Vierailija

En ole pedofiilimies, kuten eivät osa muistakaan miehistä, ja tykkään täten kunnon daisareista. En siis pidä lattarintaisista tytöistä lainkaan.

Miten miehen tulisi hyväksyä pienet tissit, joka on miehisestä näkökulmasta aika masentava asia. Tulisiko miehille määrätä masennuslääkettä?

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

No ei saa. Yök. Pitää olla rintaa. Muuten ei ole nainen ollenkaan. Oksettaa pienet rinnat. Vähintään d pitää olla. Rinnat on elämän eliksiiri, avioliiton onnentuoja ja kuoleman karkoittaja. Kaikki riippuu rintojen koosta, pitääkö tällaista siis edes kysyä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan odota, että mun mies hyväksyis mun pienet tissit. Se vaan ei koskaan katso tai koske niitä, siinä se.

Sinä! Toivon sulle parempaa tulevaisuutta itsesi hyväksynnän ja fiksumman miehen muodossa. Toki muutenkin. Esim. tulotason yllättävä nousu vois olla kiva!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ne tissit oo ees sua varten.

Kyllä on. Muuten naisella ei olisi erottuvia rintoja raskausajan ulkopuolella, kuten ei useimmilla muillakaan ihmisapinoilla.

Vierailija

Eikös tästä ole joku laki olemassa?

Naisella on rikollista olla pienet tissit tms.

Samassa kohdassa muistaakseni mainitaan myös jotain miehen elimen koosta, hiusten kaljuuntumisesta, mahan kasvusta ja ruipeloista hauiksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei saa. Yök. Pitää olla rintaa. Muuten ei ole nainen ollenkaan. Oksettaa pienet rinnat. Vähintään d pitää olla. Rinnat on elämän eliksiiri, avioliiton onnentuoja ja kuoleman karkoittaja. Kaikki riippuu rintojen koosta, pitääkö tällaista siis edes kysyä? 

Tykkäät lihavista? Jos haluaa että d-kuppi on iso pitää ympäryksen olla vähintään 85.

Vierailija

Minä pidän pienistä rinnoista, ja ei, en ole pedofiili enkä mitään muutakaan omituista.  Minusta ne vain ovat jotenkin "tyttömäiset"...   ja siis perkele, en tosiaankaan ole mikään pedofiili.  Kaikista asioista sitä täälläkin jauhetaan.  Jos nainen on sopiva, niin ovat ne tisutkin silloin aina sopivat.  Aina.

Vierailija

Saako nainen masentua jos miehellä on pieni muna?

Tai jos mies on lihava?

Jos joku ei tykkää pienistä tisseistä niin sitten ei tykkää. Ei se ole väärin. Kyllä pienitissisille naisille on ottajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös tästä ole joku laki olemassa?

Naisella on rikollista olla pienet tissit tms.

Samassa kohdassa muistaakseni mainitaan myös jotain miehen elimen koosta, hiusten kaljuuntumisesta, mahan kasvusta ja ruipeloista hauiksista.

Miten hiukset voivat kaljuuntua?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat