitti:
Feministit haluavat kohta varmaan miehille ja naisille urheilussakin samat sarjat, koska tasa-arvoistaminen. Kyllä tämä tasa-arvoistaminen on karannut jo täysin käsistä.
Mitäs tasa-arvoa se on ,että nainen tekee joka päivä miehelleen ruuan ja pesee miehen pyykit ja mies sitten mielellään vaihtaa pyytämättä kesärenkaat? Eli nainen tekee hommia 365x vuosi ja mies 1x vuosi(+1x jos se vaihtaa vielä talvirenkaatkin) No jos haluaa käydä töissä 8h/päivä ja sen päälle vielä naisellisena naisena yksin tehdä niin ruuat ,tiskit, siivoukset, kaupassa käynnit, hoitaa mahdolliset lapset jne. niin mikäpäs siinä. Kukin tavallaan. Minusta taas näin naisellisena naisena olisi mukava jos se mieskin jotakin tekisi,etten ihan yksin näänny työtaakan alle, miehen vain nauttiessa miesten töistä joita ei ole. Tasa-arvo on sitä,että nainen ei automaattisesti ole se kodinkone, vain sen takia,että on nainen. Itkettääkin ajatella,että omatkin tytöt olisi kotiorjia vain sen takia,että ovat tyttöjä.
Osaat sitten varmaan samaistua niihin, jotka tuntevat olevansa väärässä sukupuolessa. Ajattele vaan miltä sinusta tuntuisi jos et saisi olla nainen.