Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avauduin pienistä rinnoistani hyvälle ystävälleni

Vierailija
12.03.2016 |

ja tuli entistä pahempi olo sillä lohdutti sanoilla että jos ei nainen kelpaa pienirintaisena miehelle on miehessä vikaa. Vähän jäi katkera sivumaku pilkkaamisesta sillä ystävälläni on itsellään kuppikoko G eli mikäs hän on vähätellä kun ei ymmärrä minkälaista on kun ei kelpaa miehille pienitintaisena. Tiedän että oma syy kun avauduin väärälle tyypille mutta ongelma on itselleni suuri eikä se vähättelemällä parane :-/.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sullahan on kaveri, joka puhuu pelkkää asiaa!

Vierailija
2/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän se sitten paranee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luulen tämä on naisten omissa aivoissa oleva uskomus.

Vierailija
4/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se pilkka siis mielestäsi kohdistui? Etköhän nyt kuitenkin hieman paisuttele juttua mielessäsi ja lue rivien välistä jotain mitä siellä ei ole.

Vierailija
5/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa nyt ollut mitään loukkaavaa.

Tosiasia on se, että makuja on monenlaisia. Toiset tykkäävät isoista tisseistä, toiset pienistä. Sama pätee mihin tahansa ulkonäössä. On niitä, jotka tykkäävät blondeista ja niitä, jotka bruneteista jne.

Kukaan ei voi mitenkään miellyttää kaikkien silmää eikä ole tarvekaan.

-pienitissinen-

Vierailija
6/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaverin olisi pitänyt sanoa?

Siis jos tykkääminen on tissien koosta kiinni, niin aika heikoissa kantimissa mennään. Jotkut tykkää aa-kupista ja toiset z:sta.

Itselläni on pienet bosat. Ei haittaa. Kärsin isoista ja painavista imetysaikana. Ihanaa (!) että kutistuivat takaisin tehtävänsä täytettyään. No, okei, mieheni taitaa olla "peppu-miehiä" (hassu ilmaus).

Vierailija
7/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pitää pienistä tisseistäni, eikä rintani koskaan ennenkään seurustelua/parisuhdetta ole estäneet. Koskaan en ole edes kuullut tisseistäni mitään negatiivista. Tapailet vääriä miehiä jos rintojen koko on sinulle siinä suhteessa oikeasti joku ongelma.

T. Aa-kuppinen

Vierailija
8/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit sitten halunnut kuulla ystävältäsi? Olen tässä hetken miettinyt sopivia myötätunnon tai lohdutuksen sanoja, mutta en löydä tuon kummempaa.

Ethän vain odottanut, että ystäväsi olisi alkanut moitiskella omia G-kuppisiaan?

Vierailija
9/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ap:lle ei kelpaa mikään muu kuin pahempi olo.

Vierailija
10/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lause ei sinänsä ollut pahasti sanottu, huomasin vain ettei ymmärtänyt YHTÄÄN mitään yritin kertoa, kun hänellä ei sellaista ongelmaa ole. Minulle naisellisuuden puute todellinen ongelma ja jos olen kinnostunut juuri tietystä tyypistä ei paljoa lohduta sanoa että mies on väärä ja kun se a kupin hyväksyvä mies voi olla minulle väärä eli minua se mies ei ehkä kiinnosta. Ap

Vierailija
11/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaverin olisi pitänyt sanoa?

Siis jos tykkääminen on tissien koosta kiinni, niin aika heikoissa kantimissa mennään. Jotkut tykkää aa-kupista ja toiset z:sta.

Itselläni on pienet bosat. Ei haittaa. Kärsin isoista ja painavista imetysaikana. Ihanaa (!) että kutistuivat takaisin tehtävänsä täytettyään. No, okei, mieheni taitaa olla "peppu-miehiä" (hassu ilmaus).

Tai sitten miehesi on tissimiehiä, joka on tyytynyt tisseihisi, koska muut ominaisuutesi ovat niin hyviä.

Vierailija
12/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Minkä ikäinen olet? Itse ajattelin samoin ollessani 14.

Vierailija
13/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silikonit.

Vierailija
14/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni pitää pienistä tisseistäni, eikä rintani koskaan ennenkään seurustelua/parisuhdetta ole estäneet. Koskaan en ole edes kuullut tisseistäni mitään negatiivista. Tapailet vääriä miehiä jos rintojen koko on sinulle siinä suhteessa oikeasti joku ongelma.

T. Aa-kuppinen

Korjaan sen verran, että kerran nuorempana tapailin kundia joka sanoi minulle ehkä muutaman tapaamiskerran jälkeen että "oot nätti mut sun tissit vois kyllä olla vähän isommat". Tyyppi osoittautui myöhemmin muutenkin ihan idiootiksi niin se suhde jäi lyhyeksi.

Välitin ko. hepun mielipiteestä niin "paljon" että tosiaan nyt muistui tuo tapaus vasta vuosien jälkeen mieleen. Ei mies joka valitsee naisensa rintojen koon perusteella ole kovin tapailemisen arvoinen. Tai sitten luulisi ainakin valitsevan isompitissisen kumppanin, ja mitä se taas on sinulta pois?

Vierailija
15/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kaverin pitänyt valehdella sulle, että "siis höpöhöpö, eihän sulla mitkään pienet rinnat ole!", jos huomaa sulla olevan esim. AA-kupit? Mielestäni kaverisi hoiti tilanteen ihan hienosti. Tarkoitti tuolla selkeästi, että vaikka rintasi eivät isot olekaan, kunnon mies pitää niistä silti. :)

Vierailija
16/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lause ei sinänsä ollut pahasti sanottu, huomasin vain ettei ymmärtänyt YHTÄÄN mitään yritin kertoa, kun hänellä ei sellaista ongelmaa ole. Minulle naisellisuuden puute todellinen ongelma ja jos olen kinnostunut juuri tietystä tyypistä ei paljoa lohduta sanoa että mies on väärä ja kun se a kupin hyväksyvä mies voi olla minulle väärä eli minua se mies ei ehkä kiinnosta. Ap

Naisellinen voi olla vaikkei isoja rintoja omistaisikaan.

Vierailija
17/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että kuppikoko vaikuttaa naisen omakuvaan ja sitä kautta myös suhteeseen. Ei se miehelle ole kovinkaan tärkeä asia, mutta kai se olisi silti naiselle parempi olla edes 'keskitissinen' että itselle ei tulisi noita komplekseja, jotka vaikeuttavat rentoutumista miehen kanssa. Kaikkea ei voi kuitenkaan elämässä saada; pitää osata rentoutua vähän suuremmalla vaivalla kuin toisten.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
18/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit ei ole yhtä kuin naisellisuus. Sisäistä se niin voit nauttia naisellisuudestasi juuri sellaisena kuin luonnostasi olet. Ja tuo viimeinen lause on järjetön, yhtä hyvin ne sulle sopimattomat miehet voi pitää isoista rinnoista ja sulle sopivat miehet pienistä. Ja jos joku mies ei tykkää sinusta takaisin niin syynä voi olla vaikka luonne, eri kiinnostuksen kohteet tai kipinä yksinkertaisesti puuttuu ei mikään ulkoinen seikka. Elämä ei aina mene niin kuin haluaisi.

Vierailija
19/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edelleenkään keksi, mitä toivoisit ystävän tuossa tilanteessa sanovan. Mikä sinua lohduttaisi? Anna nyt vinkki, niin ainakin tämän ketjun lukevat osaisivat suoriutua vastaavasta tilanteesta niin, ettei kukaan pahoittaisi mieltään.

Aika empaattisena ihmisenä ymmärtänen mielipahasi oikein hyvin, vaikka minulla onkin H-kuppi. Pidän omasta rintavarustuksestani kuitenkin niin paljon, että mielestäni olisi hyvin loukkaavaa sanoa niistä yhtään mitään edes negatiivista tilanteessa, jossa kaverilla on ongelma omansa kanssa - läpinäkyvä valehteleminen päin naamaa edes hyvässä tarkoituksessa vain pahentaa asiaa. Sinä tiedät, miten tuossa pitäisi suhtautua, joten kerro!

Nro 8

Vierailija
20/24 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olet kyllä aika surkea tapaus, siis henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä