Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa kyllä lukea moraalinvartijoihin ja hihhulien avautumisia seuraavien vuosien aikana

Vierailija
08.03.2016 |

Pian on kannabis laillista ja siitä ei mene kauan kun muutkin huumeet laillistetaan. Sitten voikin käyttää rauhassa sitä päihdettä, josta saa itselleen mielekkäimmät olot ja/tai pienemmät haitat. Ja vielä parempaa, kaikilla moraalinvartijahihhuleilla sappii kiehuu niin kovaa, ettei verenpainelääkityskään siihen auta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule olemaan laillista Suomessa. Toivottavasti saat tarvitsemaasi hoitoa, olet harhainen.

Vierailija
2/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovat laillistetaan,  tulee myös sallia narkkarin täydellinen syrjiminen huumehistorian perusteella. 

-m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pitäisi olla vielä jostain taikaseinästä rahaa hoitaa näiden fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia?

Mulle on ihan sama, mitä joku muu tekee, kunhan mun ei tarvitse kustantaa sitä eikä pelätä, että joku huurupäissään käy kimppuuni.

Vierailija
4/4 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että pitäisi olla vielä jostain taikaseinästä rahaa hoitaa näiden fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia?

Mulle on ihan sama, mitä joku muu tekee, kunhan mun ei tarvitse kustantaa sitä eikä pelätä, että joku huurupäissään käy kimppuuni.

Kieltolaki on ilmainen eikä maksa veronmaksajille senttiäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi