Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten siirtäminen?

Vierailija
18.02.2006 |

Kertokaa tietämättömälle miten hoituu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla ei onnistu, kun mulla pillereitä syödessä vuoto alkaa jo pari päivää ennen kuin laatta loppuu.

Vierailija
2/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös olemassa vartavasten kuukautisten siirtämiseen tarkoitettuja pillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primolut on lääkkeen nimi. Ja kannattaa siirtää ne edelliset kuukautiset myöhemmin tuleviksi niin sitten kun on se hetki, kun et halua kuukautisia niin ne tulee sillä kierrolla jo automaattisesti eri aikaan.

Ja kannattaa siksikin siirtää ne edelliset kuukautiset, että näkee, tehoaako lääke. Ilmeisesti pienellä prosentilla naisia se ei tehoa.

Muistelisin, että lääkettä syödään päivittäin aloittaen noin 2-3 pvää ennen laskettua kuukautisten alkuaikaa. Ja maksimisyöntiaika on 14 vuorokautta.

Itse siirsin viime kesänä lomamatkan takia ja hyvin onnistui. Sivuvaikutuksena vaan tuli 2 kiloa lisää painoa!! Varmaan joku hormonaalihomma. Lähti toki pois.

Vierailija
4/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kerralla toi primolut (?) ei auttanutkaan mutta olisi toiminut toisella kerralla. Lomamatka edessä ja muutama vuosi sitten yritin siirtää menkkoja mut lääke auttanut.

Vierailija
5/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hyöty jää aika pieneksi. Oletko harkinnut kuukuppia? Sillä pärjää mielestäni hienosti tilanteessa kuin tilanteessa. Ja tietysti, jos menkat ovat kovin kivuliaat, kunnon särkylääkkeet.

Vierailija
6/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin tolla samalla lääkkeellä noin 12 vuotta sitten kuukautisia ja silloin vuoto alkoi vaikka popsin lääkettä. No, ehkä kolme päivää siirtyi, mutta sitten alkoi vuoto.

Lääkäri sanoi, että lääkkeen koostumus on pysynyt suht samana. Ja nyt siis viime kesänä onnistyi täydellisesti siirto. Ainoastaan toi painonnousu harmitti.

Vierailija
7/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on vasta alkukesästä mutta hyvähän ne kuukautiset olisi nyt ajoissa siirtää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme