Tyyli- tai sisustusjuttuja, jotka on jo niiiiin nähty
Yankees-lippikset ja Michael Korsin laukut.
Jatkakaa.
Kommentit (47)
Mun mielestä seinätarroista ja tähtityynyistä valittaminen on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
White home
...on aina ja iänkaikkisesti klassikko. Siis valkoinen pohja terätettynä ripauksella mustaa. Materiaaleina puu, kivi ja nahka. Siihen voi vuodenajan ja mielialan (ja miksei muodinkin, jos sitä tykkää seurailla) mukaan sitten mixailla erilaisilla tekstiileillä ja pikkujutuilla ajankohtaisia värejä ja kuoseja. Toimii aina. T. Sisustusguru
Kaikki tekstit. Karmeimpia on ne maalaisromanttiset asunnot, joissa jokainen huonekalu on pilattu, kun niihin on pitäny liimata joku ohjetarra.
Vierailija kirjoitti:
Sulta löytyy kotoa molemmat? ;)
Sisustuksessa syklit seuraavat toisiaan niin nopeasti, että pysyttelemällä yhdessä ja samassa kuosissa on useammin ajan hermoilla kuin roikkumalla epätoivoisesti muodin jälkivaahdoissa.
Taidankin tässä pikku hiljaa kaivella ne vaaleansiniset sisustushörhöt esille kevättä varten. Tummempaa sinistä lienee vuorossa syksymmällä... Pohja tietenkin valkoinen, niin kaikki sointuu kauniisti. Seurailkaas trendejä, niin näätte että näin se menee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei löydy. String-hylly ja Block-valaisin kyllä löytyy, ihmettelen ettei niitä ole tässä keskustelussa mainittu. Munkin mielestä tähdet ja seinätarrat on rumia, mutta hohhoijaa, tälläkin palstalla on varmaan kymmeniä keskusteluja aiheesta. Joo sori, oma mokani kun avasin tämän keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei löydy. String-hylly ja Block-valaisin kyllä löytyy, ihmettelen ettei niitä ole tässä keskustelussa mainittu. Munkin mielestä tähdet ja seinätarrat on rumia, mutta hohhoijaa, tälläkin palstalla on varmaan kymmeniä keskusteluja aiheesta. Joo sori, oma mokani kun avasin tämän keskustelun.
Tarrat ja tähdet ovat kuuminta hottia (kuten tämä kulunut ja nuhjaantunut sanotakin) ennemmin kuin kerkeette sanoa "wt". Joten nou panik, vaikka sellaisia kotoa löytyisikin: hetkeksi freesautumaan vaatehuoneen tai vinttivaraston perukoille ja sitten taas esiin uuten ihmeenä tai retroihanuutena. :)
Vierailija kirjoitti:
White home, maalaisromanttinen sisustus, tähtikuviot
White home :DDD Et sitten suomeksi voinut sanoa?
Tähdet ja "Carpe diem" -tekstit tai Home-kyltit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni "white home" ja "valkoinen koti" tarkoittavat snadisti eri asioita. Niillä on vivahde-ero.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummaksi petsattu sauna.
Tämä ei ehkä mene ohi se aidosti jäljittelee savusaunaa.
Epäaidot materiaalit ja jäljittely ylipäätään on jo nähty. Ei enää leikisti kuluneita huonekaluja, peilin kehyksiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on just nyt hyvännäköinen sisustus. . Sebastianin luona.
Isabellan nousukassisustus.
Ikean Malm, Pentikin Loiste-kynttelikköpuu, monet Ikean valaisimet, kokonaisvaltaisen valko-harmaa sisutus, sisustustikkaat, valkoinen lampaantalja epäloogisessa paikassa, kuten päiväpeiton päällä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni "white home" ja "valkoinen koti" tarkoittavat snadisti eri asioita. Niillä on vivahde-ero.
-ohis
Ei jumalauta...
Hauska lukea näitä. Itselleni on se ja sama,mikä on trendikästä. Pääasia että itse viihdyn. Jos joku inhoaa kotiani, se on hänen päänsärkynsä.😏
Vierailija kirjoitti:
Ikean Malm, Pentikin Loiste-kynttelikköpuu, monet Ikean valaisimet, kokonaisvaltaisen valko-harmaa sisutus, sisustustikkaat, valkoinen lampaantalja epäloogisessa paikassa, kuten päiväpeiton päällä..?
Mun kissat on kyllä eri mieltä tosta talja-asiasta!
Julmetun isot sohvat. Julmetun korkeat huoneet/holvit. Ylipehmeät karvamatot. Liian iso [trendiesine tähän] (perjantai-illan kunniaksi tarkennan että ei kuitenkaan liian iso [ ] se on klassikko).
Jos sun mielestä tässä ketjussa mainituista suurin osa on "klassikoita", niin meillä taitaa olla pieniä näkemyseroja siitä, mitä tarkoitetaan klassikolla. :D