Huvittavaa kyllä lukea moraalinvartijoihin ja hihhulien avautumisia seuraavien vuosien aikana
Pian on kannabis laillista ja siitä ei mene kauan kun muutkin huumeet laillistetaan. Sitten voikin käyttää rauhassa sitä päihdettä, josta saa itselleen mielekkäimmät olot ja/tai pienemmät haitat. Ja vielä parempaa, kaikilla moraalinvartijahihhuleilla sappii kiehuu niin kovaa, ettei verenpainelääkityskään siihen auta.
Kommentit (4)
Jos kovat laillistetaan, tulee myös sallia narkkarin täydellinen syrjiminen huumehistorian perusteella.
-m36
Ai että pitäisi olla vielä jostain taikaseinästä rahaa hoitaa näiden fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia?
Mulle on ihan sama, mitä joku muu tekee, kunhan mun ei tarvitse kustantaa sitä eikä pelätä, että joku huurupäissään käy kimppuuni.
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi olla vielä jostain taikaseinästä rahaa hoitaa näiden fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia?
Mulle on ihan sama, mitä joku muu tekee, kunhan mun ei tarvitse kustantaa sitä eikä pelätä, että joku huurupäissään käy kimppuuni.
Kieltolaki on ilmainen eikä maksa veronmaksajille senttiäkään.
Ei tule olemaan laillista Suomessa. Toivottavasti saat tarvitsemaasi hoitoa, olet harhainen.