Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksesta: Mitä syöt lisukkeena? Esim.kanan kanssa, kun riisi on kiellettyä.

Vierailija
16.02.2006 |

Vai eikö syödä mitään??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kukkismuusia, voissa haudutettuja lanttukuutioita, kesäkurpitsa-tomaattipaistosta, kesäkurpitsasuikaleita valkosipuliöljyssä paistettuna, wok-vihanneksia jne.

Vaihtoehtoja on niin paljon kun oma mielikuvitus antaa myöden.

Vierailija
2/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sopii yllättävän hyvin riisin korvikkeeksi just esim. kanakastikkeen kanssa. Pihvien tai sellaisten kanssa syön jotain kiinteämpää juustoa ja salaattia.

Nuo kukkakaalimuussit ällöttää jo ajatuksenakin, kesäkurpitsan makuun kyllästyy nopeasti, samoin wokkivihanneksiin. Mutta juusto rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi yhtyä tohon kasviksiin kyllästymiseen. Kohta 2 vuotta karppausta takana ja edelleen maistuu. Niitä on niin moneen lähtöön ja reseptejä miljoonia! Tietty asiaan ehkä vaikuttaa sekin, että mä oon innokas kokkaamaan..

T.2

Vierailija
4/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se joku laihdutuskeino? Tehokas? Miten pitää syödä? Mitkä kiellettyjä? Onko tullut hyviä laihdustustuloksia?

Vierailija
5/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas paistan broilerinkoipia tai teen suikaleita ilman kastiketta niin teen usein salaattia jossa esim.vihreää salaattia ja mandariinin palasia tai persikkaa tai ananasta tmv :) ja raejuustoa mullakin usein :)

Vierailija
6/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin vajaassa 4 kk:ssa 68kg:sta 55kg:aan ja siinä on paino pysynyt nyt jo puoltoista vuotta.

Avainsana on hiilihydraattitietoisuus!

Lisää voit lukea täältä:

http://www.karppaus.info

Vierailija
7/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kasviksia pitää sinne saada muodossa tai toisessa. Minä en aina halua syödä kypsennettyjä kasviksia, mutta syön sitten kanan (tai muun lihan) kanssa runsaasti yhtä tai kahta salaattia, jonka olen maustanut hyvällä, rasvaisella kastikkeella.

Vierailija
8/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ikuinen laihduttaja

Vierailija
9/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: yks kasviksiin kompastuva yrittelijä...

Vierailija
10/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki aina ruuan yhteydessä syödään tuoreita kasviksia, salaattia jne.

Minulla vaan tökkii se kesäkurpitsa ja wokkivihannekset.

t. se juustoja suositellut

Vierailija
11/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaattiin feta- tai vuohenjuustoa, pihvien päälle tuorejuustoja ja oheen vaikka turunmaata, pastakastikkeiden kanssa parmesaania.

iltapalaksi home- ja kermajuustoja sitten ihan sellaisenaan tai punkun kera.

niin ja jälkkäriksi juustoleipää ja pakastemarjoja!

Vierailija
12/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

salaattiin feta- tai vuohenjuustoa, pihvien päälle tuorejuustoja ja oheen vaikka

turunmaata, pastakastikkeiden kanssa parmesaania.

iltapalaksi home- ja kermajuustoja sitten ihan sellaisenaan tai punkun kera.

niin ja jälkkäriksi juustoleipää ja pakastemarjoja!

Vierailija
13/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi leikkiä, että kesäkurpitsa suikaleet ovat spagettia...

Vierailija
14/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten huomasit siinä lukikin että " pastakastikkeiden" eli tarkoittaa siis niitä usein tomaattipohjaisia jauheliha-, tonnikala- ja/tai katkarapumössöjä, joiden kera tarjoillaan pastaa lapsille. Ne maistuu oikein hyvälle ilman sitä pastaakin ja juuston kanssa ei tarvi säästellä! Jossei löydy parmesaania, niin Lidlin juustoraastesekoituskin sopii tähän oikein hyvin! Tai Pirkka mozzarella/emmental-raaste!

Vierailija
15/15 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan usein lisukkeeksi omaa " sörsseliäni" . Kuumenna paistinpannulla oliiviöljyä, heitä pannuun sipulia, herkkusieniä, paprikaa (laitan usein eri värisiä) haluamasi kokoisina suikaleina, mausteeksi esim. pippuria, soijakastiketta, paprikajauhetta. Perään loraus kermaa, ja halutessa hieman pinaattia (itse käytän pakastepinaattia, joka on semmoisina mukavankokoisina palleroina). Sitten vaan hauduttelet jonkin aikaa. Voit laittaa vaikka juustoraastettakin joukkoon. On tosi hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi