Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No jo on otsaa "miehellä" arvostella vaimonsa raskausvartaloa, jonka on itse saanut aikaan. Ja mikä idea tuossa huomauttelussa sitten on. Vaimo ihan tahallaan kehittelee raskausarpia ja muuntelee huvikseen vartaloaan, niinkö? Tai ettei hän itse ole niitä muutoksia huomannut, kun niistä tarvii oikein muistutttaa? Että kun niistä tarpeeksi huomauttelee, niin vaimo jättää tekemättä uusia arpia ja korjaa entiset? Ei hyvää päivää millaisia idiootteja täällä maan päällä tallustaa :(

eihelmiäsioille

En kuuntelua moista heräsin lättyyn. Löytyyhän naisia netistä jos ei oikee kelpaa. Mies ei vaan välitä tarpeeksi tuleekohan hyvä isäkään. Opettele hei vähän vittuilemaan takasin laita vaikka masukuva faceen jossa olet puolialasti ja idlaa " saispa läheisyyttä mitä niin kaipaan". Aika pientähän tuo on mutta muista että miehethän just vittuilee. Eikö suhde teekään häntä onnelliseksi voit kysyä ja sanoa onpa harmi jos joutuu muualta läheisyyttä ja rakkautta lähteä etsimään.

Vierailija

Mies on pinnallinen, jolla on täysin väärät asiat pää prioriteetteina. Ei raskauden aiheuttamien muutosten pitäisi vaikuttaa hänen näkemykseensä vaimostaan noin mahdottoman paljon, hänen kannattaisi katsoa itseään peilistä ja miettiä mikä on oikeasti tärkeämpää, se että vaimo saa pidettyä vartalonsa hänen ihanteidensa mukaisena, vaiko se että äiti pitää omasta ja vauvansa hyvinvoinnista huolta. Miehen kannattaisi ajatella sitä tosiasiaa, että raskaus aiheuttaa muutoksia vartaloon, ei sellaisen asian pitäisi tulla minään yllätyksenä, ehkäpä hänen olisi aika herätä todellisuuteen. Negatiiviseen sävyyn noista muutoksista huomauttelu on erittäin lapsellista ja loukkaavaa.

Vierailija

Tämäkin on mitä todennäköisimmin ohimenevä vaihe, kuten raskauskin. Naisten kokemaa pettymystä vastaavissa tilanteissa vähentäisi se, jos keskustelukulttuuri sallisi myös sen sanomisen, että raskaana oleva nainen ei ole kaikkien mielestä haluttavan näköinen tai oloinen. Nythän meillä on vain se yksi totuus, "nainen kauneimmillaan".

Vierailija

No ei kai mies sille mitään voi, jos turvonnut vartalo on hänestä ruma. Niin on kyllä minustakin naisena, mutta nykyään olisi kai kaikkien teeskenneltävä, että pömppömaha on tosi ihana. Minusta se miesten kaljamahanhellimiskuvakampanja oli loistava kommentti tällaiseen.

Vierailija

Todella tuttua, seksi loppui siihen paikkaan kun positiivinen testi tehty. Tänä päivänäkään ei mies halua vaikka vauva on jo yli puoli vuotias ja minä olen raskauskilot pudottanut. Tiiä sitten onko imetys hänestä niin vastenmielinen asia ettei halua. Ja en ole jättämässä miestä, joku sitä kuitenkin ehdottaa. Ja kyllä imetys on minulle tärkeämpää kuin miehen halut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella tuttua, seksi loppui siihen paikkaan kun positiivinen testi tehty. Tänä päivänäkään ei mies halua vaikka vauva on jo yli puoli vuotias ja minä olen raskauskilot pudottanut. Tiiä sitten onko imetys hänestä niin vastenmielinen asia ettei halua. Ja en ole jättämässä miestä, joku sitä kuitenkin ehdottaa. Ja kyllä imetys on minulle tärkeämpää kuin miehen halut.

Kai olette asiasta keskustelleet? Mitä on selittänyt syyksi? Raskausarpia ei pimeässä näe ja kilotkin on laihdutettu. Imetys inhottaa? Oliko synnytyksessä mukana ja katseli vauvan tuloa vai mikä mieheen on mennyt?

"Seksi loppui siihen paikkaan, kun posit. testi tehty" :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies terapiaan. Jotain traumoja varmaan takaraivossa sillä tuo ei ole enää normaalia. Ymmärrän jos ei haluta kun vauva potkii mahassa ja nainen on "iso" mutta tuossa tilanteessa pitäisi jo jäykistyä.

Jonde

Minä sain esikoisen-06 ja hänen isänsä ihan alku metreillä alkoi haukkua Lihavaksi, ällöttäväksi ym. Seksiä meillä ei ollut enään lainkaan eikä läheisyyttä. Tyttö syntyi, näin mieheni seuraavan kerran kolmen viikon Päästä, yritin sohvalla mennä hänen lähelleen ja hiukan jutella, hän käski mut toiselle puolelle sohvaa että hänen voi alkaa tehdä mieli jos en koske. Ei tapahtunut mtn. Haukkumista vain perseen leviämisestä tai että maha roikkuu ym. Olin tuolloin 19 ja mulle jäi kauhea kammo raskaudesta ja lihoamisesta. Olen ihan hermo romahduksen partaalla jos vaaka näyttää kilon enemmän kuin viime kuussa. Onneksi erottiin. Nyt olen 10 viikolla raskaana ja pelkään ihan järjettömästi että sama toistuu vaikka mieheni sanoo että ei hän ole sellainen. Juoksen joka päivä vaa alla. Lasken kaiken mitä laitan suuhuni. Juoksen salilla ja lenkillä. Siitä jäi ikuiset arvet mitkä vaikuttaa vaikka järjen mukaan ei olisi pitänyt välittää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli myös näin, seksi palasi kuvioihin esikoisen ollessa 8kk ikäinen, aluksi tosi harvakseltaan. Silloin vauva alkoi edes joskus nukkua kunnon päiväunia muuallakin kuin sylissä, joten seksiä pystyi harrastamaan joskus päivällä - iltaisin mies oli aina liian väsynyt.

Kuopuksen kanssa tauko ei alkanut heti alkuraskaudessa vaan joskus loppupuolella, ehkä raskaus ei ollut toisella kerralla niin kumma juttu. Sekin tauko kesti pitkälle yli puoli vuotta synnytyksestä, tällä kertaa vauvan päikkärit eivät pelastaneet kun esikoinen oli niitä lakannut nukkumasta (eikä todellakaan viihtynyt telkkarin ääressä niin varmasti että olisi rohjennut seksiin heittäytyä). Sitten jossain vaiheessa vauva alkoi mennä nukkumaan illalla aiemmin ja meillä oli taas vihdoin aikaa jolloin molemmat vanhemmat on tajuissaan ja kumpikin lapsista nukkumassa.

Lapset on nyt 5v ja 3v ja meidän seksielämä on aidosti parempaa kuin ikinä. Ja ehdittiin kuitenkin olla yli 10 vuotta yhdessä ennen lapsiakin, siihen mahtui monenlaisia vaiheita ja myös tosi hyviä. Mutta nyt on kyllä ihan paras <3 Lapset petiin klo 20-21 ja sitten aikuisten aikaa.

Katsotaan miten meidän käy kun noi kasvaa eikä enää nukukaan niin pitkiä yöunia...

Isä Erkele

Mies sanonut että "Sun tissit on isommat ja peppukin leventynyt" -----> "Musta TUNTUU että mies pitää minua ällöttävänä ja läskinä" ----> Neiti avautuu internettiin, sen sijaan asiasta voisi puhua kumppaninsa takia.

Itseäni naiseni vartalo raskaana ollessaan herättää tuntemuksia siitä, että minä olen vastuussa perheeni hyvinvoinnista. Kunnioitan ehkä liikaa sitä, mitä vartalossa tapahtuu ja olemmekin keskustelleet asiasta naisen kanssa. Seksi ei ole päällimmäisenä mielessä siinä vaiheessa kun sikiö tuntuu ja näkyy vatsan läpi.

Vierailija

"– Jos yhdyntäseksi jääkin joksikin aikaa pois, niin se ei tarkoita etteikö muita seksin muotoja tai läheisyyttä voisi olla. Miksei mies voisi kuitenkin hyväillä vaimoaan?"

Mikä velvollisuus miehellä on antaa seksiä vaimolle? Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Ei ketään saa pakottaa. Vai oliko se niin, että oikeus kieltäytyä seksistä koskikin vain naisia?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat