Kokeile, miten laitat kätesi nyrkkiin ja mitä se kertoo sinusta
http://m.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kuinka-laitat-katesi-nyrkki…
Oma tyylini on tuo 3. Mutta mitä se kertoo minusta? Luova, sosiaalinen, energinen....
En kyllä tunnista tuosta itseäni. Pidän itseäni enemmän sisäänpäin kääntyneenä introverttina. Töissä kyllä sitten olen sosiaalisempi.
Kommentit (10)
Kukaan nyrkkeilyn harrastaja ei siis ole tuon testin mukaan hurmaava persoona. Seems legit.
Mäkin olen tuo 3, mutta en ole oikeasti kovin sosiaalinen. Pikemminkin ujo ja väsyn helposti, jos joudun olemaan tekemisissä vieraampien ihmisten kanssa. Osaan tarvittaessa näytellä sosiaalista, mutta harvemmin tulee niin tehtyä. Luovuutta ehkä on kyllä jonkin verran.
Toinen vaihtoehto.
Jos sormi sojottaa ylös, olet todellinen ystävä lähimmäisellesi. Haluat auttaa silloinkin, kun se hankaloittaa omaa elämääsi.
Olet energinen ja hieman kärsimätön persoona. Pidät seikkailuista ja olet saanut huimapään leiman, mutta samalla tunnet olosi usein hermostuneeksi. Sinäkin kaipaat turvaa ja apua!
Kiltteyttäsi käytetään toisinaan hyväksi, ja kaipaatkin hyväksyntää ja tunnustusta. Et kuitenkaan anna periksi ihmisten suhteen. Suojelet ja puolustat niitä, jotka sitä tarvitsevat.
**
Oikeasti olen ilkeä ja teräväkielinen. :D
En mikään noista. Mikähän mä sitten olen, ihan vaan perusfriikki vai joku alien?
Mun oli toi 2.
"Jos sormi sojottaa ylös, olet todellinen ystävä lähimmäisellesi. Haluat auttaa silloinkin, kun se hankaloittaa omaa elämääsi.
Olet energinen ja hieman kärsimätön persoona. Pidät seikkailuista ja olet saanut huimapään leiman, mutta samalla tunnet olosi usein hermostuneeksi. Sinäkin kaipaat turvaa ja apua!
Kiltteyttäsi käytetään toisinaan hyväksi, ja kaipaatkin hyväksyntää ja tunnustusta. Et kuitenkaan anna periksi ihmisten suhteen. Suojelet ja puolustat niitä, jotka sitä tarvitsevat."
Osuu kyllä kohdalleen aika hyvin. Olen kyllä aika saamaton, enkä energinen ainakaan fyysisesti, mutta mietin kyllä asioita paljon ja silleen "energisesti" :)
Olen mies ja harrastanut nyrkkeilyä sekä maalaan tauluja. Tämä testi on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan skeidaa tällaiset testit, kuka näihin muka edes uskoo? Minä laitan vieläpä käteni eritavoin nyrkkiin, toisessa tulee peukalo tuohon nyrkin päälle ja toisessa jää peukalo pystyyn. Olenko siis bipo?
Jos taas vaihtelee jatkuvasti noiden kolmen välillä olet minttis, älä pelästy! ;D
Ihan skeidaa tällaiset testit, kuka näihin muka edes uskoo? Minä laitan vieläpä käteni eritavoin nyrkkiin, toisessa tulee peukalo tuohon nyrkin päälle ja toisessa jää peukalo pystyyn. Olenko siis bipo?