Vanhemmat, katsokaa vähän lastenne perään instassa ja muuallakin somessa. Nytkin joku pikkupoika oli käynyt kommentoimassa Antti Tuiskun Emma-gaala -kuvaan että
vitun homo. Tuskin edes tietää mikä on homo, mutta silti, niitä käytöstapoja. Hyvä ohje olisi, että sen voit kirjoittaa, mitä sanoisit kasvotusten.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No, monet varhaisteinit kyllä sanoo vitun homo ihan päin naamaakin. Nähty on. Ja muutenkin eikai kukaan aikuinen loukkaanu netissä joistain pikkupoikien huutelusta? Hyvä ohje on, että kun nettiin laittaa itsensä esille voi varautua saamaan paskaa päällensä.
No ei kyse olekaan siitä loukkaantuuko joku vai ei, mutta niille mamman pikku Nico-Stiinoille on ihan hyvä opettaa käytöstavat, luultavasti joskus niille tulee käyttöä.
No joo, ja homo oli haukkumasana joskus 80-luvulla, kun "kukaan" ei ollut vielä homo. Sanokaa lapsillenne, että homous on luonnollista, kuten punainen tukka ja pisamatkin.
Hah jotenkin kummasti aina pelkästään yksi ernupeukku tässä :DDDD
Vierailija kirjoitti:
No tottahan se lapsi kirjoitti
Kyseisen kullannupun äiti ilmoittautuu näköjään... Ps. eihän homot yleensä ole kiinnostuneita vituista, joten tuskin ovat vitun homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, monet varhaisteinit kyllä sanoo vitun homo ihan päin naamaakin. Nähty on. Ja muutenkin eikai kukaan aikuinen loukkaanu netissä joistain pikkupoikien huutelusta? Hyvä ohje on, että kun nettiin laittaa itsensä esille voi varautua saamaan paskaa päällensä.
No ei kyse olekaan siitä loukkaantuuko joku vai ei, mutta niille mamman pikku Nico-Stiinoille on ihan hyvä opettaa käytöstavat, luultavasti joskus niille tulee käyttöä.
Sori, mutta noi mukahauskat yhdistelmänimet on so last season.
Juuri viime viikonloppuna häpesimme Himoksella Homohuutelijoita Tuiskun keikalla.
Samoin esim. Susanna Penttilän instakuviin käy n.10v pojat kommentoimassa "panisin pilluun" jne... voi mamman mussukat <333
Kerran yks pikkupoika huusi homoa pihalla, ni kysyin siltä että tietääkö se ees mitä homo tarkottaa. Heti tuli vastaus kirkkaalla ja kuuluvalla pojan äänellä: "mies nussii miestä!"
Minä olen antanut äidilleni sometehtävän. Minun äidin pitää löytää minun ja siskoni sometilit. Tästä on 3kk ja äiti on löytänyt siskoni Instan, Kikin, Askin ja Snäpin, mutta minulta ei vielä ainuttakaan sometiliä. Vaikka olen antanut vihjeitä.
Suosittelee tätä muillekin :D Samalla voi näyttää lapselle, että miten helposti kuka tahansa voi löytää niiden tilit ja tiedot.
N17
En edes tiennyt että lapsellani on jotkut insta, snapchat ja whatsup-tilit. Kävi ilmi jossain muussa keskustelussa ohimennen. Joutui antamaan kaikki tunnukset ja salasanat meille vanhemmille, teemme pistokokeita tarvittaessa. Ihan ok toiminnalta näyttää toistaiseksi, säännöistä ja käytöstavoista on keskusteltu. Sehän ei tosin 13-vuotiaan kanssa takaa mitään.