Mikähän vei miehen kiinnostuksen?
Vielä viikko sitten suunnittelimme seuraavaa tapaamista, mutta se peruuntui miehen sairauden takia. Oli tarkoitus tällä viikolla käydä elokuvissa ja harrastuksessa, joka kiinnostaa molempia.Olen sitten laittanut viestiä aktiivisemmin kuin mies. Vastailee kyllä, mutta mitään uutta tapaamista ei ehdota. Tosin on vielä saikulla.
Kommentit (9)
Alkaako sen nimi L? Mä kävin vähän aikaa sitten Tinder jätkän kanssa treffeillä jolle olin ensimmäinen tinder treffi kumppani. Treffien jälkeen mies oli todella kiinnostunut, mutta sitten perui kolmannet treffimme eikä ehdottanut enää uusia. Myöhemmin juttelin kaverini kanssa oli samaisen miehen kanssa käynyt treffeillä ja sama tapahtunut. Onneksi en kerinnyt kunnolla ihastumaan, vaikka kyllä hiukan kerkesinkin tunteita kehittelemään.
Ainakin mun kokemuksen mukaan hiipunut kiinnostus on aina ollut merkki toisesta naisesta. Joko kaipuu entisestä tai sitten on uusi katsottuna. En tiedä mikä muu syy voisi olla, ellei jotain alko- tai mt-ongelmaa ole kuvioissa.
Tinder on pilannut deittailun. En jaksa kiinnostua miehestä, kun tiedän, että sillä on kuitenkin samalla viikolla seitsemät treffit eri muikkeleiden kanssa. Oli mullakin sellanen uutudenviehätys-vaihe että deittailin aivan maanisesti, mutta väsyin siihen tosi nopeasti. Enkä todellakaan jaksanut olla niistä miehistä kiinnostunut.
En oo kertaakaan minkäänlaisilla netti/tinder-treffeillä tuntenut kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä viikko sitten suunnittelimme seuraavaa tapaamista, mutta se peruuntui miehen sairauden takia. Oli tarkoitus tällä viikolla käydä elokuvissa ja harrastuksessa, joka kiinnostaa molempia.Olen sitten laittanut viestiä aktiivisemmin kuin mies. Vastailee kyllä, mutta mitään uutta tapaamista ei ehdota. Tosin on vielä saikulla.
Ihan näin urospuolisena voin kertoa totuuden. Et ollut riittävän kiinnostava. Voi olla myös niin, että siellä on taustalla vaikuttanut joku toinen tapaus, joka on ollut syystä tai toisesta epävarma ja sinua roikotettu mukana hätävarana. Voi myös olla ihan vaan niin, että vaan kiinnostanut riittävästi ja on nyt ihan yssikseen, kunnes taas tervehtyessään alkaa heitellä uusia verkkoja vesille.
Se on rakastunut toiseen.