Sivut

Kommentit (18)

Ihme ja kumma

Lääkehuuruissani yritin olla humoristinen ja tokaisin kätilölle sekä tuoreelle isälle: "Kumman näkönen" ja hihittelin itsekseni.

Kolmen äiti

Keskimmäisen tultua maailmaan, poikavauva näytti mielestäni Hjallis Harkimolta... Siinä sitten brutaalin elämyksen jälkimainingeissa naureskellen vitsinä vakuuttelin miehelleni, etten ole kyllä ollut millään muotoa tekemisissä Hjalliksen kanssa...

Vierailija

Mieheni sanoi: Kyllä äiti on nyt iloinen! (hänen äitinsä siis) tarkoitti kun tuli tyttö ja aiemmat lapsenlapset on poikia.
Ja tämän tokaisi heti kun vauva oli ulkona:)
Kesken ponnistuksen mieheni oli yrittänyt tsempata mua jaksamaan, olin katkaissut hänelle: Tuu vittu ite synnyttää!
Itse en tuota muista. Toisessa synnytyksessä hoin: Ei ikinä enää! Ei ikinä!

Vierailija

Mulla oli raskausaikana pelko että tulee ruma vauva (ihan älytön ajatus)!
Ja kun meidän tyttö syntyi niin huudahdin että "sehän on kaunis"!

Vierailija

"Valmiiksi mietityt sanat", wtf? Miettiikö joku OIKEASTI etukäteen jotain Valitut Palat "Punnittua puhetta" -tyyppistä klisettä valmiiksi?
Kyllä minä taisin ekana naureskella tyttärestä, että "tää on ihan vihaisen mongolirosvon näköinen", oli meinaan mussukan naama ihan turvoksissa melkein kahden tunnin ponnistuksen ja imukupin jäljiltä. Nyt tuo on kaunis teinityttö.
Kuopukselta loppui ponnistusvaiheessa sydämen syke, kun napanuora oli tiukasti kaulan ympärillä. Joten ekat sanat taisivat olla huolentäyttämät "herranen aika kun tuo on ihan harmaa!"

Hups!

"Onks sillä persreikä?!"
Esikoisella pelättiin olevan suolen mutka, jotenka pahimmassa tapauksessa peräreikä olisi puuttunut. Kätilö kuitenki vastasi, että "täällähän tämä jo kakkaa!"
Eli ultratessa syn.vastaanotolla oli ollut vain kakka pyllyn eessä 😏

Vierailija

"voi eikä, kattokaa sen korvia yyyhyhyyyyy" (itku johtui väsymyksestä ja luvasta viimeinkin hengähtää, kun vauva tunnin ponnistusvaiheen jälkeen oli ulkona) mutta ne korvat.... aivan kun pieni peikko olisi syntynyt :D korvat edelleen höröttää, mutta ihanat on. kätilöt varmaan aatteli, että purskahdin itkuun niiden korvien takia..

mirkki

Sama! Mutta ajattelin, että oma ku on, on rumuuteen totuttava. Vuorokaudessa laski turvotus, suu oikeni ja pojasta tuli oikein suloinen pallero, vaikka oli syntymähetkellään kuin nyrkkeilymatsin jäljiltä.

jjj

Luultiin ultran perusteella, että saamme toisen pojan. Lapsen synnyttyä en ehtinyt nähdä kumpi syntyi, joten kärsimättömänä kiekaisin "Mikä se oli?" Kätilö rauhassa ojentaa lasta, että tyttöhän tämä. "Tyttö! Tyttökö?! En usko!"

Vierailija

Apua, tää on noloa! Mutta siis tyttärestäni sanoin heti: "Onpas se karvanen, pieni apinan pentu!" :D

Mutta äitini oli tokaissut pikkuveljeni synnyttyä: "Tommonen ryppynen rääpäle!" :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat