Kommentit (3)

Vierailija

Niin tämä juttu oli lehdestä luettunakin hyvä, mutta loppu jäi vaivaamaan, koska en itse saanut imetystä onnistumaan vaikka sain paljon apua ja luin asiasta valtavasti. Ei siis tullut yhtä onnellista loppua ei..
Ja varmastikin itsestäkin olisi tuntunut onnelliselta ja tärkeältä, mutta pettymyksen kokeneena tuntui surulliselta ja epäonnistuneelta :(

Vierailija

Samaa mieltä kuin edellinen. Pystyin samaistumaan täysin aluksi, mutta loppu oli kuin märkä rätti vasten kasvoja. Minäkin tein kaikkeni imetyksen suhteen, mutta en päässyt täysimetykseen. Käytiin vauvan kanssa monta kertaa sairaalassa imetysneuvojalla jne. Koko imetys oli jälkeenpäin niin kamalaa suorittamista, että varmasti vauvakin sen aisti. Sain neuvoksi pumpata joka kerta imetyksen jälkeen maitoa. Tulos oli aina 10 ml yhteensä. En herunut pumpulle ollenkaan. Jälkeenpäin ajatellen olin itsekin varmaan niin hermostunut imetyksestä, että maitoa ei herunut. Sitä kyllä oli rinnoissa, koska rinnat olivat kivikovat, arat ja koko ajan sai pelätä tulehdusta. Nyt tulossa toinen vauva ja toivon koko sydämestäni, että en stressaa imetyksestä. Jos se ei onnistu, niin ei onnistu. Kaikki niksit kuitenkin tiedä mitä tehdä onnistumisen eteen.

Vierailija

Olisipa mahtava lukea juttu perheestä jossa löydetään oikea ratkaisu jostain muusta kuin imetysihanteesta. Niitäkin tarinoita on pilvin pimein ja se olisi hurjan tärkeää vertaistukea monelle näiden asioiden kanssa painiskieleville! 

Vaan kuka uskaltaa omalla nimellään kertoa että korvike oli lopulta juuri se "meidän juttu" jolla saatiin lapsi kylläiseksi ja perheen tilanne tasapainoon?  Meille kävi niin - mutta minulla ei rohkeus riittäisi siitä julkisesti jossain artikelissa kertoa. Tässäpä kuitenkin juttuvinkki! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat