Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apulanta on bändi, JVG ei

Vierailija
12.03.2016 |

Tottahan se Temonen turisee.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta tästäkin nyt pitää tehdä.

Vierailija
2/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh apulanta on ihan vaan lannoitetta. JVG ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se sitten on? Siinä on enemmän kuin yksi artisti = bändi. Musiikki ja välineet muuttuvat, deal with it.

Vierailija
4/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG on poikabändi, kuten vaikkapa Westlife. 

Vierailija
5/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JVG on duo. Etuliite määrittelemättä.

Vierailija
6/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JVG on duo. Etuliite määrittelemättä.

No miksei apulanta sitten ole kvartetti? Vai montako niitä kaljuuntuvia ukkoja nyt sitten onkaan...

Vierailija
7/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei osaa soittaa mitään oikeaa instrumenttiä niin on runonlausuja.

Vierailija
8/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mikä oli, tahkoaa rahaa ihan hyvin.Temonen ehkä ansaitsee noilla noloilla twiiteillään?

Vierailija
9/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä musiikin kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
10/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei osaa soittaa mitään oikeaa instrumenttiä niin on runonlausuja.

Eli laulajatkin ovat sitten vain runonlausujia? Eiväthän kaikki laulajat osaa soittaa mitään oikeaa instrumenttiä.

Mutta mikä ihme siinä on, että on vaikea ymmärtää että ajat muuttuvat. Oli aika, jolloin sähkökitaraa pidettiin jonain muuna kuin aitona instrumenttina. On minullakin aivan käsittämätön kunnioitus esim rumpali Raymond Herreraa kohtaan, mutta pidän myös Calvin Harrisin musiikista. 

Vierailija
11/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja... jolloin olin ihastunut tuukka temoseen ...hihhihhii

Vierailija
12/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja... jolloin olin ihastunut tuukka temoseen ...hihhihhii

No, parempi sekin kai kuin Sipe Santapukki ja Juicen perintötukka...

Vierailija
13/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen bändin myös niin, että siinä on soittajia. Kaksi tyyppiä huutamassa nuotin vierestä etukäteen äänitetyn tietokonemusan päälle ei mielestäni täytä bändin määritelmää, ei lähellekään. JVG on rap duo ja vielä harvinaisen epämusikaalinen sellainen. Hyviä viihdyttäjiä ne toki on. Temosen kanssa olen siis täysin samaa mieltä. Rap on valitettavasti tällä hetkellä erittäin suosittua Suomessa, joten tämä palkintokategorioiden viilaus on vain tapa pönkittää tuota ilmiötä ja saada rapille entistä enemmän näkyvyyttä. Tällainen vie makua pois koko gaalasta, koska siinä paistaa se kuinka siinä tuodaan esille vain sitä yhtä ja samaa kourallista artisteja. Monet palkinnot jaettiin vain ohimennen etukäteen äänitettynä, mutta nämä räppärit ja Tuiskut sai kyllä ruutuaikaa.

Vierailija
14/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulanta on Suomen Wt bändi. JVG ei.

Vierailija
15/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love VilleGalle! Galtsu. Hänessä on ainesta, jos noin voi asian ilmaista. *kuolee nauruun*

Vierailija
16/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin palkinnut sannin sijaan chisun, sori vaan.

Vierailija
17/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka Temonen voisi olla vaihteeksi hiljaa, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
18/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen bändin myös niin, että siinä on soittajia. Kaksi tyyppiä huutamassa nuotin vierestä etukäteen äänitetyn tietokonemusan päälle ei mielestäni täytä bändin määritelmää, ei lähellekään. JVG on rap duo ja vielä harvinaisen epämusikaalinen sellainen. Hyviä viihdyttäjiä ne toki on. Temosen kanssa olen siis täysin samaa mieltä. Rap on valitettavasti tällä hetkellä erittäin suosittua Suomessa, joten tämä palkintokategorioiden viilaus on vain tapa pönkittää tuota ilmiötä ja saada rapille entistä enemmän näkyvyyttä. Tällainen vie makua pois koko gaalasta, koska siinä paistaa se kuinka siinä tuodaan esille vain sitä yhtä ja samaa kourallista artisteja. Monet palkinnot jaettiin vain ohimennen etukäteen äänitettynä, mutta nämä räppärit ja Tuiskut sai kyllä ruutuaikaa.

No onko rap duoille sitten jotain omaa palkintoluokkaa? En tiedä kyseisestä palkintosysteemistä, mutta oletan että on yksi artistille ja yksi bändille? Ehkä vielä jaettu yksi naisartistille ja yksi miesartistille. Missä näissä sitten olisi rap duon paikka?

Musiikkia se JVG:nkin puuha on, vaikkei sellaista kuin konservatiiviset haluavat. Minusta on älytöntä tuo taitojen mitätöinti ja "aidon musiikin" ja "aitojen instrumenttien" ihailu. Itse soitan selloa ja pianoa. Klassista. Siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi osaan arvostaa myös erilaista musiikkia. Itsekin tykkään JVG:n Pienissä häissä-biisistä. Samoin kuin Bachin sellotuotannosta, Muddy Watersin bluessoundeista ja Fear Factoryn mahtavasta soundista. Musiikkia voi tuottaa tietokoneella tai vaikka lasipulloilla. Siinä on rytmiä, säveltä ja se toimii ihmisten mielenmaiseman muokkaajana. Siihen perustui (tämän hetken oletuksen mukaan) esim. Stonehenge, jossa  ihmiset saatiin massahurmioon musiikilla ja eri taajuuksilla. 

Jos oikein lässyksi mennään, niin sanoisin että musiikki ja sielu (ei uskovaisessa mielessä) toimivat samalla taajuudella.

Vierailija
19/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Temosilla muita tuloja kuin sijaislapset?

Vierailija
20/47 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin palkinnut sannin sijaan chisun, sori vaan.

Chisu meni niin alamäkeen sen uuden levynsä kanssa. Sanni sen sijaan on rakasta vaihtelua. Tykkään aivan älyttömästi siitä Sannin pehmeästä äänestä ja soundista.