Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän siinä on että jotkut kunnat palkkaavat työntekijän " ulkopuolelta" vaikka...

Vierailija
17.02.2006 |

omassa kunnassakin olisi täysin päteviä tekijöitä ja työtä tarvitsevia.... suututtaa niin kovasti kun en saanut paikkaa jota hain, vaan siihen palkattiin joku jostain toisesta kunnasta! en ymmärrä tuota kunnan ns. virkamiesten logiikkaa tässä! sitten vouhkataan kun tässäkin kyläpahasessa on muuttotappio mahdoton joka vuosi.... noh, minun elämä ei tähän kaadu mutta jotenkin ihmetyttää koko touhu tuolla, on niin sisäänpäin lämpenevää porukkaa. joku jo mainitsikin aikasemmin, että pitäisi ehkä ottaa yhteyttä johonkin lautakunnan henkilöön ja vähän " jutella" asiasta niin sitten voisi olla mahdollisuuksia tulla valituksi! just just! =DD

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistämistuella työllistettäessä kunnat sen sijaan saavat suunnata tukitoimet oman kunnan työttämiin.

Vierailija
2/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kovin kauaa asunut meidän pienellä paikkakunnalla. Minua ei yhteen hommaan valittu siksi, koska työnantaja ei uskonut, että jäämme asumaan tänne (vaikka meillä omistusasunto täällä, miehellä työpaikka täällä) ja siksi valitsi " oman kylän tytön" .

Pomon esimies (joka ei tehnyt lopullista päätöstä, kun tää työpaikka oli tämän pomon alaisuuten tuleva) oli haastattelussa mukana ja oli tosi innoissaan ja oikein näki päälle, että olisi halunnut mut, koska olin tietyiltä osin paljon pätevämpi kuin se joka sen paikan nyt sitten sai...

No, ei enää harmita, löysin täältä omalta kylältä kuitenkin työpaikan jossa viihdyn.

Joten ap. parempi paikka sulle tiedossa nurkan takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sukua esim jollekin kunnan tärkeälle henkilölle tai jos mieheni suku olisi näitä ns. tärkeitä pamppuja täällä niin olisin ilman muuta päässyt.... samoin kun kylän ainoan koulun rehtorin poika pääsi yhteen virkaan vaikka siihen oli huomattavasti pätevämpiäkin hakijoita... =D toisaalta suututtaa koska tiedän ettei täällä lähellä mulle muita paikkoja hirveästi ole..toisaalta huvittaa tää meininki täällä...

no, elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä