Vinkkejä, kuinka voisin merkitä miehen omaksi?
Fritsut ois nyt aika ilmeinen tapa merkitä mies omaksi, mutta liian teiniä. Ellei sitten niskaan tekisi hänen huomaamattaan? Mitä muita tapoja voisin käyttää?
Alushousuja ja hammasharjan olen ''unohtanut'' paikan päälle. Alkkarit sain takaisin, hammasharjaa en.
Kommentit (31)
Kirjoitat sen niskaan permanettimarkkerilla:
"Etupyllikin mies, ei saa yhtyä,lortto!"
Vierailija kirjoitti:
Semmonen värillinen korvamerkki niin kuin lehmille laitetaan!
Olikohan niin että punainen on väliäikainen merkintä ja vakituinen on keltainen?
Joku maajussi voi varmaan vahvistaa...
Tätähän vois ajatuksena jalostaa; punainen varattu, keltainen keskellä eroa ja vihreä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan niin että punainen on väliäikainen merkintä ja vakituinen on keltainen?
Tätähän vois ajatuksena jalostaa; punainen varattu, keltainen keskellä eroa ja vihreä sinkku.
"En minä halunnut pettämiseen osalliseksi, mutta kun olen punavihersokea"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tällä palstalla joku haukkui Ärrän sinkkumukit noloiksi. Ei sitten nuo olisi yhtään noloja? :)
Tatuoi hänen otsaansa: "HIV-positiivinen", niin jättävät lortot rauhaan.
Ehdotan, että käyt ostamassa kaupasta muutaman purkin siirappia. Kaada ne ämpäriin, niin saat kaiken kerralla miehen niskaan. Sitten heität perään esim. kaurahiutaleita tai muita ryynejä joita kaapista löytyy, merkillä ei ole niin väliä. Ehkä voisit liittää nilkan ympärille laudan johon kiinnität itse hitsaamasi ison rastin, vaikka vihreän tai jopa punaisen. Hapansilakka on kuulemma myös tehokas näissä merkkausrituaaleissa.
Onnea matkaan ja rakkautta elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti on käytetty ympyrän muotoista metallikappaletta vasemmassa nimettömässä.
Joo, mä kans kihlasin. Sitä tosin edelsi vuoden seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miks sit pitäis merkitä???
Ettei kukaan varasta miestä/erehdy miehestään? Kyllä merkkaan muunkin omaisuuteni, kirjottelen takkieni lappuihin nimikirjaimet jne..
Mies ei ole sinun omaisuuttasi, vaan yksilö. Onko sun vaikea hahmottaa missä menee rajat sinun ja toisen ihmisen välillä? Mitäs se sun merkkailu midii muuttaa? Miehesi päättää itse onko sinun vai jonkun muun kanssa. Luultavasti ei sinun kanssa tosin kauaa, kun paljastuu miten psykoottinen eukko oot.. :D
Laita sen kaulaan kyltti: "Mirkku-Yessican omaisuutta"
Vähän olisi söpöä. :)
Nythän on maanantaina karkauspäivä, eli sen kun ite rengastat sen sitten.