Kommentit (14)

Vierailija

Kerrankin pakkaus, jossa aivan kaikki tuotteet ovat joko aivan ihania, tai edes ihan ok.

Harmi, ettei ole vauvaa tiedossa tälle vuodelle ;)

Vierailija

Koskas se tyttövauvojen äitiyspakkaus esitellään? Ai mitä eikö niitä ookkaan tytöille 😯 hienoja vaatteita mutta kaikki täysin poikamaisia

Vierailija

Mitähän nämä "milloin tulee tyttömäisiä?" -kyselijät ovat miettineet, että mitenkä saadaan sukupuolineutraaliksi jos ä-pakkaus sisältäisi vauvojen mekkoja ja vaaleanpunaisia pitsikoristeisia bodyja? Ei se teitä varmaan haittaisi, mutta poikien äitejä tuskin pakkaus ihan palvelisi.

Pidettäköön neutraalina,cne pitsiunelmat jokainen voinee ostaa sitten ihan itse. Itse sain vuoden 2015 pakkauksen ja pukisin kyllä tytöllekin ne vaatteet.

Vierailija

Kiva pakkaus on, pinkki pipo vaan päähän niin kaikki tajuaa että laps on tyttö jos se on tärkeää. Just avasin ton pakkauksen ja oon iloinen että sain tän uuden :)

Vierailija

Miksi tuon pakkauksen tulee olla nimeään myöten niin heteronormatiivinen? Jotenkin tuntuu, että tämä koko pakkaus on jonkin vanhanaikaisen perheinstituution ja patriarkaatin ylläpidon välikappale.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitähän nämä "milloin tulee tyttömäisiä?" -kyselijät ovat miettineet, että mitenkä saadaan sukupuolineutraaliksi jos ä-pakkaus sisältäisi vauvojen mekkoja ja vaaleanpunaisia pitsikoristeisia bodyja? Ei se teitä varmaan haittaisi, mutta poikien äitejä tuskin pakkaus ihan palvelisi.

Pidettäköön neutraalina,cne pitsiunelmat jokainen voinee ostaa sitten ihan itse. Itse sain vuoden 2015 pakkauksen ja pukisin kyllä tytöllekin ne vaatteet.

Nojoo, mut tarviiko aina olla sinistä kaikissa eri sävyissä. 

Vierailija

Musta taas tää oli kerrankin aika tyttömäinen!! Siis siellähän oli vaaleanpunaisia/lilertäviäkin vaatteita! Ne pakkauksen kirjavat ja sini/vihersävyiset vaatteet sopii kyllä tytöllekin. 

Ihana ja nykyaikainen paketti! :)

Vierailija

Mä en oo keksiny kuolalapulle mitään käyttöö! Koska sitä pitäis käyttää? Ei lapsi ainakaan tykkää mistään ylimääräsestä kankaasta kaulas, vaan repii sitä pois 😃

Vierailija

Oikeastiko jotkut pukee vauvan niin, että ei voi käyttää kuin tyttömäistä tytölle ja äitiyspakkauksestakin jää vaatteet käyttämättä? Ei se vauva edes mahdu niihin kuin hetken. Tällä wt:llä tuskin on paljon varaa tai kiinnostustusta muutenkaan ostella vaatteita ja lapsi kulkee ryysyissä viimeistään päiväkoti-iässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat