Onko muita, joiden mielestä posliini aikuisella naisella on ihan oikeesti kamala?!
Kommentit (15)
On se kumma kun täällä pitää kaikkeen aina puuttua.. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se varmasti oo mitenkään teiltä pois.
Oon kyllä tuohon eteen jättänyt vähän karvaa.
aivan älytön aloitus... jos se on ap sun mielestä ruma, niin älä ajele karvojasi!! Kaikesta sitä pitää murehtia. Ole vaan onnellinen että sun ei tarvitse olla mitenkään tekemisissä näiden " posliinialapäiden" kanssa. Jos joku siitä tykkää, niin mitä se sua haittaa?? Haloo.. on taas suuret huolen aiheet.
Näkyyhän häppärit levitettäessä myös karvallisilla.
Joo mun mielestä on kamala. Ja jos ei kiinnosta mun mielipiteeni, ei ole pakko avata tätä ketjua! Dah. :o
Vierailija:
On. Siinä sitten törröttää aikuisen naisen häppärit näkösällä irvokkaasti, yäks
Ja mieskin tykkää. Molemmille varmaan ihan puhtausasia. Aivan kamala hikituhero semmonen leikkaamaton ja hoitamaton ja ruma se karvatuhero vasta onkin! Kerralla pois kaikki vaan. Siitä kun kun vähän kasvaa, ni on miellyttävä. Ja tuo takapuolen pyyhkiminen siistimpää...
voi mies raukat, tai ehkä ne ei edes nuole tällöin naisiansa!?
En kehtais mennä uimahalliin tai työpaikan naisten kanssa saunomaan.
On ollut posliinia ja kaikkia muita. Vankasta kokemuksesta voin sanoa, että karvainen pillu on jokatavalla parempi. Posliini kuuluu johonkin vaiheeseen, se on kiva kokea joskus, niin ei tarvi haaveilla siitä.
Mutta silti välillä leikkaan. Siitäkö kasvaa vähän matkaa niin on miellyttävä.. Mulle puhtausasia...
Vierailija:
En kehtais mennä uimahalliin tai työpaikan naisten kanssa saunomaan.
Kyllä naisen alapää on ihan erinäköinen kuin lapsen...Haloo! Oli paljas tai ei!
Mun mielestä on aika irvokasta pikkutyttömeininkiä.
Pidän ällöttävänä.Vierailija:
Mielestäni se ei ole nätti, ei aikuisella eikä vähemmän aikuisella, mutta käytännöllinen, siisti ja tuntoherkempi.