Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin unettomuus aiheuttaa työkyvyttömyyttä?

Vierailija
08.03.2016 |

En ole nukkunut melkein viikkoon. Näen valveunia ja muutenkin vähän sekava olo. Sain lääkäristä bentsoja, eivät auta. Millon kannattaisi mennä uudestaan lääkäriin? Voiko unettomuudesta saada sairaslomaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin uudelleen. Kerroitko, ettet ole nukkunut viikkoon. Et ole työkunnossa.

Vierailija
2/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kyllä. Kävin päivystyksessä viikonloppuna ja sain pari päivää saikkua, huomenna pitäisi mennä töihin, mutten edelleenkään nuku. Juottivat siellä päivystyksessä jotain lääkettä, mistä tuli ihan hirveä olo. Nukahdin noin 15 minuutiksi ja heräsin kamalaan ahdistukseen enkä voinut liikkua pariin tuntiin. Antoivat jotain lääkkeitä mukaankin, mutta oli tuota samaa mitä annettiin litkuna. En ole ottanut niitä, koska oli ihan kuin jostain painajaisesta maata halvaantuneena kun sydän hakkaa ja tuskanhiki valuu, eikä voi mitenkään auttaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukuin 3kk sellaisia 3-4h unia. Sitten tuli kroppa vastaan ja sain saikkua.  riippuu ihan miten paljon saat ees torkuttua

Vierailija
4/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkun 1-3 tuntia yössä, siinä välissäkin heräilen. Hyväksyykö työnantaja sairasloman syyksi unettomuuden? Ja mihin lääkäriin kannattaa mennä? Psykiatrille olisi seuraava aika (kävin jo yleislääkärillä) muttei houkuta viedä töihin mitään mielensairausdiagnoositodistusta...

Vierailija
5/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kolmonen kuinka pitkän sairasloman sait? Auttoiko se? Mikä sai sut taas nukkumaan?

Vierailija
6/6 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin armeijassa, jo pari huonosti nukuttua yötä leirillä aiheutti sen että olin melkeinpä pystyyn kuollut päivällä. Vähän eri konteksti mutta kirjoitinpa nyt kuitenkin, luulisi vaihtelevan yksilöittäin...

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme