Kun katson naapurin solakkaa ja komeaa miestä rähjääntyneen makkarakasa-naisen kanssa niin tulen surulliseksi :(
Hän on niin onnettoman oloinen eikä mikään ihme. Menee niin hukkaan ihana mies tuollaisen kanssa. Taidan mennä joskus juttelemaan. Jos saisin sen pelastettua.
Kommentit (12)
Koska naisen arvo mitataankin vain ulkonäössä... -_-
Onneksi kaikki miehet ei ole yhtä pinnallisia idiootteja kuin ap
Siis olet kateellinen, että joku on saanut komean ja urheilullisen miehen näyttämättä itse supermallilta? Jos se mies vaikka rakastui siihen naisen luonteeseen ja on onneton vaikka työtilanteen, ei vaimonsa vuoksi? Mutta käy ihmeessä yrittämässä pelastusta, jos siltä tuntuu. Tule kertomaan sitten kun sait pakit!
Mikä tekee sinusta ap sen pelastajan jota mies kaipaa?
Tuttavapiirissä monet ujot ja kiltit miehet ovat nuorena pariutuneet tuollaisten lihavien nalkuttajaämmien kanssa, jotka komentavat miestä jatkuvalla syötöllä (oli otettava sitä mitä sai, silloin luullaan helposti ettei muuta tarjolla). Hiljalleen, kun ikää miehelle tulee alkaa nähdä oman arvonsa toisin kuin nuorempana. Monet eroavat 35-45 vuoden iällä. Valitettavasti usko naisiin on monella mennyt. Itse olen yksi heistä.
M39
Ehkä ne on rakastuneita toisiinsa. :)
Aijai, ajatteles minkälaista kyytiä se ihana solakka mies siellä naiselleen antaa! Pistelee menemään kuin pupu ja sinä raukka siellä yksinäsi sormetat itseäsi ja luet niitä Harlekiini -laatukirjoja. Voi miesraukkaa kun ei tiedä mistä jää paitsi kun ei sinua huomaa edes vilkaista.
Puhut musta ja mun miehestä? :D ei se oo onneton mutta siitäkö kokeilemaan
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirissä monet ujot ja kiltit miehet ovat nuorena pariutuneet tuollaisten lihavien nalkuttajaämmien kanssa, jotka komentavat miestä jatkuvalla syötöllä (oli otettava sitä mitä sai, silloin luullaan helposti ettei muuta tarjolla). Hiljalleen, kun ikää miehelle tulee alkaa nähdä oman arvonsa toisin kuin nuorempana. Monet eroavat 35-45 vuoden iällä. Valitettavasti usko naisiin on monella mennyt. Itse olen yksi heistä.
M39
Mitä kilttiä on ottaa puoliso, jota ei rakasta? Se on ilkeää ja sydämetöntä.
Vierailija kirjoitti:
M39
Tossu mikä tossu siis. Et varmaan parempaa saisikaan. :D
Mä tiedän ainakin tosi komean nuoren miehen, jonka yh-äiti oli luiseva alkoholisti. Nyt miehellä on erittäin kaunis pyöreä ja mukava naisystävä oltu jo pidempään. Olen onnellinen tuon nuoren miehen puolesta:)
Ehkä sen vyötärö maksamakkaran sisällä kasvaa rakkauden hedelmä.
Mikä sun todellinen ongelmas on? Aivan...