Minkälainen ihminen huutaa kadulla vieraille ihmisille törkeyksiä?
Poljin pyörällä mechelininkadun kävelykadun ihan reunassa niissä kohdissa missä ei ole pyörätietä. Sellaista laiskaa polkemista kun näin raskaana ollessa hengästyy niin herkästi. Mechelininkatu on niin vilkas katu ja autot ajaa lujaa. Viereisellä kadulla kuoli viime vuonna se pyöräilijä kun auto kiilas tahallaan ja rekka ajo tällä kadulla sen 9 vuotiaan tytön päälle. Noh saldona törkeitä huuteluita vanhemmilta miehiltä, vihaisia tuijotuksia sekä tappo uhkaus. Otan aina kävelijät huomioon enkä rimputtele sitä kelloa koskaan, kierrän varsinkin lapset ja eläimet kauempaa. Menin niin hämilleni noista huudoista etten osannut kuin vastata etten uskalla polkea autojen joukossa. :/
Kommentit (7)
Käytöstapoja omistavan ihmiset ei huutele! Jätä nuo omaan arvoonsa. :)
Meneppä joskus Hämeentielle pyöräilemään. Siellä narkit käy käsiksi.
Jollain tavalla vajaa ja huonokäytöksinen ihminen. Olen tosin huomannut että tämä ei ole millään tavalla sukupuoli eikä myöskään ikäsidonnainen asia. Ihan tyttölapsista ja poikalapsista teineihin, nuoriin, nuoriin aikuisiin, niin naisiin kuin miehiinkin, keski-ikäisiin ja vanhuksiin asti aina joskus osuu niitä tyyppejä vastaan, että huutelevat törkeyksiä.
Aikuisten ihmisten olisi syytä tuollaisessa hävetä käytöstään suuresti ja lasten osalta voi miettiä, että mitä on mennyt pieleen kasvatuksessa.
Jos pyöräilit hitaasti ja laidassa, en olisi pahastunut. Periaatteessahan kävelytiellä saa pyöräillä, jos vauhti on riittävän hidas. Harvoilla se toki on. Tuo kyseinen tienpätkä Helsingissä on vaarallinen, ja liikennejärjestelyjä pitäisi uusia.
Menetän joskus malttini, kun keskeltä kahtia jaetulla kevyen liikenteen väylällä pyöräilijät pysyttelee tiukasti kävelijöiden puolella ja yrittää ajaa päälle. Tällaiselle tappajamammalle olen kerran huutanut. Olen myös mennyt eteen seisomaan, että joutuisivat väistämään pyöräilijöiden puolelle. Väärälle puolelle saa mielestäni mennä vain, jos toinen puoli ei ole käytössä, esim. lumen tai tietyön vuoksi.
Muistakaa myös, että jos bussipysäkin takaa voi ajaa, älkää ajako pysäkillä bussia odottavien päälle... :(
Vajaat ihmiset huutelee, huuda takas :D
Olisin kyllä sanonut yhtä pahasti takaisin tollasille ääliöille
Nooh, tuhkapallit huutelee, kun eivät muuhun enää pysty.